Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 15

Discussie: Awards

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard Awards

Waarom zijn er al 2 jaar niet meer awards voor verschillende categorien?
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding

Standaard

Ingame

Beste Speler Award
    Welke speler heeft het afgelopen jaar de mooiste veeg gehad? Of het beste zijn defensieve troepen ingezet? Wie had volgens jou het beste account?
    Gasp

Beste Alliantie Award
    Welke alliantie heeft het sterkste blok gevormd? Welke alliantie liet de rugharen van veel spelers overeind staan? Welke alliantie was de beste?
    Kermis

Beste Nieuwkomer Award
    Welke beginnende speler had de juiste skills snel onder de knie en heeft vriend en vijand verbaasd doen staan? Wie was de beste nieuwe speler het afgelopen jaar?

Beste Comeback Award
    Welke speler heeft met zijn comeback na jaren afwezigheid de meeste indruk gemaakt?

Volgend jaar Beter Award
    Wie heeft de grootste faalactie gedaan, heeft niet waargemaakt wat beloofd was of heeft zijn mooie account totaal verprutst? Wie moet nodig bewijzen dat het afgelopen jaar een fout was?

Forum

Gezelligste Forummer Award
    Wie is het gezelligst op het forum? Wie weet altijd wel wat humor in zijn posts te brengen, wie is de sfeermaker op het forum?
    Svenie

Zinvolste Forummer Award
    Welke forummer maakt altijd indruk met zijn posts, toont het meeste spelinzicht en weet dit het beste te verwoorden?
    The-Eagle

Grootste Spammer Award
    Zoals de Award naam al zegt, welke forumer spamt het meeste, wie post er vooral flauwekul en draagt niet veel zinnigs bij?
    Svenie

Crew

Liefste Crewlid Award
    Welk van de huidige of ex-crew (let op, moet nog wel in 2014 of 2015 crew geweest zijn!) is het aller aller liefst?
    Tyl

Strengste Crewlid Award
    Welk van de huidige of ex-crew (let op, moet nog wel in 2014 of 2015 crew geweest zijn!) is het strengst?
    Sledge

Beste Crewlid Award
    Welk van de huidige of ex-crew (let op, moet nog wel in 2013 of 2014 crew geweest zijn!) vervult zijn/haar taken het best?
    Lightsun

Algemeen

De Travianner Award 2015
    Wie heeft in 2014 en 2015 het meeste indruk op jou gemaakt en verdient de titel Travianner van het jaar?. Tijdens deze awards bepalen jullie wie er het meest verdienstelijk is geweest. Maak kenbaar welke speler, forummer of andere bekende van Travian.nl volgens jou de absolute nummer 1 is. De keuze is volkomen vrij, JIJ bepaalt!
    Los Locos
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Ja idd! Normaal was dat per jaar, raar hoe dat gaat nu.

Mijn 2014

Ingame

Beste Speler Award Mysterion
    Beste Alliantie Award C.S.
    Beste Nieuwkomer Award Los Locos
    Beste Comeback Award Pouw
    Volgend jaar Beter Award Onnodig

Forum

Gezelligste Forummer Award Meneer Bloe
    Zinvolste Forummer Award Pasevski
    Grootste Spammer Award Svenie

Crew

Liefste Crewlid Award Tyl
    Strengste Crewlid Award Lightsun
    Beste Crewlid Award Tyl

Algemeen

De Travianner Award 2015 Vinicio
    Laatst gewijzigd door Pasevski : 12-01-2015 om 22:54
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Is naar mijn weten gewoon elke zomer en dat was 13/14. Dus over 4/5 maanden krijgen we de awards van 14/15? :P

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Standaard

2012 was gewoon van dat jaar in januari. Beetje contiuiteit is wel gewenst! Anders kan ik net zo goed niet spammen!

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Gaan we dit hier nu doen, ja?

Lijkt me beter gewoon even te wachten tot ze weer komen, want ze zullen ongetwijfeld dit jaar ook gewoon gehouden worden.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker

Standaard

Ik vind deze awards eerlijk gezegd een beetje overdreven.
    Met die awards is het gewoon onmogelijk om "een beste speler" uit te kiezen. Er zijn vijf servers, dus moeten er ook vijf awards uitkomen.

Ik heb bijvoorbeeld geen flauw idee wie C.S. is en Mysterion. Dat is iets van de server waar jij op speelt.
    Als ik zeg dat de beste alliantie T.R. (no offense aan de anderen op de nlx) is en de beste speler Alakazam, heb jij toch ook geen idee om wie het gaat?

Wie is bijvoorbeeld Vinicio? Een forummer? Een speler?

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Ik vind deze awards eerlijk gezegd een beetje overdreven.
    Met die awards is het gewoon onmogelijk om "een beste speler" uit te kiezen. Er zijn vijf servers, dus moeten er ook vijf awards uitkomen.

Ik heb bijvoorbeeld geen flauw idee wie C.S. is en Mysterion. Dat is iets van de server waar jij op speelt.
    Als ik zeg dat de beste alliantie T.R. (no offense aan de anderen op de nlx) is en de beste speler Alakazam, heb jij toch ook geen idee om wie het gaat?

Wie is bijvoorbeeld Vinicio? Een forummer? Een speler?
    Het probleem ligt echter niet bij de awards, maar bij jou. De reden dat er geen speed spelers in die awards komen is het gegeven dat het niveau op de speed ook dramatisch laag is. Een alliantie als T.R. kan nooit concurreren op een slow, kan niet eens bij de beste vijf op een server wellicht.

Mysterion is een slow speler die op diverse slows start en de meeste slowspelers zullen hem dus wel kennen. C.S. is een alliantie op de huidige S2. Vinicio is een forumnaam van een speler op diverse slows, maar ook speeds.

Misschien moeten er dan maar aparte awards komen voor speed spelers, omdat die anders ook altijd naast de prijzen grijpen en dat is voor sommigen vervelend die er waarde aan hechten. Of de speedspelers vertonen zich eens op een slowserver en dan is het probleem ook opgelost. Of ze dan een awards krijgen is maar de vraag, maar dan weten ze iig wie de genomineerden zijn.
    Of de genomineerden schrijven een stukje over het account waarop ze genomineerd zijn van max 100 woorden, zodat speedspelers ook een inschatting kunnen maken op wie ze willen stemmen.

Veel oplossingen voor een niet bestaand probleem, want de awards zijn een bonusje.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker

Standaard

Over een stukje schrijven ben ik het wel met je eens.
    Zo kan trouwens een slow-alliantie ook niet meedingen op een speedserver. Dat is eigenlijk totaal niet te vergelijken.

Niet dat ik veel waarde hier aan hecht. Sweety had bijvoorbeeld ooit wel eens een award door de 16 miljoen deftroepen in zijn WW-dorp.
    Ik ben benieuwd. Eerlijk gezegd stem ik ook nooit, omdat de namen die bij de genomineerden naar voren komen mij totaal onbekend voorkomen. Denk dat het vice versa ook klopt.

De verhouding slow/speed is ook heel anders -> 1700 spelers speed en 5000 spelers slow in totaal.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Soortgelijke discussies

1. Golden Awards
    By BlazedHerb in forum TRAVIAN NL3
    Reacties: 43
    Laatste bericht: 20-02-2017, 12:51

Regels voor berichten