Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 74

Discussie: Windows 10

Gebruiker David | Attention's schermafbeelding

Standaard

Windows 10 heb ik op dit moment maar het was even wennen nadat ik van W7 kwam. En wat hier allemaal besproken wordt. wow..

Windows XP: De beste Windows ooit. ook verbruikt deze weinig tot bijna heel weinig van je cpu waardoor taken snel volbracht zijn.
    Windows Vista: Een project dat microsoft heeft gestart online gebracht en niks meer heeft aan gedaan. Van elke windows is deze echt het slechtste ooit zowel in hardware als software. het verbruikt daarbij veel van de cpu en staat vol met fouten die nooit zijn gerepareerd. @Legioen ik ben je bron
    Windows 7 de reder in nood na W. vista. Alhoewel deze ook niet perfect is men gebruikte dit liever dan die vorige versie.
    Windows 8 is juist als W. Vista.. grote rommel
    Windows 10 de reder in nood van Windows 8.

Zo is het nu eenmaal volgens de cijfers en feedback. Of windows 10 nu goed is? Dat zien we wel de komende maanden.
    Ex-crew, wegens prive redenen moeten stoppen.
    „To his will all flesh succumbs, from his kingdom chaos comes.”
    Handleiding: Hoe maak je een handleiding? || Opdrachten & Belonigen Travian 4.2 (4.4)
    Opdrachten & Beloningen T4 || Dagelijkse opdrachten

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Windows XP was misschien goed voor haar tijd, maar het heeft wat ontbrekende functies ten opzichte van de huidige besturingssystemen.
    Windows Vista krijgt onterecht haat doordat 95% van de mensen het installeerde op een computer die niet aan de voorwaarden voldeed. Op mijn desktop heb ik nog nooit een probleem ondervonden met Vista en het is tot heden de meest stabiele Windows die ik ooit heb gezien.
    Windows 7 was misschien de 'redder', het heeft eigenlijk enkel maar functies weggehaald.
    Windows 8 is naar mijn mening wat Windows 7 moest zijn, soms is er wel een probleem maar de snelheid maakt het helemaal goed.
    Windows 10 heb ik nog steeds niet geprobeerd, ik heb voorlopig ook geen reden om te upgraden.

Vista > 8 > XP > 7

Maar zelf raad ik aan om elk besturingssysteem ouder dan Windows 8 niet meer te gebruiken.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

Onterecht haat?

wxp was indertijd het beste. Geen problemen en de "bepaalde functies die er niet zijn" maakt niet veel uit aangezien deze pas in latere versies tevoorschijn kwam.
    Windows 7 is natuurlijk de redder. Veel gebruikers zijn van Vista naar 7 overgeschakeld.
    Vista staat gewoon vol fouten. De softwarefabrikant gaf aan te hebben geleerd van de problemen met Vista, met name ten aanzien van de compatibiliteit met software en randapparatuur..
    Vooral problemen aan het feit dat software en ondersteuning van andere partijen niet up-to-date zijn met Vista. Het zelfde me hoe hard te computer vertraagde en internetverbindingen (modem problemen).
    Dit is allemaal door Microsoft ook gezegd en men begon aan Windows 7 om deze problemen te verhelpen, met succes.
    Je mag dan een gebruiker van Vista zijn, als je geen andere busteringsystemen hebt gebruikt kun je moeilijk oordelen. Ik heb ze allemaal gebruikt en Windows Vista is ongelooflijk slecht.
    Handleiding: Hoe maak je een handleiding? || Opdrachten & Belonigen Travian 4.2 (4.4)

Standaard

Ik heb ze ook allemaal gebruikt en ik vind Windows 7 het slechtste. Vista heeft bij mij nooit problemen opgeleverd. Als er problemen zijn met Vista, zeg dan eens welke? Meeste problemen werden veroorzaakt door slechte drivers of door computers die Vista niet konden draaien.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Wat Legioen zegt klopt naar mijn ervaringen dan. Er moesten wat randdingen bij gedownload worden en in de juiste volgorde. Ik heb een P.C. met Windows Vista die ik in 2008 heb gekocht. Deze functioneert nog altijd heel goed (tuurlijk ligt ook aan andere zaken). Mijn laptop uit 2012 is een Windows 7 laptop. Deze is stukken slomer, maar als die eenmaal goed is opgestart werkt die ook nog goed.

