Pagina 12 van 23 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 tot 120 van 226

Discussie: Battle reports Besprekingen

Gebruiker tasjesdief's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielvloe Bekijk bericht
    Well played, in minder dan een uur de eerste Disney speler die butthurt is! Die via via is uiteraard niet via de defaccountjes. Je maakt je punt wel op een erg goede manier sterk.
    Ach je kan ook gewoon mensen kennen die berichten doorsturen. Is al zo vaak gebeurd. Ik moet zeggen dat er wel erg veel speculaties in je post zitten Michiel
    x3 Loes Willis (2007) -------------- x3 Hef (2010)
    x3 Fam. Bundy (2008) ----------- s7 Arminius (2013-2014)
    x5 BierBrouwers (2010) ---------- s4 City Wok (2013-2014)
    s1 Hillary Clinton (2014)---------- s3 Baconnodig (2014)

Gebruiker Michielvloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tasjesdief Bekijk bericht
    Ach je kan ook gewoon mensen kennen die berichten doorsturen. Is al zo vaak gebeurd. Ik moet zeggen dat er wel erg veel speculaties in je post zitten Michiel
    Als je alleen maar op feiten af kan gaan dan wordt het leven ook zo saai he
    God

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DissDoll Bekijk bericht
    Ik merk aan jouw verhaaltje dat mijn opmerking jouw ingame-ego heeft getriggerd. Mijn opmerking was juist zo beladen omdat jij, naast het feit dat je goede game hebt, naar buiten toe als een enorme jackass overkomt. Dat je goed kunt spelen oké, maar een beetje sportiviteit en 'normaal reageren op elkaar' (eigen interpretatie) is ook wel eens prettig.
    Ik sta niet bekend om mijn sportiviteit noch mijn bescheidenheid, bovendien heb ik altijd een goede game omdat, als je zo berekend & gedisciplineerd speelt als mij, je weinig fout kan doen

Daarbij komt dat ik altijd zo op het AF doe, spelers die een volgende server opeens met mij spelen in een ally of net als Michielvloe mij toevoegen op skype, weten allemaal dat ik heel anders ben dan op het AF.

Inhoudelijk zal ik dit bericht ontkrachten natuurlijk. Groentje is inderdaad vrijwel in dezelfde periode begonnen, voordat mijn huidige dual erbij kwam. Toen zwierf ik rond de top 100.
    Aah dat je ook later was begonnen had ik niet opgemerkt, ook iets wat ik niet ga uitzoeken bij zo'n account

Na het stichten van dorp 2 kwam er tussen ons over en weer farmaanvallen. Hij probeerde mn starter te pakken, resultaat: hij liep zich kapot. Daarna is hij non-stop (zo lijkt het) om het voor elkaar te krijgen mij te dwarsbomen en bleef hangen op die enkele dorpjes die hij had.

Op mijn beurt heb ik zijn starter gepakt, omdat ik bedreigingen niet uit de weg ga. Sindsdien is hij 100% gefocust om mij te pakken door tevergeefs meerdere overname pogingen te doen, wat dus resulteert in deze afbeeldingen. In dit proces neemt hij ook nog spelers als doofenschmirtz mee, wat ik als Disney-speler zou betreuren aangezien zijn perspectief op deze server bedroevend is. Maar vooruit, jullie alliantie en dus jullie feestje. Ik ben samen met mijn dual doorgegaan en flink gegroeid, waar hij blijft hangen in een 'burenruzietje'.
    Of hij zit je gewoon te ****en en heeft geen intenties om met dat account de server uit te spelen^^

Ik heb de namen weggelaten omdat ik de accountnamen wel wilde showen, maar de dorpsnamen niet per se. Ben niet goed in rapportages maken en werd getipt travian-reports te gebruiken. Vervolgens heb ik primitief gehandeld door 'anoniem' te blijven..
    Elke vorm van censuur is gay, post dan gewoon lekker niks en deel hem via skype, niemand is geïnteresseerd in gecensureerde rapjes hier

Betreft het afwijzen van Disney is jouw opmerking aardig kansloos en volledig onjuist. In het begin, voordat ik wist dat Octa en Sjoerd (kennissen van nl19) vlakbij me zaten, heb ik een poging tot solliciteren gedaan, nadat ik rustig de kat uit de boom heb gekeken.
    Mickey Mouse (Tim) klonk het best prima in de oren en ging de procedure intern doorspelen naar de alliantie.
    Jij kwam indd in zo'n poll terecht maar met, wat ik dacht dat, 8 voor en 6 tegen was is het ook niet echt overtuigend geweest.
    Je kwam hierbij trouwens tegelijk met Voltar en Groentje erop, ik heb alleen "voor" gestemd op Groentje.

