Pagina 164 van 169 EersteEerste ... 64114154162163164165166 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.631 tot 1.640 van 1684

Discussie: Ts2 Talk

Gebruiker

Standaard Mijn mening

Ik zal mij ook maar even mengen in deze discussie.

Ik ben de hele server al vrij neutraal gebleven en zal daarom ook even mijn mening over deze discussie geven.

Yak zit nu continu te beweren dat ze O zo goed zijn en dat ze eigenlijk de beste ally van deze server is. Ze beweren ook continu dat ze sterker zijn dan Trojans.
    Yak wees dan ook een man en strijd zelf. Jullie hebben een BLOK (jaa een kwartje gedoneerd) opzet tegen Trojans. Jullie hebben volgensmij met bijna alle top 10 ally's van dat moment contact gezocht om samen tegen Trojans te strijden.
    Naar mijn mening is dit gewoon een beetje laf. Jullie claimen de beste te zijn en ga dan niet laf een groot Blok (oke nu is het al 50 cent..) tegen Trojans. Is dit de manier hoe jullie met tegenstand omgaan?

Voor zover ik geruchten in de wandelgangen hoor heeft Yak een NAV met Chaos. Voor de mensen die deze term nog niet snappen, dat ze elkaar niet aanvallen. Waarom geeft Yak dan snel een BD aan Chaos als zij deze aan Trojans zijn kwijtgeraakt? Zijn ze bang dat ze naast Trojans en SYN (waar ze net oorlog mee hadden verklaard over een naar mijn mening een hele slechte reden) ook nog last van Chaos zouden kunnen gaan krijgen? Proberen jullie nu zo de server te beïnvloeden?

Tja dit was mijn mening zover. Succes met verder discusseren.

Gebruiker

Standaard

Ik ga inderdaad best lekker met mn stuivers he

Ik zal vragen of ze het forum aan mijn rekening kunnen koppelen, dan heb ik een goede kerst!

Gebruiker SE_Ryuk's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OCV_Oscar Bekijk bericht
    Ach, GAUW/sterref. Eigenlijk dezelfde alliantie met een andere naam..
    Grote onzin. Ik hoop niet dat je dat echt denkt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OCV_Oscar Bekijk bericht
    Dacht overigens wel dat GAUW uit elkaar viel door de aanvallen van Trojans en er een paar spelers waren die alle def opeiste o.i.d.
    Aanvallen waren er niet, jullie waren te druk met Above paaien. Is toevallig rond dezelfde tijd dat het uit elkaar viel
    Huidige S5: Showtime
    S5 2016 - S&S
    S2 2014-2015 CS: Rat Pack
    Nlx 2012: Helden

Gebruiker ætri's schermafbeelding

Standaard

Ik zal ook eens reageren op dit forum. Nu ik eindelijk als spion ontmaskerd ben kan ik rustig reageren

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fox Bekijk bericht
    Owja zo juist drie Yakuza spionnen gekickt, zometeen is Trojans de grootste alliantie en zelfs met hen lukte het niet Yakuza weg te spelen:
    KillBill met Dutch_Power die ook op de nl19 en s4 nu hun allies verraden.
    Piet_Post die met Muchacho NL op de s1 hun ally aan #Kaas verraden.
    Aetri, Jimi en Blackadder, eerstgenoemde gaf het toe interesse in gim mail me.
    Dat mailen zal ik jullie besparen, ik plaats de IGM zelf wel. Waarschijnlijk worden mijn woorden anders toch weer door Pipie verdraaid, daar schijnt hij goed in te zijn:

Ik zag het ja
    Ach ja, vroeg of laat zouden jullie er vanzelf een keertje achter moeten komen.
    Weet wel dat ik vanaf het begin dat ik bij Yakuza gekomen ben trouw was aan jullie. Heb def naar het WW gestuurd, bakken met grondstoffen, alles om Yakuza te helpen.

Het zijn jullie eigen acties geweest die mij (en de anderen) naar Trojans gedreven hebben. Ik ben normaal gesproken totaal geen fan van spionage, en heb er altijd een hekel aan gehad, maar reactie vraagt om een tegenreactie.

Ik denk dat je zelf wel weet waar ik het over heb: die actie op NL19, waar de helft van onze alliantie (geheel 'toevallig' allemaal Yakuzanen van NL2) opeens midden in de nacht onze alliantie verlieten en ons in graanlock gooiden en begonnen te farmen. Jouw verhaal over gescheiden servers is leuk, maar dit soort acties zijn gewoon geniepig en achterbaks. Echter ben ik er de laatste tijd achter gekomen dat dat blijkbaar de gang van zaken is binnen Yakuza. Vandaar mijn keuze om me te verlagen naar jullie niveau.

Ook als ik het AF lees, de AM's die voorbij komen, en jullie alliantieprofiel van een tijdje geleden, met een hoop gehuil en leugens, kan ik niets anders concluderen dan dat Yakuza niet de oprecht eervolle alliantie is als ik dacht.

Jammer dat het zo heeft moeten lopen, was fijner geweest als de eindstrijd gewoon op een nette manier gevoerd zou zijn, maar ik merk dat Travian niet meer zo gespeeld wordt als 10 jaar geleden.

Veel succes nog deze server, en laten we er een mooie eindstrijd van maken.