Als je ze als gebruiker naast elkaar legt schelen ze niet zo heel veel. Alle haat op Vista is in het begin gekomen, omdat de computers die upgegrade werden het nog niet aankonden. Fabrikanten bouwden minder ram, harde schijf geheugen en dat soort zaken in.
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Standaard

Ik zeg niet dat je nu Windows Vista moet haten of je me moet geloven. Als je het goed vind draaien dan is dat jou mening (meningsuiting is een recht). Maar ik probeer gewoon duidelijk te maken dat Windows Vista bomvol met fouten zit. En dat is ook zo, draai het of keer het, Vista is vol met fouten en ook door Microsoft zelf toegegeven. Als je iets niet begrijpt, vraag het dan. Ik heb namelijk Informatica gestudeerd.
    • Een groot deel van de code zorgt voor instabiliteit en beveiligingsproblemen. Oude codering van Windows is voor een groot deel vervangen door nieuwe code dat voor nieuwe problemen zorgt en defecten.
      • Dit is nooit gefixt. Dat komt omdat tijdens het verhelpen van bugs er altijd nieuwe fouten tevoorschijn kwamen. Een protocol stack is een code, erg complex, dat jaren duurt om te ontwerpen.

• IPv6-tunneling en het PtP software hebben ook problemen. Vista bevat daarbij ook de slechtste beveiliging.
    • UAC was ook een min punten.
    • In 64 bit-varianten van Vista kunnen alleen gesigneerde stuurprogramma's in kernelmodus geïnstalleerd worden. Dit kan moeilijk worden aangepast door systeembeheerders. Ontwikkelaars van programma's moeten dat een WHQL Test ondergaan dat geld kost.
    • Digitaal copyright.. Dat bevat dus een HDCP en ICT dat de kwaliteit van HD dvd's en blu-ray beperkt. Vista laat alleen media toe dat voldoende is beschermt.
    • Veel programma's verbruiken te veel van de CPU zoals Aero Interface. Maar 5% van alle computer ter wereld kunnen deze functie voldoende aan (dus zijn krachtig genoeg om het vlot te draaien).
      Ook doet Vista langer om simpele applicaties te verwerken dat Wxp
    • Vista doet er ook langer over om basishandelingen als knippen en plakken en kopieren, te verwerken. Echter na SP1 werdt dit verholpen maar de snelheid is nog steeds trager als XP,7,8 en 10.
      • Ik praat dan over miliseconden tot maximum 1 second. Misschien in heel slechte staat langer dan 1 seconde.

• De gameperformance is traag in fps (bpm). Dat is te wijten aan de stuurprogramma's die Vista gebruikt om een GPU te sturen. (Dit is opgelost met SP1)
    • Veel oude software is niet compatibel met W. Vista. Door de constant toenemende bugs en problemen met softewareondersteuning begon Microsoft ook te stoppen met verder te werken aan deze besturingsysteem.

En zo kan je doorgaan. Zoveel problemen is nog nooit opgedoken in een besturingsysteem van Windows buiten XP in zijn begin stadia.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Als er problemen zijn met Vista, zeg dan eens welke? Meeste problemen werden veroorzaakt door slechte drivers of door computers die Vista niet konden draaien.
    Ik heb deze vraag dan ook beantwoord met een gepast antwoord. Ik kan meer opnoemen als je wilt. Ik kan ook alle Pro's en Contra's van elke Windows geven en niet van gebruikerservaringen maar aan de hand van het systeem en wat er gaande is. In dat verslagje, als je het graag wilt, zul je merken dat Windows Vista op de top staat voor "bugs, more bugs, most bugs".

