Pagina 3 van 15 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 142

Discussie: Avalon #2

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marckie Bekijk bericht
    tegen ik vind dat legioen (te) veel zijn best doet om mee te gaan.
    Hier ga ik ook in mee tegen
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Tegen, zelfde reden als hiervoor genoemd.
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

En wat is jullie voorstel dan?
    Het zal wel verdacht zijn als je graag jezelf erin wilt hebben!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Ja snap het ook niet helemaal. Eerst wodt gezegd dat ik moet doen wat mijn ingeving is. En nu is iedereen tegen.... maar goed straks mag jij legioen... en omdat ze jou verdacht vinden zullen ze daar ook op tegen zijn lijkt me. Dus gaat nog lang duren voordat er iemand op missie gaat.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Ik denk dat het lastig wordt een missie te creëren waar alleen goede in zitten. De totstandkoming van deze groep en het aantal tegenstemmer wekt bij mij wel argwaan op. Ik stem daarom tegen

Gezien het feit dat deze missie wordt tegengehouden omdat legioen er in zit, verwacht ik dat zijn voorstel er niet door zal komen. Oftewel, het duurt nog wel even voordat we op pad kunnen.

Standaard

Iedereen die tegenstemt is in mijn ogen zelf verdacht. De enigste die info hebben zijn slechten/merlijn, als je tegenstemt heb je iets aan informatie nodig om daarmee je vermoeden te kunnen verklaren.
    Jullie staan mooi allemaal genoteerd op mijn verdachtenlijstje! Jullie zoeken gewoon een reden om tegen te kunnen stemmen, want waarschijnlijk zijn wij drieën goed en willen de slechten liever iemand van hen erin.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tetmiera Bekijk bericht
    Ja snap het ook niet helemaal. Eerst wordt gezegd dat ik moet doen wat mijn ingeving is. En nu is iedereen tegen....
    Klopt! Dat je zelf moet beslissen betekent niet dat mensen het er automatisch mee eens zijn.
    Legioen met z`n lijstje, bij mij sta jij iig als slechterik
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Legioen, Tetmiera, GGvdH?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobDeBouwer Bekijk bericht
    Zou ik niet doen,
    Tetmiera, bobdebouwer & Pasevski.
    Waarom stellen jullie GGvdH en Pasevski voor? Het is niet alsof jullie meer weten dan tetmiera, of toch wel? En zo ja, dat zou betekenen dat ten minste een van jullie slecht is. De eerste ronde was inderdaad random als tetmiera goed was, tot dat jullie je er mee gingen bemoeien. Dus voor mij ook een tegen omdat nu zowel bob als legioen er in zitten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    Waarom stellen jullie GGvdH en Pasevski voor? Het is niet alsof jullie meer weten dan tetmiera, of toch wel? En zo ja, dat zou betekenen dat ten minste een van jullie slecht is. De eerste ronde was inderdaad random als tetmiera goed was, tot dat jullie je er mee gingen bemoeien. Dus voor mij ook een tegen omdat nu zowel bob als legioen er in zitten.
    Als je mijn berichten hebt gelezen dan weet je dat ik liever een actieve speler erin heb en aangezien GGvdH vorige ronde actief meezocht vond ik hem daarvoor beter.
    Ten slotte vroeg Tetmiera om een suggestie, als jullie mij daarvoor zo afsluiten mogen jullie van mijn part verliezen.

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Als je mijn berichten hebt gelezen dan weet je dat ik liever een actieve speler erin heb en aangezien GGvdH vorige ronde actief meezocht vond ik hem daarvoor beter.
    Ten slotte vroeg Tetmiera om een suggestie, als jullie mij daarvoor zo afsluiten mogen jullie van mijn part verliezen.
    Of iemand actief is of niet zegt helemaal niks. De vorige keer zat hij ook regelmatig flink mis.

Soortgelijke discussies

1. Avalon #3 (Legioen)
    By Legioen in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 268
    Laatste bericht: 22-11-2015, 13:34
  2. Avalon
    By Dominique87 in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 244
    Laatste bericht: 22-05-2015, 13:17

Regels voor berichten