Pagina 54 van 68 EersteEerste ... 444525354555664 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 531 tot 540 van 673

Discussie: Weerwolven ronde 84 (aaa_naamloos) - Het beste idee van Nederland/België?

Gebruiker Die Rooije's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mailo Bekijk bericht
    Jij weet het leuk te verkopen inderdaad.
    Maar de kans is gewoon aanwezig dat berber schaaps was: Kan ook zijn dat dit niet was inderdaad.
    Wel grappig dat jij het zo voor die rooije opneemt, want immers als zij wolf blijkt te zijn ben jij dit ook.

Over die activiteit zullen we maar zwijgen.

En ik acht de kans groot dat er 2 schaaps inzitten. En ook mensen zwart blijven maken? De enige wie ik nog steeds heel erg verdenk ben jij, immers jou lynchen krijgen we niet heel veel informatie mee denk je ook niet?

Ten eerste ben ik gewoon een man! :P
    Ten tweede, ik denk dat De Tuinreus goed is. Hij is nog een van die zelf nadenkt, netzoals jij Mailo.

Ik heb mijn twijfels bij Dominique, maar ik vind het zo raar dat iedereen blind op haar vertrouwd. Zonder enige aanleiding stemt ze op mij en iedereen volgt. Dat is toch raar? Eerst word ik als goed beschouwen, ik ben immers gezien en nu stemt zonder reden op mij...

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    Als Die Rooije wolf is dan zij dat zo, ik roep alleen maar op dat de burgers voor zichzelf gaan nadenken. Want tot nog toe zie ik sinds Dominique heeft gestemd alleen maar schaapstemmen. Wat maakt het jullie trouwens? Als Die Rooije dan burger blijkt te zijn?

Wat wil je zeggen? Dat ik dan ook schaapswolf ben? Dus je weet dat je mij alleen maar ziet als verteller? Eerst was ik nog geconverteerd, nu weer een schaaps.. T moet niet gekker worden.
    Volgens mij gebruikte die tekst Domi vorige ronde toen Svenke ons ergens van beschuldigde met Preases, die dus burger bleek te zijn.

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het nooit over geconverteerd gehad, waren anderen. Ik heb alleen gezegd dat jij wolf bent. Daar blijf ik ook bij; maar dat gaan we vanzelf zien aan het einde van het potje toch?
    Dat waren anderen? Ik heb het nog even opgezocht:

Ps. Zou me niets verbazen als hij conversie is en de tuinreis zijn geconverteerde, en de tuinreis dus met een zwak verhaal komt wat hij eerder dit potje wel voor waarheid aannam.
    Goed verhaal Mailo.

Gebruiker

Standaard

Dat waren anderen? Ik heb het nog even opgezocht:

Goed verhaal Mailo.
    Hahaha, oke heb het er wel over gehad, maar dan nog niet jou daar van beschuldigd, zeg dat het me niets zou verbazen.

Standaard

Hahaha, oke heb het er wel over gehad, maar dan nog niet jou daar van beschuldigd, zeg dat het me niets zou verbazen.
    True, maar dat je het uitspreekt is eigenlijk al gewoon beschuldigen.

Gebruiker

Standaard

True, maar dat je het uitspreekt is eigenlijk al gewoon beschuldigen.
    Mmm, oke het zou me ook niets verbazen als je niet geconverteerd bent hoor. Zo goed Tuin? Weer vriendjes?

Standaard

Hmm ja, maar je blijft een wolf. En ja, dat is een beschuldiging. Ik hoop dat meerdere mensen dat nu ook in zien. Burgers en/of derde partijen.

Gebruiker

Standaard

Hmm ja, maar je blijft een wolf. En ja, dat is een beschuldiging. Ik hoop dat meerdere mensen dat nu ook in zien. Burgers en/of derde partijen.
    En wie staat er voor jou in? Ow ja een wolf..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marckie Bekijk bericht
    En wie staat er voor jou in? Ow ja een wolf..
    En een dorpsgek, die ook wordt afgedaan als schaapswolf. Maar blijkbaar ben ik ook door iemand anders gezien want Mailo heeft net toegegeven dat als ik dood ga er geen wolf zichtbaar is. Je zit in een tunnelvisie marckie, kom er eens uit, kijk eens naar de feiten in plaats van alles maar geloven. Ik ben momenteel al een paar dagen in mijn eentje aan het opboksen tegen een groep mensen die elkaar bewezen achten, maar er niet voor zorgen dat er wolven dood gaan. Lijkt me vrij obvious dat ik goed ben toch? Anders had ik wel wat meer mensen meegekregen.

Gebruiker

Standaard

De een noemt het tunnelvisie de ander deductie. Feiten zijn iig dat er door jouw toedoen nog geen 1 wolf gestorven is, waar ik actief heb gezorgd voor de dood van 2.

Pagina 54 van 68 EersteEerste ... 444525354555664 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven ronde 94 - aaa_naamloos
    By aaa_naamloos in forum Spelletjes Archief
    Reacties: 208
    Laatste bericht: 07-04-2016, 13:53
  2. Weerwolven ronde 88 (aaa_naamloos)
    Reacties: 274
    Laatste bericht: 29-06-2015, 14:12
  3. Weerwolven ronde 74 - aaa_naamloos