Trouwens wat ik nu leuk vind? Windows moet voor mij clean flat en proper zijn. Alles snel te vinden en makkelijk. Niet te veel bla bla gewoon clean en simple:
    Hoe ziet mijn desktop eruit?
    Laatst gewijzigd door David | Attention : 24-09-2015 om 22:25

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaa_naamloos Bekijk bericht
    Wat Legioen zegt klopt naar mijn ervaringen dan. Er moesten wat randdingen bij gedownload worden en in de juiste volgorde. Ik heb een P.C. met Windows Vista die ik in 2008 heb gekocht. Deze functioneert nog altijd heel goed (tuurlijk ligt ook aan andere zaken). Mijn laptop uit 2012 is een Windows 7 laptop. Deze is stukken slomer, maar als die eenmaal goed is opgestart werkt die ook nog goed.

Als je ze als gebruiker naast elkaar legt schelen ze niet zo heel veel. Alle haat op Vista is in het begin gekomen, omdat de computers die upgegrade werden het nog niet aankonden. Fabrikanten bouwden minder ram, harde schijf geheugen en dat soort zaken in.
    Het bouwjaar van een PC/Laptop is niet relevant. Men gaat er vanuit dat een nieuwere laptop altijd beter is, maar dat is gewoon kolder.
    Je moet de specificaties naast elkaar leggen, en dan weet je waarom 7 trager is dan Vista.
    BTW: Vista heeft meer nodig dan 7, dus je 2008 PC is krachtiger dan je laptop uit 2012
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David | Attention Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat je nu Windows Vista moet haten of je me moet geloven. Als je het goed vind draaien dan is dat jou mening (meningsuiting is een recht).
    Vista draait beter dan Windows 7 uit mijn ervaring, dat is geen mening maar gewoon gebaseerd op mijn waarnemingen.

Maar ik probeer gewoon duidelijk te maken dat Windows Vista bomvol met fouten zit. En dat is ook zo, draai het of keer het, Vista is vol met fouten en ook door Microsoft zelf toegegeven. Als je iets niet begrijpt, vraag het dan. Ik heb namelijk Informatica gestudeerd.
    Elke Windowsversie zit/zat wel vol fouten, normaal gezien zijn de meeste fouten er nu uit.

[*]Een groot deel van de code zorgt voor instabiliteit en beveiligingsproblemen. Oude codering van Windows is voor een groot deel vervangen door nieuwe code dat voor nieuwe problemen zorgt en defecten.
    • Dit is nooit gefixt. Dat komt omdat tijdens het verhelpen van bugs er altijd nieuwe fouten tevoorschijn kwamen. Een protocol stack is een code, erg complex, dat jaren duurt om te ontwerpen.
    Instabiliteit? Slechte code? Vista draait zoals het moet draaien.

[*]IPv6-tunneling en het PtP software hebben ook problemen. Vista bevat daarbij ook de slechtste beveiliging.
    [*]UAC was ook een min punten.
    [*]In 64 bit-varianten van Vista kunnen alleen gesigneerde stuurprogramma's in kernelmodus geïnstalleerd worden. Dit kan moeilijk worden aangepast door systeembeheerders. Ontwikkelaars van programma's moeten dat een WHQL Test ondergaan dat geld kost.
    [*]Digitaal copyright.. Dat bevat dus een HDCP en ICT dat de kwaliteit van HD dvd's en blu-ray beperkt. Vista laat alleen media toe dat voldoende is beschermt.
    Als gewone consument heb ik hier geen ervaring/problemen met gehad.

