Pagina 11 van 20 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 tot 110 van 197

Discussie: Afscheidstopic Simsalabim!

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Ik heb niet in Labiel gezeten. En heb ook niet gebackstabbed. Ik stab alleen mezelf
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker

Standaard

Waar kom jij opeens vandaan ???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielvloe Bekijk bericht
    Ik heb je zelf uit de chat gekicked dus dat is niet waar. Tevens kan ik natuurlijk niet ruiken wie er op een acc speelt. Maar gezien men 1+1 kan optellen lijkt me dat gewoon een erg logische conclusie. En het enige punt wat van belang is wil je niks meer over zeggen. Dat schiet natuurlijk niet op he. Wan tik ga ook geen duizenden posts op dit forum doorlezen. En voor mij blijf je dus schuldig totdat d'r onschuld bewezen is. Wat andere mensen denken moeten ze lekker zelf weten.
    Ik ben gelukkig niet een schaapje wat achter de rest van de kudde aan loopt, zoals 95% van de mensen hier.
    Hier haal je ten eerste jezelf volledig onderuit: je hebt geen kennis van de zaken, je gaat enkel af op wat je van vroeger weet. slappe hap, dus.

Dan was dit een nog minder opwindend forum geweest dan de gedachte aan de moeder van peasevski.

Dat is het leuke van een forum he, een discussie voeren. Jaknikkend heb je in elk geval niets aan.
    Ja, discussiëren kan leuk zijn, maar dan mag het met een minimum aan respect gebeuren. De weinige posts die ik hier van je zag kon ik allerminst smaken. En wat Pasevski hier verkeerd deed dat je zijn moeder even door het slijk haalt, weet ik niet. zal ook wel weer een oude koe zijn. (niet pasevski's moeder, wel wat Chris verkeerd deed, uiteraard) post beneden alle peil.

Wel grappig dat ik nu de droeftoeter ben terwijl mensen komen met drogredenen als: je speelt hier niet dus je mag hier niet posten. En buiten het feit dat Ronald ronduit toegeeft dat ie diverse malen diverse mensen met voorbedachte rade naait.

Wat is het toch fijn om gewoon te kunnen zeggen wat ik wil zeggen. Gaan jullie maar lekker aan Ronald zuigen, misschien betaalt ie jullie goudaccount ook nog wel een keer, droeftoeters.

Ow en misschien moet je wat minder over je rep geven, dan kan je ook eens wat minder sociaal wenselijke antwoorden geven.
    Sociaal wenselijke antwoorden. da's een goeie. Maarja, jij hoort niet bij de kudde, dus dat is niet van toepassing op jou? je reacties zijn allesbehalve sociaal...
    duidelijk dat jij genaaid bent, intussen, en blijkbaar nog steeds behoorlijk 'butthurt'. even ademhalen, buiten wat uitwaaien, en dan eens teruglezen wat je hier allemaal neergekrabbeld hebt. Hopelijk zie je dan dat het jezelf geen goed heeft gedaan (de minreps ten bewijze)

Neem dit nu maar aan van iemand zonder voorgeschiedenis, zonder gekozen kant of wat dan ook. Het gaat erover.
    s5 2014-2015: Don Borre - Stalkers for the win!!!
    s3 2015: Alakazam
    s1 2016: Spacebar

Travian awards 2015-2016: Beste leider

Gebruiker Michielvloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Bekijk bericht
    Waar kom jij opeens vandaan ???

Hier haal je ten eerste jezelf volledig onderuit: je hebt geen kennis van de zaken, je gaat enkel af op wat je van vroeger weet. slappe hap, dus.

Ja, discussiëren kan leuk zijn, maar dan mag het met een minimum aan respect gebeuren. De weinige posts die ik hier van je zag kon ik allerminst smaken. En wat Pasevski hier verkeerd deed dat je zijn moeder even door het slijk haalt, weet ik niet. zal ook wel weer een oude koe zijn. (niet pasevski's moeder, wel wat Chris verkeerd deed, uiteraard) post beneden alle peil.

