Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 tot 74 van 74

Discussie: Windows 10

Gebruiker David | Attention's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Hoe durf je zoiets te zeggen, ga vlug je mond met zeep spoelen!
    Ach is niet slecht bedoeld

Zoals ik zei, jij geeft aandacht aan andere zaken dan ik. En dan durven andere mensen zeggen dat ik mij om kleine dingen druk maak!
    Daarnaast, Microsoft geeft gewoon te snel toe.
    Neen, ik las hier een discussie over Windows 10. Ik zag dat die discussie plotseling naar Windows Vista tegen de W7 8 10 keerde dus ik dacht. Ik zal mijn eigen geleerde kennis maar even gebruiken om aan te tonen wat er fout is en want niet kan worden omgekeerd. Windows 10 tuurlijk zit die boordevol fouten, het is juist nieuw, maar de code is goed. Windows 8, tuurlijk zitten er fouten, die code is goed, Windows 7, ook veel fouten, code is goed, Windows Vista, Vol fouten, code die niet overeenkomt met de andere Windows. En dat is waarom Vista anders en meer problemen toonde dan de andere Windowses. Het is nu zo eenmaal. Normaal gezien zou je nog altijd Updates aankrijgen, maar volledige compatibiliteit is voorgoed weg juist zoals bij 97/98 & XP. Wat ik aantoon is. De momenten wanneer een OS uitkwam dan komt Vista bovenop met meeste fouten. En mij part mag je gerust met heel de ICT en programmeurs praten. Ze zullen exact het zelfde zeggen wat ik hier boven heb gezegt

kort: jij evalueert uit ervaringen van gebruik - Ik evalueer op wat er staat geschreven en wat wordt aangegeven in de code/ervaring in Informatica en wat Microsoft ook meldt.

Oh, ik vond het juist leuk worden!
    Bed tijd, het is wat laat.
    Ex-crew, wegens prive redenen moeten stoppen.
    „To his will all flesh succumbs, from his kingdom chaos comes.”
    Handleiding: Hoe maak je een handleiding? || Opdrachten & Belonigen Travian 4.2 (4.4)
    Opdrachten & Beloningen T4 || Dagelijkse opdrachten

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Vergeet iedereen nu gewoon voor het gemak even Windows ME als zijnde "slechte OS" ?

Maar alle gekheid op een stokje: De meeste haat op Windows 10 zijn ook gewoon alleen maar driver issues en compatibiliteitsproblemen met hardware.
    Net als waar Legioen Vista op verdedigt, brandt hij Windows 10 op af.

Ik heb in Home Premium nog geen 'verdwenen' functies opgemerkt, dus dan zal ik ze in W7 ook nooit gebruikt hebben, denk ik.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Vergeet iedereen nu gewoon voor het gemak even Windows ME als zijnde "slechte OS" ?
    Zwijg maar, straks is er een discussie over Windows ME!

Maar alle gekheid op een stokje: De meeste haat op Windows 10 zijn ook gewoon alleen maar driver issues en compatibiliteitsproblemen met hardware.
    Net als waar Legioen Vista op verdedigt, brandt hij Windows 10 op af.
    Ik geef Windows 10 nog steeds gelijke kansen hoor, zolang ik niet de uiteindelijke versie heb geprobeerd ga ik het niet beoordelen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

Ik weet dat Legioen bang is voor spyware en dergelijk en daar erg op let. Oke, dat is zijn mening.
    Je hebt ooit laten zien wat Vista beter is dan 7.

Maar Windows 10 is volgens mij letterlijk op elk front beter dan Vista. Het start sneller op, eindeloze mogelijkheden door de Windows Store. Elk programma is compatibel, meer dan in Windows 8.
    Het startscherm is terug, het ziet er straks uit.

Ook ik, als mindere kenner van Windows, vind Vista naast ME een van de slechtste versies ooit uitgebracht. Gewoon omdat het sloom was en er niet uit zag.
    Multitasken op Win10 is echt ideaal Zelfs nog beter dan op Android (maar dat is weer een andere discussie)

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Soortgelijke discussies

1. mIRC en Windows 7
    By Muchacho NL in forum (m)IRC [Chat]
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 05-08-2010, 08:13

Regels voor berichten