Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 41

Discussie: Tournament 2015

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenke Bekijk bericht
    Denk niet dat je met een NL ally heel ver gaat komen op Tournaments. Zelfs voor kwalificaties is een NL ally al veel te klein om kans te maken om te winnen.
    Je kan beter samen met een groepje Nederlanders een van de grotere wings joinen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gunray Bekijk bericht
    hey,

Ik ken je niet echt aangezien je nog niet veel posts gedaan hebt op het forum.
    Je zou meer reacties kunnen krijgen als je je eigen ervaring even toelicht.
    Je vorige spelersnamen, allianties,...

Mvg, Wouter
    We kunnen een internationale ally maken maar wel beginnen met een paar nederlanders ?

ik heb onder de namen Gulmea ( Momenteel ts1.travian.bg )/Mike rome3 en momenteel een Dual op het account Freddynl ( server 2 )

vroeger niet zo een goede speler maar sterk verbeterd en zou nog veel kunnen leren nooit een eindspel meegemaakt maar ik ben wel hoog te vinden ik zie er erg naar uit om samen te spelen met een hoop goede mensen

Vriendelijke groet
    Mike

Gebruiker Gunray's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Is Pasevski weer bezig een nieuwe buitenlandse(faal)ally te maken?
    Haha, Ik wil eigenlijk niet falen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gulmea Bekijk bericht
    We kunnen een internationale ally maken maar wel beginnen met een paar nederlanders ?

ik heb onder de namen Gulmea ( Momenteel ts1.travian.bg )/Mike rome3 en momenteel een Dual op het account Freddynl ( server 2 )

vroeger niet zo een goede speler maar sterk verbeterd en zou nog veel kunnen leren nooit een eindspel meegemaakt maar ik ben wel hoog te vinden ik zie er erg naar uit om samen te spelen met een hoop goede mensen

Vriendelijke groet
    Mike
    Hey Mike,

Ik heb je account alvast even opgezocht. Ik zie dat het niet eens een top 100 account is.
    Het niveau op deze tornooiservers ligt echt bijzonder hoog. Doorgewinterde travian speler hebben het ook allen zwaar op die server.
    Daarnaast is dat ook een 2xspeed server. Aangezien je precies enkel nog maar op trage servers hebt gespeeld, raad ik aan om even ervaring op te doen op een speedserver.
    Deze is wel al enige tijd bezig... maar dat is een goede test om te kijken hoe je met overmacht omgaat .
    Als je aan de kwalificaties mee wil doen, is het ook de bedoeling het eindspel mee te spelen. Daar is toch ook wat doorzettingsvermogen voor nodig. Zo'n server duurt best lang, dus je moet toch enige zekerheid hebben dat je de server kan afmaken.
    Als je van jezelf weet dat je niet zo bijzonder veel ervaring hebt, probeer dan bij een sterk alliantie lid van je als sitter te werken.
    Kijk hoe deze speler zijn account opbouwt, hoe deze zijn leger traint, hoe hij omgaat met zijn goud, hoe hij zijn farmlijsten maakt,...

Maar het belangrijkste in travian is en blijft je activiteit. De tijd die je in je account steekt weegt steeds het zwaarste door. Dat zal je tijden het tornooi heel zeker ondervinden. Iedereen heeft daar andere tijdzone's... Dat betekend aanvallen op elk uur van de dag kunnen spotten...
    Probeer dus een dual te vinden die bijvoorbeeld 's nacht kan helpen.

Ik weet niet hoe ervaren je precies bent, dus als je dit al allemaal wist, mag je het gerust negeren.

Succes!
    Laatst gewijzigd door Mod_Reivaxx : 19-05-2015 om 09:24
    NL3: Eens Kijken
    NL5: Ramp (nu bezig)
    NL7: Davengo
    NLX: NoLife, Davengo, Argus, KipCorn, Olympian, Camulos, The Phalanx (nu bezig)
    Nl19: Kelt

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Davengo en ik hebben al eens leuk samengewerkt. Maar ik ga geen NL ally oprichten flutsie
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Oh spijtig, ik had juist op een VOC II gehoopt.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Weet wel dat er toen ik comQ en daarna klein beetje Finals deed er in REV erg veel Nederlanders zaten waarvan ik er veel ook al ooit op NL had gezien.
    Weet niet of die meta nog steeds bestaat en/of er nog Nederlanders in spelen maar misschien dat je anders hier eens naar moet kijken
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Gebruiker bloodnofsky's schermafbeelding

Standaard

Op de australische server gaan we best goed hoor, dus dat falen valt wel mee. Al doet dit antwoord niks goeds aan je persoonlijke kruistocht tegen Chris, excuses daarvoor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenke Bekijk bericht
    Weet wel dat er toen ik comQ en daarna klein beetje Finals deed er in REV erg veel Nederlanders zaten waarvan ik er veel ook al ooit op NL had gezien.
    Weet niet of die meta nog steeds bestaat en/of er nog Nederlanders in spelen maar misschien dat je anders hier eens naar moet kijken
    REV was idd een aparte groep met nederlanders, best gezellig. Maar in Finals bleef er van de meta weinig over.
    Bloodnofsky||GraveDigger||Kazziman||Lyncx||Dirk Hartog||Pannenkoek||Netflix&Chill||pennezak
    VC||Bermuda||Lock 2.0||Walküre||Hollywood||VOC||Uprising||Heil||Uprising
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spanje Bekijk bericht
    Glesto heeft ongelijk

Gebruiker Baelemeister's schermafbeelding

Standaard

http://puu.sh/hWIFY/90edbf8090.png

Faalally?
    PAST: fietsbel - Templars (nlx '11)/Baelemeister - URGent (nl3 '11-'12)/Fade - Sons (nl1 '11-'12)/Baelemeister - BR (nlx '14-'15)

PRESENT: JP Coen - VOC (au1 '15)

Gebruiker

Standaard

Ik dacht dat Pasevski daar gestopt was?

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Ik dacht dat Pasevski daar gestopt was?
    Dat is het probleem ook, jij moet helemaal niet denken!
    Laatst gewijzigd door Pasevski : 24-05-2015 om 13:57
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker lucas96's schermafbeelding

Standaard

Qualificeren voor tournament is helemaal niet zo heel moeilijk. Als je zeker wilt zijn van deelname moet je gewoon naar Scandinavische trial ofzo. Kan je rustig oefenen en ben je tenzij je word weggeschoten eigenlijk wel verzekerd van deelname aan final. Al moet ik zeggen dat ik zelf die servers behoorlijk saai vind. Kan je mischien beter op een normale .com met een groep gaan starten.
    NL7 Gio - Hectic 2013/2014
    NL3 Zezima - Vitamine 2014
    NL19 Savage - RC 2014/2015
    NL1 Mickey Mouse - Disney 2015
    NL2 Brian Boruma - Trojans 2015

Soortgelijke discussies

1. Travian Tournament 2015
    By CM_Tovenaar in forum Aankondigingen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 26-11-2015, 03:23
  2. Travian - Tournament 2015
    By CM_Tovenaar in forum Aankondigingen