[*]Veel programma's verbruiken te veel van de CPU zoals Aero Interface. Maar 5% van alle computer ter wereld kunnen deze functie voldoende aan (dus zijn krachtig genoeg om het vlot te draaien).
    Ook doet Vista langer om simpele applicaties te verwerken dat Wxp
    Als we in 2006 leefden gaf ik je gelijk. Windows XP was voor haar tijd ook veel te zwaar, als je niet aan de minimumeisen voldoet moet je het niet installeren. Of je pakt gewoon het Home Basic theme.

[*]Vista doet er ook langer over om basishandelingen als knippen en plakken en kopieren, te verwerken. Echter na SP1 werdt dit verholpen maar de snelheid is nog steeds trager als XP,7,8 en 10.
    • Ik praat dan over miliseconden tot maximum 1 second. Misschien in heel slechte staat langer dan 1 seconde.
    Nog nooit iets van gemerkt.

[*]De gameperformance is traag in fps (bpm). Dat is te wijten aan de stuurprogramma's die Vista gebruikt om een GPU te sturen. (Dit is opgelost met SP1)
    Zoals je zelf zegt, het is opgelost.

[*]Veel oude software is niet compatibel met W. Vista. Door de constant toenemende bugs en problemen met softewareondersteuning begon Microsoft ook te stoppen met verder te werken aan deze besturingsysteem.[/LIST]
    Dat oude software niet compatibel is vind ik maar normaal. Microsoft lost nog steeds problemen op hoor, waarvoor dienen anders die maandelijkse updates?

En zo kan je doorgaan. Zoveel problemen is nog nooit opgedoken in een besturingsysteem van Windows buiten XP in zijn begin stadia.
    Ik dacht me te herinneren dat Windows XP ook tot SP2 vol bugs zat.

Ik heb deze vraag dan ook beantwoord met een gepast antwoord. Ik kan meer opnoemen als je wilt. Ik kan ook alle Pro's en Contra's van elke Windows geven en niet van gebruikerservaringen maar aan de hand van het systeem en wat er gaande is. In dat verslagje, als je het graag wilt, zul je merken dat Windows Vista op de top staat voor "bugs, more bugs, most bugs".
    Als het verslag komt van voordat SP2 er was geloof ik er niks van. Anders mag je altijd het allemaal zeggen, maar het enige wat mij interesseert is dat het vlot draait (en ook een beetje dat het er beter uit ziet dan andere Windowsversies, maar dat is subjectief).

Uiteindelijk gaat het er om waar je waarde aan hecht, je kan dergelijke zaken niet veralgemenen. Als jij aan die kleine zaken veel waarde hecht dan is het je recht om het te haten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Het bouwjaar van een PC/Laptop is niet relevant. Men gaat er vanuit dat een nieuwere laptop altijd beter is, maar dat is gewoon kolder.
    Je moet de specificaties naast elkaar leggen, en dan weet je waarom 7 trager is dan Vista.
    BTW: Vista heeft meer nodig dan 7, dus je 2008 PC is krachtiger dan je laptop uit 2012
    Vista heeft meer functies dan 7, geen wonder dat het dan meer nodig heeft.
    Laatst gewijzigd door Legioen : 24-09-2015 om 22:49

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Vista draait beter dan Windows 7 uit mijn ervaring, dat is geen mening maar gewoon gebaseerd op mijn waarnemingen.
    Een waarneming => Mening uiteindelijk. Zonder de nodige resources heb je geen bewijs alleen en overzicht.

Elke Windowsversie zit/zat wel vol fouten, normaal gezien zijn de meeste fouten er nu uit.
    Inderdaad maar de meeste fouten? Dan ben je absoluut niet Up-to-date? Ben je nu serieus of maak je een comedy? Vista is off the book. Er wordt niet meer aangewerkt, nog verbeteringen aan toegevoegd.