Aangezien ik net buiten de top 100 zwierf waren er wisselende voorkeuren in de alliantie. Meende 6 tegen en 8 voor en zelfs een paar vraagtekens, maar dat boeit ook niet.
    Aah je zegt het hier zelf al, geen zin om te nu nog aan te passen tho

Wat mij stoorde is dat Tim wat zou laten weten en dat ik vervolgens een week lang werd genegeerd. Ik ben meer van het spontane en warme contact.
    Jij snapt blijkbaar niet, dat als je niks te horen krijgt, of op de hoogte word gehouden, dat je er gewoon niet inkomt?

Wat 1st spartan klopt dus ook niet helemaal, heb gewoon het contact verbroken omdat het niet goed voelde. Toen kwam ik dus in het netwerk van Ndrang terecht Dat hele anti-Disney gedachte dat jullie jezelf aanpraten is eveneens een uit-de-stront-getrokken oordeel net als wat jij over mij eruit knikkert. Er is geen antisfeer bij ons. Wel tegenstrijdige belangen, maar dat hoort in een spel als Travian.

Ik haat onzin, daarom een mooi verhaaltje
    Dit is ook gewoon totale onzin, met mijn contacten/spynetwerk had ik allang de "recruit IGM" van Olleke Bolleke gezien, hierin stond duidelijk vermeld dat hij een alliantie wil samenstellen, die het op kan nemen tegen Disney.

Zoiets indd:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timmytube Bekijk bericht
    In Octa zijn "recruiting" IGM stond letterlijk dat hij al het kwaliteit van ons gewest wou verzamelen om een blok te vormen tegen Disney. Het enige wat dus uit de stront getrokken is, zijn jouw beweringen.
    Dat jij die niet kreeg, wil niet zeggen dat die er niet was beste man/vrouw

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timmytube Bekijk bericht
    Ligt er maar net aan wie het leest, ik vind jesse zijn posts over het algemeen zeer vermakelijk en vind niet dat hij als een enorme "jackass" over komt.
    Dat ben ik wel voor tegenstanders Tim
    Net zoals ik voor omertanen op s5 en dirty spelers op de vorige s1 etc.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gijs568 Bekijk bericht
    Laat me raden, jij speelt in disney? Aangezien half disney tot aan de schouders bij Jesse erin zit snap ik deze opmerking dan wel, voor de rest kan ik op basis van het AF inderdaad niet zeggen dat ik Jesse sympathiek over vind komen.
    Niet alleen Disney spelers zitten tot hun schouders erin hoor

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tasjesdief Bekijk bericht
    Lol jullie weten dat het account van de speler van Groentje is gekozen tot beste account van 2014? Dus ik denk niet dat mensen uit Disney zich afvragen wat hij in Disney doet. Wat achterstand opgelopen door tijd te kort. That's all.
    Voor de mensen die nu nog niet weten waarom ik "voor" had gestemd op Groentje lijkt het me nu wel duidelijk, de bespeler blijft gewoon tot de top van .nl horen, heeft hier alleen een mindere/ongelukkige server door omstandigheden(later gestart & minder tijd).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door octavianus Bekijk bericht
    Wat een niveau....
    Weet niet wat ik jou aangedaan heb maar het zit je blijkbaar hoog.
    Nou... Ik vond jouw actie door die cropper zomaar te pakken, die al was toegewezen aan een ander lid, ronduit associaal en vind je alles behalve een goede alliantiespeler.

Maar beter ook dat je de leiding neemt, want anders zou je nergens aan de bak komen en dan de server uitspelen.

xx

Alterego van Eagle?:0
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker octavianus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Nou... Ik vond jouw actie door die cropper zomaar te pakken, die al was toegewezen aan een ander lid, ronduit associaal en vind je alles behalve een goede alliantiespeler.

Maar beter ook dat je de leiding neemt, want anders zou je nergens aan de bak komen en dan de server uitspelen.

