Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 15 van 15

Discussie: Brouwerij

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

3-4 levels... da's precies gelukt in MUDA
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Maar wat ik dus wou zeggen de kracht van de brouwerij is gigantisch. 10% is best een hoop, echter is het niet nodig op de meeste .nl servers. Wel denk ik dat het voordeel te klein is. 10% bonus is (klein getraind / geen helm / geen trainer) 367 aanvalspunten per uur. Terwijl de drinkplaats 20% meer paarden laat trainen wat neer komt op +/- 500 aanvalspunten per uur. Bij de germaan zitten er nadelen aan: willekeurig schieten / slappere leiders. Bij de romein zit er een voordeel aan: lagere graankosten.

Dit is in mijn ogen een behoorlijke ontwerpfout. Een slechtere bonus geeft nadeel, een betere bonus geeft ook nog eens voordeel. Al is de brouwerij wel het meest onderschatte gebouw van travian.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Maar wat ik dus wou zeggen de kracht van de brouwerij is gigantisch. 10% is best een hoop, echter is het niet nodig op de meeste .nl servers. Wel denk ik dat het voordeel te klein is. 10% bonus is (klein getraind / geen helm / geen trainer) 367 aanvalspunten per uur. Terwijl de drinkplaats 20% meer paarden laat trainen wat neer komt op +/- 500 aanvalspunten per uur. Bij de germaan zitten er nadelen aan: willekeurig schieten / slappere leiders. Bij de romein zit er een voordeel aan: lagere graankosten.

Dit is in mijn ogen een behoorlijke ontwerpfout. Een slechtere bonus geeft nadeel, een betere bonus geeft ook nog eens voordeel. Al is de brouwerij wel het meest onderschatte gebouw van travian.
    Als je de rassen zo vergelijkt heb je wel een punt, maar romeinen zijn zowiezo overpowered in T4 (T5 ook nog steeds dacht ik)
    Maar een goede alliantieleider weet die verschillen net optimaal te benutten.
    Galliers zijn imo nog steeds diegenen die het eerst een 'update' moeten krijgen.
    Maar de drinkplaats kan je overal bouwen, brouwerij enkel in HD.
    En net daar heb je meestal toch bouwplaatsen tekort.
    Misschien de brouwerij ook in gewone dorpen kunnen laten bouwen (wel maximum 1/account) en deze ook meer CP laten genereren?
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDruid Bekijk bericht
    Als je de rassen zo vergelijkt heb je wel een punt, maar romeinen zijn zowiezo overpowered in T4 (T5 ook nog steeds dacht ik)
    Maar een goede alliantieleider weet die verschillen net optimaal te benutten.
    Galliers zijn imo nog steeds diegenen die het eerst een 'update' moeten krijgen.
    Maar de drinkplaats kan je overal bouwen, brouwerij enkel in HD.
    En net daar heb je meestal toch bouwplaatsen tekort.
    Misschien de brouwerij ook in gewone dorpen kunnen laten bouwen (wel maximum 1/account) en deze ook meer CP laten genereren?
    Het is juist een voordeel vind ik dat je enkel de brouwerij in je HD hoeft te bouwen.
    Romeinen moeten in hun AVD, waar de plekjes nog schaarser zijn vanwege alle militaire gebouwen, een drinkplaats bouwen om er voordeel uit te halen.
    En als romeinen ook een drinkplaats in hun HD willen zit je met hetzelfde probleem als de germanen. Daar had je niet goed over nagedacht voor je dat typte denk ik ;-)

Maar laten we het eens langs de andere kant bekijken, we willen dat de galliers beter worden, we willen dat de germanen beter worden. Dan is de makkelijkste optie om de romeinen slechter te maken, dan moet je maar één aanpassing doen en geen twee.

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Vragendeel is geen discussie plek, hebben jullie hier wel behoefte aan staat het jullie vrij hierover verder te gaan in het deel algemeen.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Soortgelijke discussies

1. Brouwerij
    By renegulikers in forum Algemeen
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 13-09-2014, 13:26

Regels voor berichten