Pagina 8 van 20 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 tot 80 van 197

Discussie: Afscheidstopic Simsalabim!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielvloe Bekijk bericht
    Ow en als Ronald het niet gedaan heeft. Waarom geeft ie dan niet hier een vlammend betoog als hij wel tijd heeft om repjes te geven? Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar als die dingen over mij gezegd worden is het mijn eerste prioriteit om dat idee weg te nemen. Voordat iedereen hem net zo uitkotst als ik.
    Misschien omdat hij dat elders al gedaan heeft in reactie op de actie van alweer tweeënhalve week oud. Daar heeft hij al een aantal keer gepost. Terwijl Comeback nu pas echt met een verhaal komt.
    Speel jij overigens op s5?

Gebruiker

Standaard

Ow en als Ronald het niet gedaan heeft. Waarom geeft ie dan niet hier een vlammend betoog als hij wel tijd heeft om repjes te geven? Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar als die dingen over mij gezegd worden is het mijn eerste prioriteit om dat idee weg te nemen. Voordat iedereen hem net zo uitkotst als ik.
    Nou, ligt er een beetje aan wie het zegt. Ik kan me nog herinneren dat ik kwam bashen op CS in het topic en ik kreeg van 2 mensen een -rep. Mag jij raden wie . Beetje hypocriet om dan nu Ronald op een minrepje te pakken in een vorm van onkunde om zijn onschuld aan te tonen...

Daarnaast zou ik persoonlijk geen tijd steken in het wegnemen cq. ontkrachten van foutieve argumenten/beschuldigingen.
    Oud: Wilde Watjes | Res Dogs | Omertà | Gesticht | No Doubt | Labiel | Disney | Olympus | Muppets | Midgets | Snackbar

S4: Midgets ~ Okeechobee | S5: Snackbar ~ Pompedomp
    TS1 Disney (Maleficent) --> Leider van de beste alliantie 2014, 2015 & 2016

Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding

Standaard

Nee, speel jij op s1?
    S1 heeft hier niets mee te maken.
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

Gebruiker helfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VeelSimmenGeenTroepen Bekijk bericht
    met een degelijke job weegt 200 euro per maand )
    dat zal zeker lukken als student die 16 u per dag speelt
    of welke deftige job laat je toe al die uren in een spel te steken
    hopelijk zoekt travian vrijwilligers tegen een hoog uurloon

Gebruiker Michielvloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spelbreker Bekijk bericht
    Nou, ligt er een beetje aan wie het zegt. Ik kan me nog herinneren dat ik kwam bashen op CS in het topic en ik kreeg van 2 mensen een -rep. Mag jij raden wie . Beetje hypocriet om dan nu Ronald op een minrepje te pakken in een vorm van onkunde om zijn onschuld aan te tonen...

Daarnaast zou ik persoonlijk geen tijd steken in het wegnemen cq. ontkrachten van foutieve argumenten/beschuldigingen.
    Er is ook niks mis met reppen, maar dat betekent wel dat hij het gelezen heeft. Als iemand zoiets over mij zegt min rep ik het ook. Vervolgens ontkracht ik het of probeer dat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiziewizard Bekijk bericht
    S1 heeft hier niets mee te maken.
    Jij mag toch ook op het s1 forum reageren? Tevens ken ik genoeg direct betrokkenen goed hoor.
    God

Luilak Spartacus's schermafbeelding

Standaard

Als michielvloe graag een verhaaltje wilt here we go:

Allereerst ik wist niet dat jij leiding cs was toen ik die chat joinde....
    Toen ben ik idd niet gaan spelen omdat ik jou niet als leider mot.... so get your facts straight
    Daarna heb je oorlog gevoerd met het account Spartacus..... Als je me zou kennen weet je dat ik nooit als Spartacus speel.... so again get your facts straight....
    Nu dat uit de wereld geholpen is volgende puntje.

Ik ga inderdaad geen woorden meer vuil maken aan een discussie of ik wel of geen spy was.
    De mensen, die het moeten weten, weten het.
    Aangezien er geen harde feiten/bewijzen zijn neergelegd zie ik er gewoon geen nut in om weer hetzelfde te zeggen.
    Laatst gewijzigd door Spartacus : 10-03-2015 om 22:06
    Nothing is real it's all what you believe

Gebruiker Generaal's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Volgens mij zijn er maar max. 2-3 accounts die 'grotere' vegen hadden dan Simsalabim! hoor
    Ik kan er 3 op noemen, er zullen er 5tal geweest zijn? Die 5 hebben allemaal pak minder goud verspilt. Ik denk 1/4e max van wat SSLB er aan uitgaf. Laat staan de tijd in farmen & push
    Collagebouwer

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Generaal Bekijk bericht
    Ik kan er 3 op noemen, er zullen er 5tal geweest zijn? Die 5 hebben allemaal pak minder goud verspilt. Ik denk 1/4e max van wat SSLB er aan uitgaf. Laat staan de tijd in farmen & push
    Hadden ze dat ook voor de arties, of pas na een paar weken simmen met arties?
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker Thinky's schermafbeelding

Standaard

@topicstarter

Doei.
    - Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Gebruiker Michielvloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus Bekijk bericht
    Als michielvloe graag een verhaaltje wilt here we go:

Allereerst ik wist niet dat jij leiding cs was toen ik die chat joinde....
    Toen ben ik idd niet gaan spelen omdat ik jou niet als leider mot.... so get your facts straight
    Daarna heb je oorlog gevoerd met het account Spartacus..... Als je me zou kennen weet je dat ik nooit als Spartacus speel.... so again get your facts straight....
    Nu dat uit de wereld geholpen is volgende puntje.

Ik ga inderdaad geen woorden meer vuil maken aan een discussie of ik wel of geen spy was.
    De mensen, die het moeten weten, weten het.
    Aangezien er geen harde feiten/bewijzen zijn neergelegd zie ik er gewoon geen nut in om weer hetzelfde te zeggen.
    Ik heb je zelf uit de chat gekicked dus dat is niet waar. Tevens kan ik natuurlijk niet ruiken wie er op een acc speelt. Maar gezien men 1+1 kan optellen lijkt me dat gewoon een erg logische conclusie. En het enige punt wat van belang is wil je niks meer over zeggen. Dat schiet natuurlijk niet op he. Wan tik ga ook geen duizenden posts op dit forum doorlezen. En voor mij blijf je dus schuldig totdat d'r onschuld bewezen is. Wat andere mensen denken moeten ze lekker zelf weten.
    Ik ben gelukkig niet een schaapje wat achter de rest van de kudde aan loopt, zoals 95% van de mensen hier.
    God

Regels voor berichten