Sociaal wenselijke antwoorden. da's een goeie. Maarja, jij hoort niet bij de kudde, dus dat is niet van toepassing op jou? je reacties zijn allesbehalve sociaal...
    duidelijk dat jij genaaid bent, intussen, en blijkbaar nog steeds behoorlijk 'butthurt'. even ademhalen, buiten wat uitwaaien, en dan eens teruglezen wat je hier allemaal neergekrabbeld hebt. Hopelijk zie je dan dat het jezelf geen goed heeft gedaan (de minreps ten bewijze)

Neem dit nu maar aan van iemand zonder voorgeschiedenis, zonder gekozen kant of wat dan ook. Het gaat erover.
    Ik heb wel kennis van zaken, maar gelukkig weet jij dat ik dat niet heb. Peasevski minrepte me, net als iemand anders, die ik niet eens ken. Dus toen noemde ik zijn moeder maar, maar dat is natuurlijk een grapje, wat ik overigens vaker maak. Maar gezien je me niet kent weet je dat natuurlijk niet.
    Daarnaast ga ik af op hoe slechte reputatie Spartacus bij mij heeft gekregen in minder dan een jaar, dat lijkt me niet echt vroeger. De laatste keer dat ik daarvoor speelde speelde hij nog niet eens.
    En sociaal wenselijk zeg ik niet dat ik ben, dat doet juist iedereen hier. Ik zeg dus ook niet dat ik sociaal ben. En dat ben ik ook niet op het forum.
    God

Gebruiker

Standaard

Peasevski minrepte me, net als iemand anders, die ik niet eens ken.
    Je moet je minder druk maken om je rep
    Hans Hetzelfde - SHD
    Drankorgel - NoDoubt!
    Meneer Pastoor - Die Walküre
    Elsa - Disney
    Hades - Olympus

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ???? Bekijk bericht
    Je moet je minder druk maken om je rep
    Doe ik niet hoor, anders minrep ik niet zoveel mensen en zal ik wel sociaal wenselijke antwoorden geven. Het is alleen gewoon een goede indicatie van wie je wel waardeert en wie niet.

Edit: leuk iedereen gaat mij nu minreppen die ik toch al niet mocht. Succes met dat. Lekker ja blijven knikken met je matties!
    Laatst gewijzigd door Michielvloe : 10-03-2015 om 23:51
    God

Gebruiker

Standaard

Ik heb verder geen idee wie jij bent, wat je in het verleden hebt gepresteerd of nagelaten te doen.
    Maar...
    wat ik van je weet is dat je geilt op de woorden 'sociaal wenselijk' en ja-knikker'.
    Er zijn betere manieren om bekend te staan bij iemand dan door steeds dezelfde woorden te gebruiken.

Gebruiker

Standaard

leuk iedereen gaat mij nu minreppen die ik toch al niet mocht
    Dan was je balk nu toch al lang helemaal rood geweest?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maartn Bekijk bericht
    Ik heb verder geen idee wie jij bent, wat je in het verleden hebt gepresteerd of nagelaten te doen.
    Maar...
    wat ik van je weet is dat je geilt op de woorden 'sociaal wenselijk' en ja-knikker'.
    Er zijn betere manieren om bekend te staan bij iemand dan door steeds dezelfde woorden te gebruiken.
    Maak je geen zorgen, je staat niet bekend hoor.
    God

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk vind ik het helemaal niet erg dat we hier niet on-topic zijn.

Gebruiker helfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Bekijk bericht
    je hebt geen kennis van de zaken, je gaat enkel af op wat je van vroeger weet. slappe hap, dus.
    dus kennis van zaken is iets dat je niet weet van vroeger en daardoor onbekend is???

ignorance is the blessing off those that believe the truth
    Laatst gewijzigd door helfire : 11-03-2015 om 02:26 Reden: added the truth

Regels voor berichten