Instabiliteit? Slechte code? Vista draait zoals het moet draaien.
    Vista draait op een andere code dan Windows XP. Door die codering kan men een hoop bugs nooit fixen aangezien het een Protocol Stack is.
    Als ik nu

Code:
    namespace CosmosBoot1
    {
              class Program
              {
                   public static void Init ()
                   {
                         var xBoot = New Cosmos.Sys.Boot () ;
                         xBoot.Execute () ;
                         Console.WriteLine ("BLABLABLABLA")
                         while (true)
                            ;
                    }
               }
    }
    En ik heb ook een het begin van een OS. De vraag is nu, waar zijn de fouten. Als men de fouten eruit wilt halen dat gaat niet gewoon met updates. Dit zijn maar 14 regels. Windows dat zijn miljoenen regels.

Als gewone consument heb ik hier geen ervaring/problemen met gehad.
    Toch een van de fouten in Vista

Als we in 2006 leefden gaf ik je gelijk. Windows XP was voor haar tijd ook veel te zwaar, als je niet aan de minimumeisen voldoet moet je het niet installeren. Of je pakt gewoon het Home Basic theme.
    Vista doet nog altijd langer voor simpele handelingen. Ik ben dan bezig over een OS niet over Hardware in je computer. Je OS moet het nog altijd verwerken.

Nog nooit iets van gemerkt.
    Informatica

Zoals je zelf zegt, het is opgelost.
    Ik ben ook neutraal. Ik ga niet liegen over iets dat niet klopt. Als er Microsoft iets heeft verholpen in V. dan zeg ik dat ook achteraf.

Dat oude software niet compatibel is vind ik maar normaal. Microsoft lost nog steeds problemen op hoor, waarvoor dienen anders die maandelijkse updates?
    Het betekent niet dat als je een Update krijgt je altijd iets verhelpt..

Ik dacht me te herinneren dat Windows XP ook tot SP2 vol bugs zat.
    Ja, wat probeer je te bereiken. Vergelijk het en je hebt bewijs genoeg.

Als het verslag komt van voordat SP2 er was geloof ik er niks van. Anders mag je altijd het allemaal zeggen, maar het enige wat mij interesseert is dat het vlot draait (en ook een beetje dat het er beter uit ziet dan andere Windowsversies, maar dat is subjectief).

Uiteindelijk gaat het er om waar je waarde aan hecht, je kan dergelijke zaken niet veralgemenen. Als jij aan die kleine zaken veel waarde hecht dan is het je recht om het te haten.
    Als ik je zo bezig zie heb je absoluut geen kennis in wat Windows eigenlijk is... Ik voel me beschaamd in jou plaats
    Ik kan ook een lijst geven over Windows 10 en 8 en 7 als je wilt wat daar niet goed is of niet werkt of welke bugs er zijn. Puntje bij paalte Windows Vista is nog altijd de slechtste OS van Microsoft (Door Microsoft zelf ook gezegd).

Ik stop hierbij de "discussie". Windows Vista blijft nog altijd "Bugs bugs more bugs"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David | Attention Bekijk bericht
    Als ik je zo bezig zie heb je absoluut geen kennis in wat Windows eigenlijk is... Ik voel me beschaamd in jou plaats
    Hoe durf je zoiets te zeggen, ga vlug je mond met zeep spoelen!

Ik kan ook een lijst geven over Windows 10 en 8 en 7 als je wilt wat daar niet goed is of niet werkt of welke bugs er zijn. Puntje bij paalte Windows Vista is nog altijd de slechtste OS van Microsoft (Door Microsoft zelf ook gezegd).
    Zoals ik zei, jij geeft aandacht aan andere zaken dan ik. En dan durven andere mensen zeggen dat ik mij om kleine dingen druk maak!
    Daarnaast, Microsoft geeft gewoon te snel toe.

Ik stop hierbij de "discussie". Windows Vista blijft nog altijd "Bugs bugs more bugs"
    Oh, ik vond het juist leuk worden!

Soortgelijke discussies

1. mIRC en Windows 7
    By Muchacho NL in forum (m)IRC [Chat]
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 05-08-2010, 08:13

Regels voor berichten