Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 33

Discussie: Competitie: Highlight van 2014

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat de 'prijs' het grote hekelpunt is...

Geef eens voor de grap 100 Euro weg en aanschouw wat voor fantastische verhalen er ineens naar boven komen.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Ik denk dat de 'prijs' het grote hekelpunt is...

Geef eens voor de grap 100 Euro weg en aanschouw wat voor fantastische verhalen er ineens naar boven komen.
    100 euro aan goud zou voor travian vrijwel niks kosten, en je krijgt inderdaad duizend en één verhaal. Koen heeft ons opgegeven, en zei dat ik de chieftain mocht. Mochten wij winnen mag iemand een adres doorgeven laat em dan daar wel heen sturen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Misschien wil opc hem ofzo, mochten we winnen? Opc, als jij hem wil is hij voor jou!
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Standaard

100 Euro aan goud is al leuk, maar 100 Euro aan Euro is nog leuker

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

100 euro aan winnende krasbiljetten is nog leuker.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

100 Euro aan goud is al leuk, maar 100 Euro aan Euro is nog leuker
    Ja echt cash winnen is sowieso t leukst, maar het is logisch dat travian als prijs iets van zichzelf geeft. Wij kunnen opzoeken wat de verkoopprijs is en dat is waarschijnlijk (ook voor dat beeldje) een best redelijk bedrag. En waarschijnlijk is het inkoop/produceren een paar euro, wat ook geldt voor een goud prijs.

Maar zonder gekkigheid Koen, mijn post was wel serieus bedoelt. Mochten wij hem winnen en jij wilt hem echt niet dan mag iemand zijn/haar adres geven, of als je mij niet vertrouwd wat heel logisch is xD, geef ik wel aan bij de CM ofzo dat jij het adres stuurt naar hem. Maar laten we niet te veel op de feiten vooruit lopen eerst maar is winnen he.

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Je wilt niet weten wat er met die beeldjes gebeurt is. Ze staan al een jaar stof te vreten op kantoor. De meerderheid ligt in de vuilnisbak of lag er ooit al in tot ze met dit idee kwamen en ze er weer uit moesten.

Voor mijn bron:

Standaard

Goh, dat had ik ze ook wel kunnen vertellen. Beeldjes, knuffels, items en andere prullaria werken alleen als ze gezien worden als 'camp' (zoals bij Boze Vogels (Engels); wat sociaal geaccepteerd is als 'slecht', maar toch gedoogd wordt).

De beeldjes van Travian zijn geen camp, omdat Travian niet gedoogd wordt, maar (door de grote massa van de mensen) eerder wordt gezien als levenloos, saai, lelijk, etc. De de rest van de mensen kent Travian niet eens. Iemand zou dat beeldje dus niet snel als pronkstuk op zijn kamer zetten.

Soms vraag ik me af wie de beleidsvoering doet bij Travian Games, want je hoeft echt geen master in marketing gedaan te hebben om dit soort dingen te kunnen bedenken.
    Laatst gewijzigd door Plox : 24-03-2015 om 22:29

Standaard

Goh, dat had ik ze ook wel kunnen vertellen. Beeldjes, knuffels, items en andere prullaria werken alleen als ze gezien worden als 'camp' (zoals bij Boze Vogels (Engels); wat sociaal geaccepteerd is als 'slecht', maar toch gedoogd wordt).

De beeldjes van Travian zijn geen camp, omdat Travian niet gedoogd wordt, maar (door de grote massa van de mensen) eerder wordt gezien als levenloos, saai, lelijk, etc. De de rest van de mensen kent Travian niet eens. Iemand zou dat beeldje dus niet snel als pronkstuk op zijn kamer zetten.

Soms vraag ik me af wie de beleidsvoering doet bij Travian Games, want je hoeft echt geen master in marketing gedaan te hebben om dit soort dingen te kunnen bedenken.

Mja sowieso vind ik het beeldje ook niet veel aan. Ik kan me best beeldjes voorstellen die ik mooi zou vinden op mijn bureau, maar waarvan ik niet zou zeggen waar die vandaan komt tegen een meisje. (of waarschijnlijk gewoon van mn kamer gooi als der een meisje komt )

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Mja sowieso vind ik het beeldje ook niet veel aan. Ik kan me best beeldjes voorstellen die ik mooi zou vinden op mijn bureau, maar waarvan ik niet zou zeggen waar die vandaan komt tegen een meisje. (of waarschijnlijk gewoon van mn kamer gooi als der een meisje komt )
    Dat is juist precies het punt dat ik maakte

Soortgelijke discussies

1. Competitie: Highlight van 2014
    By CM_Tovenaar in forum Aankondigingen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 18-02-2015, 20:20
  2. Nieuwe Toptalenten van NL/BE competitie
    By lucas96 in forum Sport
    Reacties: 22
    Laatste bericht: 24-06-2013, 22:45

Regels voor berichten