Weergegeven resultaten: 1 tot 4 van 4

Discussie: mordemer

Gebruiker

Standaard mordemer

Hallo allemaal,

al gedurende lange tijd zwerm ik rond over dit forum op zoek naar de laatste nieuwtjes en nieuwe informatie.
    Ik vond het tijd worden om me actief in te zetten op dit forum en de eerste stap daarbij is een introductie, dus vandaar!

Mijn naam is Maarten, 19 jaar en studeer Werktuigbouwkunde aan de TU in Eindhoven.
    Laptop staat 24/7 te loeien dus klikken gebeurt met regelmaat.
    Je zult me waarschijnlijk niet herkennen omdat ik meestal de servers niet uitspeel maar heb toch op een handje vol semi-topaccounts gespeeld. Grootst behaalde succes op dit moment is op de Tournament Server waar ik in de halve finale een veeg van +/- 250k rond had hobbelen.

Naast Travian speel ik nog andere spellen waaronder CS:GO. (money drain...) en fitness ik.
    Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik die graag!

Misschien tot ziens in aankomende speedserver!

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Welkom op het forum.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding

Standaard

Hallo naamgenoot.
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

Gebruiker

Standaard

Kei leuk, ook iemand die uit Eindhoven komt!
    "I am cool. I say that without a hint of modesty, for it is the truth. Maybe not the truth of which you were thinking, but I cannot help it if you misunderstand me. I am cool, cold, icy, chill, there are hundreds of words to describe me, but what I really am is Death."

Regels voor berichten