Weergegeven resultaten: 1 tot 7 van 7

Discussie: Avonturen ander dorp

Gebruiker

Standaard Avonturen ander dorp

Hallo

Ik heb een aantal dagen geleden een 2de dorp gesticht en mijn held er naartoe gestuurd. Mijn 2de dorp ligt wel een paar uur ervandaan. Ik wou een avontuur starten dat er nog stond, maar natuurlijk duurt dat dan ook een paar uur. Nu iedere keer dat ik nieuwe avonturen krijg, blijven ze dichter bij mijn 1ste dorp plaatsvinden. Hoe komt dit? Ik dacht eerst dat het na een paar dagen wel zou aanpassen, maar zo te zien niet.

Mvg
    Warrior

Support Supp_Patje's schermafbeelding

Standaard

Beste,

Avonturen worden random gegeven bij je dorpen als je dorpen op 2 verschillende locaties liggen kun je ze ook op de beide locaties krijgen.
    Vanaf het moment dat je op je dorp een heldenhof bouwt kun je avonturen verwachten bij het dorp.

Voor meer informatie kun je ook eens kijken op de Answers website van TRAVIAN op http://answers.travian.nl of op het algemeen forum in het vragen deel op http://forum.travian.nl/forumdisplay.php?22-Vragen

Hopelijk heb ik je hierbij voldoende geïnformeerd.
    Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
    Patje|Support
    Attentie : We willen je vragen ons te helpen om onze support te verbeteren. Wij zouden het dan ook op prijs stellen als je een paar minuten wilt besteden om de enquête in te vullen.
    Naar de enquête: http://bit.ly/ZYW30M
    Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 20-01-2015 om 22:12 Reden: verzamelplaats moest heldenhof zijn

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Tenzij het geupdate is en nergens heeft gestaan verschijnen avonturen toch gewoon bij hoofddorp/dorpen met heldenhof? En niet zo maar bij random dorpen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Tenzij het geupdate is en nergens heeft gestaan verschijnen avonturen toch gewoon bij hoofddorp/dorpen met heldenhof? En niet zo maar bij random dorpen...
    Het probleem is dat mijn held is toegewezen aan mijn 2de dorp, maar er spawnen daar geen avonturen. Als er avonturen zijn, verschijnen ze bij mijn hoofddorp.

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Avonturen zullen random verschijnen(het gaat hier om het soort te vinden item), maar waar ze komen is wel degelijk te sturen.

Avonturen zullen verschijnen bij de volgende dorpen:
    Het Hoofddorp,
    Dorpen met een heldenhof,
    Dorp dat thuisdorp is van held.(hiervoor moet een verzamelplaats aanwezig zijn)

MVG
    sledge

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Sledge Bekijk bericht
    Avonturen zullen random verschijnen(het gaat hier om het soort te vinden item), maar waar ze komen is wel degelijk te sturen.

Avonturen zullen verschijnen bij de volgende dorpen:
    Het Hoofddorp,
    Dorpen met een heldenhof,
    Dorp dat thuisdorp is van held.(hiervoor moet een verzamelplaats aanwezig zijn)

MVG
    sledge
    Mijn 2de dorp is wel degelijk het thuisdorp van mijn held en toch verschijnen er daar geen avonturen. Daarbij staat er in dat dorp ook nog eens een heldenhof.

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Het duurt nu eenmaal een paar dagen voor dat de avonturen zich zullen verplaatsen,
    de 3 eerder genoemde criteria zijn hierin wel leidend.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Soortgelijke discussies

1. Def versturen van een ander dorp
    By Blue lions in forum Ideeën
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 23-05-2014, 18:45
  2. Held avonturen maar van 1 dorp
    By Riku in forum Vragen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 11-12-2013, 10:55
  3. Reacties: 6
    Laatste bericht: 24-04-2013, 14:55
  4. Grondstofbonus in ander dorp