Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 74

Discussie: Windows 10

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik heb Windows 10 nu even gebruikt, maar je kan het eigenlijk beter Windows 8.2 noemen. Weinig veranderd vind ik, de oude previewversie was beter dan de nieuwe. Cortana is een veredeld zoekvak. Opzoeken via je besturingssysteem op internet is een mislukking in mijn ogen, daarvoor hebben we zoekmachines op internet. Edge laat mij nog liever Chrome gebruiken en het startmenu is nog minder aanpasbaar dan in voorgaande previews.
    Ergens hoop ik dat Windows 10 wordt geschrapt zoals ze bij Longhorn deden en gewoon vanaf nul een fantastisch besturingssysteem maken.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Als je de kosten van een legale Windows 7/Windows 8 er niet bijtelt is het toch wel gratis?
    Nee, als je legale Windows 7/8/8.1 licentie hebt, dan pas is Windows 10 gratis
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Nee, als je legale Windows 7/8/8.1 licentie hebt, dan pas is Windows 10 gratis
    Dat zegt hij volgens mij toch?

Standaard

Dat is denk ik hetzelfde als ik bedoelde.
    Waarom zou je eigenlijk zo upgraden, het is een val! Wat ga je doen als je het besturingssysteem terug moet installeren na 1 jaar of later? Dan zit je daar mooi met je Windows 7/8 die niet meer naar Windows 10 gaat voor gratis!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

Blijkbaar zou Windows 10 voor iedereen gratis worden, zelfs voor computers zonder Windows. Ik betwijfel of dat het waar is, maar mocht het zo zijn dan ga ik het wel als dual boot installeren om de volledige versie uit te testen. Voorlopig ben ik nog steeds niet overtuigd om het als mijn alledaags besturingssysteem te gebruiken, het voelt gewoon niet vertrouwd aan.

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Ik zou een melding krijgen "na 29 juni", maar we zijn nu 6 dagen verder, en heb nog niks
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Standaard

Op 29 juli wordt Windows 10 uitgebracht, niet 29 juni.

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard

Ach, icons kan je vervangen en anders wel verbergen.
    Microsoft gaat terug naar de 90's met hun eenvoudige blokken stijl.

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Standaard

Persoonlijk ben ik niet zo voor de manier om mijn besturingssysteem te modificeren. Meestal loopt er iets fout en kan ik alles herinstalleren dus het moet gewoon goed zijn zoals het is, anders koop ik het niet.
    Windows 10 staat alvast op nummer 1 van lelijkste besturingssystemen ooit bij mij, je zou bijna niet meer denken dat het Windows is.

Gebruiker Fire Hawk's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Persoonlijk ben ik niet zo voor de manier om mijn besturingssysteem te modificeren. Meestal loopt er iets fout en kan ik alles herinstalleren dus het moet gewoon goed zijn zoals het is, anders koop ik het niet.
    Windows 10 staat alvast op nummer 1 van lelijkste besturingssystemen ooit bij mij, je zou bijna niet meer denken dat het Windows is.
    Icons moet toch niet zo'n probleem zijn? Gewoon ander plaatje onder properties?
    Maar goed, ik ben het wel met je eens dat het meer kinderlijk dan en eenvoudig eruit ziet.

Maar ik kijk er gewoon doorheen. Als het werkt en een overduidelijke verbetering is op 8.1 , dan is het overwegen waard.

“Waking up to who you are requires letting go of who you imagine yourself to be.”
    - Alan Watts -

Soortgelijke discussies

1. mIRC en Windows 7
    By Muchacho NL in forum (m)IRC [Chat]
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 05-08-2010, 07:13

Regels voor berichten