Weergegeven resultaten: 1 tot 3 van 3

Discussie: residentie niet te timen?

Gebruiker MrR's schermafbeelding

Standaard residentie niet te timen?

Hallo,

Ik was er altijd van overtuigd dat als je een residentie precies zo klaarzet dat hij op dezelfde seconde als de aanval klaar is, dat hij dan NA de aanval een niveau hoger is. Of als hij totaal vernietigd wordt dat hij op niveau 1 weer klaarstaat.

Maar ik heb net een residentie getimed op 23:00:00, aanval was op 23:00:00. En na de aanval een is de residentie ook weg.. Worden gebouwen eerder berekend dan aanvallen, ook als ze later zijn aangeklikt?
    Een groot man in een klein huisje..

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Beste MrR,

Indien je het klaar zijn van de residentie/paleis timed op de zelfde tijd als dat de aanval binnenkomt,
    zal de residentie verloren zijn want de herberekening van het systeem vindt plaats op het moment van aankomen troepen/kata.
    Het timen van een residentie/paleis kan dus alleen wanneer er seconde(s) tussen de aanval met kata en aankomst van leiders/onderleiders/senatoren zitten.

MVG
    sledge

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker Rieno's schermafbeelding

Standaard

De volgorde van simuleren/berekenen is onderzoek>gebouwen>troepenbewegingen.

Hoe dat technisch in elkaar zit weet ik niet precies, maar de uitkomst is dat je residentie dus getimed moet worden (uiterlijk) in de seconde dat de leiders aankomen. En kan dus inderdaad alleen als die minstens een seconde na de kata's aankomen.

Soortgelijke discussies

1. Bug - Opgelost Uitbreiding residentie: na verovering is resi niet vrijgekomen
    By TinkieWinkie in forum Bugs & Serverproblemen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 13-03-2014, 13:07

Regels voor berichten