Gr. Lex.
    en trouwens: "KillBill met Dutch_Power die ook op de nl19 en s4 nu hun allies verraden."
    Vind ik een bijzondere uitspraak. Ik zit op NL19 namelijk bij ze in de alliantie, en weet vrij zeker dat ze zichzelf niet verraden. Verder speel ik op NL4 als dual, en ook daar is het verhaal heel anders dan jij beweert. Van spionage is geen spraak. (het enige verraad op die servers is juist van Yakuza-leden, dus kijk vooral naar jezelf)

Dan hebben we nu SYN, ja checkmate je veeg was mooi, je resultaat 30 levels beschamend als je heel de s2 simt, jij mag hopen dat je met jou IQ, gelijkwaardig aan een mallekoetje überhaupt ooit mag solliciteren bij ons. Ja SYN zal nog wat presteren, nu ze als een laffe hond op een manke hond lopen.

Wij weten wat we kunnen en onze tekortkoming compenseren we met non ego gedrag en saamhorigheid.
    Daar zijn op de s2 zo 2 allies die dit gedrag niet hebben en daar door al servers lang alles weerstaan, Chaos en yakuza en eerst genoemde wordt nu door een egotje, een rooi onderkruipsel neergehaald om dat ie als een huilebalk zijn zin niet kreeg, ben je de tweelingbroer van Above misschien.

Van mij geen stuiver noemde het woord niet
    non ego gedrag? wauw...de grootste ego zit juist bij Yakuza. Lees alsjeblieft even je eigen posts na, als ik voor elke keer dat jullie roepen dat Yakuza de beste is een stuiver zou krijgen was ik nog rijker dan IronGuards en Mark.. samen.

En die saamhorigheid is inderdaad ver te zoeken. Yakuza heeft een harde kern van een aantal spelers, de rest van de alliantie kan stikken. En als je alliantie vol zit met spionnen, die je zelf van je alliantie gedistantieerd hebt, dan zegt dat al genoeg over die zogenaamde saamhorigheid.

Ik ben benieuwd wat je je alliantie over mij vertelt, wat voor leugens je nu weer gaat verzinnen. Want Pipie, die leugens van jou beginnen nogal op te vallen, de hele server heeft het er over, en onafhankelijk van elkaar zijn er al heel wat mensen uit verschillende allianties achter gekomen dat die verhaaltjes van jou vaker niet dan wel op waarheid berusten.
    Ik hoor tenslotte ook dat je tijdenlang beweert dat ODF en Yakuza 2 aparte allianties waren, en dat het WW van ODF niet door Yakuza gesteund werd.

Ik ben benieuwd waar deze server gaat eindigen, laten we allemaal ons best doen om de laatste dagen/weken van de server er nog een mooie strijd van te maken, maar echt een eervolle 'mooie' strijd is het allang niet meer.
    Laatst gewijzigd door ætri : 17-12-2015 om 07:49 Reden: eigen IGM teruggeplaatst

Gebruiker Fox's schermafbeelding

Standaard

Om niet alle troepen de server mee af te nemen getracht het unieke dieet bij Above te rippen,
    helaas mislukt en compliment voor de def, maar niet geschoten is altijd mis:

http://j.mp/1P2ZEkZ

Nogmaals Yakuza ben trots op deze groep die samen met ODF en Chaos in de spiegel kan kijken en zeggen wij werken zonder spionnen, eerlijk en zonder dubbele agenda, gewonnen hebben we niet, maar wel de server gemaakt en ja Yakuza was rellend heer en meester.

Yakuza wel return, dus hup naar de volgende groep spionnen en ego's

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ætri Bekijk bericht
    maar echt een eervolle 'mooie' strijd is het allang niet meer.
    idd door ego's en spyen zoals jullie doen niet nee. Daarom moet trav nog maar naar 1 speler per account gaan, meerdere ip adressen gebruiken dan moet je gebanned worden.
    The Kreator has returned

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door majaba Bekijk bericht
    idd door ego's en spyen zoals jullie doen niet nee. Daarom moet trav nog maar naar 1 speler per account gaan, meerdere ip adressen gebruiken dan moet je gebanned worden.

de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet.

Gebruiker keeskoff's schermafbeelding

Standaard

Om niet alle troepen de server mee af te nemen getracht het unieke dieet bij Above te rippen,

Nogmaals Yakuza ben trots op deze groep die samen met ODF en Chaos in de spiegel kan kijken en zeggen wij werken zonder spionnen, eerlijk en zonder dubbele agenda, gewonnen hebben we niet, maar wel de server gemaakt en ja Yakuza was rellend heer en meester.

Mooie poging toch wel en ook prima gedefed
    Ik verlies nooit een strijd en als dan toch verlies ben ik 2e en de tegenstander op een na laatste

Gebruiker

Standaard

Mooie poging toch wel en prima gelogen

Verder niet zo zielig doen, de server is nog niet afgelopen. Vraag maar aan Gladiator

Gebruiker

Standaard

Waarom met die vegen niet op Pakhuizen van het WW gelopen?
    Above is romein dus de kans was groot dat je ze zo op een aantal dagen vertraging schiet
    Er is altijd een baas boven baas.

Pagina 164 van 169 EersteEerste ... 64114154162163164165166 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten