Pagina 4 van 25 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 245

Discussie: Avalon

Gebruiker

Standaard

Iedereen heeft nu gestemd. Aangezien het 8 voor en 2 tegen is, mag dit team (tollie, legioen, pasevski) samen op pad. Ik wil van alle 3 privé horen of ze de missie willen laten slagen of falen. Ik maak openbaar hoeveel mensen voor slagen/falen hebben gekozen, maar niet wie.

(Goed moet altijd voor slagen kiezen. Ik wil desondanks nog steeds een pm, omdat ik pas wil updaten als ieder die op missie gaat online is geweest.)

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Was een dronken post van mij GGvdH. Maar we zijn met 10, 1 Merlijn, 1 Assasin. Daarbij 2-3 slechterikken lijkt mij? 30-40% slecht dus de kans op 2 is slechterikken is aanwezig natuurlijk.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht

-Aangezien er 10 spelers zijn, zijn er 4 slechteriken, 6 goeden.
    40% slecht dus. Kans is echter een stuk groter dat er slechten in dit groepje van 3 zitten.

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

De kans is inderdaad groot. Maar als ik slecht zou zijn en mee zou met de groep zou ik niet voor falen kiezen om vertrouwen te krijgen. Dus voor deze groep nu is gaan geen probleem. Deze missie zal wel slagen.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Wat mij betreft wel ja.

Aan de andere kant, stel je zit hier als slechterik met 2 burgers.. dan kan je het ook laten falen. 1-0 voor de slechterik en er zijn nog 3 andere slechterikken over. 3 uit 7 zit je dan op..
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Standaard

Tja... het is inderdaad wat gaat de eventueel slechterik(ken) doen.... zichzelf bekend maken of niet.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Koen had ook redelijk snel gekozen (1 uur na rolverdeling) en dit is ook eerste keer dat hij het speelt denk ik. Dus dat hij zichzelf niet heeft gekozen vind ik volkomen normaal, ik zou er ook niet aan gedacht hebben.
    Dat hij zo snel heeft gekozen doet me denken dat hij redelijk zeker was van zijn keuze of juist geen informatie had, waardoor ik begin te twijfelen of dat hij wel heeft overlegd met iemand anders. Ik schat hem meer goed dan slecht in daarom.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker

Standaard

je kan en mag niet overleggen met iemand he

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    -Men mag met elkaar overleggen wie op pad wordt gestuurd. Ook over de stemmen mag overlegd worden.
    Hint: dit is een hint!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

Ja maar die overleg moet wel hier gebeuren. En zoals we het allemaal kunnen zien heeft hij idd. niet overlegd. Maar dit kan ook een beginners fout zijn.
    Tetmiera --> S7.

Pagina 4 van 25 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Avalon #3 (Legioen)
    By Legioen in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 268
    Laatste bericht: 22-11-2015, 12:34
  2. Avalon #2
    By Dominique87 in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 141
    Laatste bericht: 09-06-2015, 23:51

Regels voor berichten