Asociaal?
    Werd niet toegelaten door Disney, moest maar afwachten. Niet op de hoogte gehouden door de leiding mbt cropperverdeling waardoor ik niet heb kunnen aangeven/kiezen wat ik zou willen. Heb met 1 van je leiders over croppers gesproken en die gaf me zelf aan dat ik voor 1 van die 125% moest gaan. Sowieso onzin trouwens dat vooraf verdelen, first come first serve.
    Uur voordat we liepen hoorden ze via de chat waarop we gingen lopen en ineens gingen alle alarmbellen af.
    Had ik niks in de chat aangegeven dan was ik ook erop gelopen en kon niks of niemand me wat verwijten aangezien ik door de leiding erbuiten werd gehouden. Hun eigen schuld.
    Daarna die nav met tarzan en kijken of we iets met hem konden regelen. Nav ineens gebroken dor Disney. Jullie hebben laten zien hoe betrouwbaar jullie zijn....
    Ben nu wel klaar met die oude koeien.

Gebruiker

Standaard

Asociaal?
    Werd niet toegelaten door Disney, moest maar afwachten. Niet op de hoogte gehouden door de leiding mbt cropperverdeling waardoor ik niet heb kunnen aangeven/kiezen wat ik zou willen. Heb met 1 van je leiders over croppers gesproken en die gaf me zelf aan dat ik voor 1 van die 125% moest gaan. Sowieso onzin trouwens dat vooraf verdelen, first come first serve.
    Uur voordat we liepen hoorden ze via de chat waarop we gingen lopen en ineens gingen alle alarmbellen af.
    Had ik niks in de chat aangegeven dan was ik ook erop gelopen en kon niks of niemand me wat verwijten aangezien ik door de leiding erbuiten werd gehouden. Hun eigen schuld.
    Daarna die nav met tarzan en kijken of we iets met hem konden regelen. Nav ineens gebroken dor Disney. Jullie hebben laten zien hoe betrouwbaar jullie zijn....
    Ben nu wel klaar met die oude koeien.
    Niet echt..

Heb je die zondag nog een berichtje gestuurd, die je vriendelijk negeerde. Over goeie communicatie gesproken!
    Hans Hetzelfde - SHD
    Drankorgel - NoDoubt!
    Meneer Pastoor - Die Walküre
    Elsa - Disney
    Hades - Olympus

Gebruiker alexie's schermafbeelding

Standaard

Wat een niveau....
    Weet niet wat ik jou aangedaan heb maar het zit je blijkbaar hoog.
    Das mijn cropper vriend!Gaat nu nadenken over een bitchpost waarin ik die cropper alsnog opeis
    S4-Hans Hetzelfde
    S1-Bud

S1-Elsa
    S5-Meneer Pastoor
    Sons of Plunder

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ???? Bekijk bericht
    Niet echt..

Heb je die zondag nog een berichtje gestuurd, die je vriendelijk negeerde. Over goeie communicatie gesproken!
    Was vlak voordat ik ging lopen. Snapt natuurlijk wel dat we zonder enige zekerheid niet een dorpje afstaan terwijl we aan het lijntje worden gehouden.
    Sta voor de gein eens in mijn schoenen en oordeel dan...

Je leiders hebben hier steken laten vallen. zou ze sieren als ze hand in eigen boezem zouden steken.

Gebruiker

Standaard

Vlak voordat, ja. Enkele uren ervoor, ruim de tijd dus om eventjes te overleggen.
    Hans Hetzelfde - SHD
    Drankorgel - NoDoubt!
    Meneer Pastoor - Die Walküre
    Elsa - Disney
    Hades - Olympus

Gebruiker Michielvloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht

Ik zat al te scrollen, toen dacht ik nog ff. He Eagle is terug. Na een half uur omhoog scrollen kwam ik erachter dat jij het was.
    God

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ???? Bekijk bericht
    Vlak voordat, ja. Enkele uren ervoor, ruim de tijd dus om eventjes te overleggen.
    Wat wilde je overleggen dan? Het was de bedoeling dat ik niet ging lopen voor je. Niks meer, niks minder.
    Verder had ik weinig tijd, aangezien ik toen moest werken. Heb via mn mobiel die kolonisten verstuurd. Jij weet net zo goed als ik dat je voor een goede 2de dorp haast moet maken. Sneu voor jullie dat jullie er ook op wilden lopen. Heb verder niks tegen jullie. Spelen alleen bij de verkeerde ally

Regels voor berichten