Pagina 7 van 29 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 288

Discussie: WW83 (jawattus)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    *knip* Je zei niet "Dominique heeft grotere kans wolf te zijn, want ze leeft nog.", je zei "Dominique IS wolf, want ze leeft nog."

Ik vind het echt naar dat je direct die focus op mij zet. Als mensen werkelijk gaan stemmen op de manier die jij hier beschrijft, dan kan ik gewoon beter kappen met weerwolven. Want zelfs als ik de eerste nacht overleef, word ik gelyncht, want tja... ik leef nog, he.
    Of Dominique heeft geluk gehad of ze is wolf waren mijn exacte woorden en ik sta hier achter. Ik zeg hier nergens dat je wolf bent. Als je burger (niet-wolf) bent en je hebt de 1e nacht overleeft vind ik dat je geluk heb gehad.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Hoppa nog een stem op mij! Wolven gaan mij overdag maar pakken?

Ik heb nog 26 uur om alles om te buigen.
    Laatst gewijzigd door Pasevski : 04-01-2015 om 20:11
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Zal ik dan maar wat informatie naar boven halen?
    Senju for president. Ben ik vrij zeker van.
    Pasevski omdat hij vervelend is
    Waarom Senju dan?

Gebruiker 123berber's schermafbeelding

Standaard

Ik kan wel zeggen dat als pasevski is wat hij claimt ik hem liever wel in het spel hou!

fan

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 123berber Bekijk bericht
    Ik kan wel zeggen dat als pasevski is wat hij claimt ik hem liever wel in het spel hou!
    je geliefde?

Standaard

Ik snap ook niet helemaal waar het pasevski stemmen vandaan komt. Behalve de gerichte stemmen op IceFire, maar waarom dan pasevski? Hij is zelf mee gegaan in de gezamenlijke stem, maar heeft voor de rest nog niet veel "verkeerds" gezegd of gedaan. Tevens kan het een belangrijke speler voor de burgers zijn, indien hij een burger is.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Suggereer er lekker op los Tollie! Berber heeft alleen een claim van mij. Daarbij wil ik ook nog wel bekend maken dat de Helderziende mij heeft gezien vannacht.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    Ik snap ook niet helemaal waar het pasevski stemmen vandaan komt. Behalve de gerichte stemmen op IceFire, maar waarom dan pasevski? Hij is zelf mee gegaan in de gezamenlijke stem, maar heeft voor de rest nog niet veel "verkeerds" gezegd of gedaan. Tevens kan het een belangrijke speler voor de burgers zijn, indien hij een burger is.
    Waarschijnlijk allemaal wolfjes die met de lynch van Icefire al een eerste wolfje zien verdwijnen? En dus maar pasevski dood willen hebben.

fan

Standaard

Maar waarom pasevski en niet jou of marckie bijvoorbeeld. Welke ik meer verdenk dan pasevski. En ik was de eerste die me uitsprak over het gezamenlijk stemmen, waarom zouden ze dan niet in mijn verhaal zijn meegegaan. Niet logisch.

Standaard

Waarschijnlijk omdat iedereen bang is dat Pasevski weer slecht is en weer van plan is zo keihard te winnen als vorig potje en men hem er daarom liever meteen uitwerkt?

fan

Pagina 7 van 29 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten