Pagina 5 van 29 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 288

Discussie: WW83 (jawattus)

Gebruiker

Standaard

Gewoon met een paar man besloten Icefire te pakken. Kunnen zeer goed wolven bijzitten dus verre van erg betrouwbaar. In ieder geval staat er dan iemand wat ruimer op de lynch. Hetgeen hopelijk leidt tot minder invloed van de wolven en/of discussie die informatie opleveren

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marckie Bekijk bericht
    Met het vorige potje in het achterhoofd is overleggen met pasevski misschien niet heel slim. Maar in "zijn tacktiek" kan ik me wel heel goed vinden. Er is op dit moment geen informatie, dus je kan en nou niet om jouw persoonlijk aan te vallen hoor random op dominique stemmen. Maar als iedereen random stemt, dan weet je zeker dat de wolven een burger eruit halen in de eerste lynch. Gewoon een vraag uit belangrijkstelling en om de discussie open te houden, wat is jouw idee/tacktiek om een eerste lynch in te gaan.
    Wat een onzin, random stemmen in de eerste ronde is beter dan met een groep besluiten zomaar een target te pakken (wat dus ook random is!). Nu wordt er wederom onder het mom van een groepje (welke totaal niet bij elkaar bewezen zijn) een random target gepakt. Als iedereen random stemt valt er tenminste nog wat af te lezen aan de eerste lynch, wat zeer bruikbaar kan zijn in latere dagen. Nu kan net zo goed weer door wolven bepaald worden wie er gelynched gaat worden. Als er jullie niet met een betere reden op de proppen komen zijn jullie bij deze voor mij verdachte nummer 1 tot zo ver er nog geen andere informatie is. Je denkt toch echt niet dat de burgers er nogmaals in gaan trappen na vorig potje? (Toen ik dit overigens ook al zei). Voorlopig gaat mijn stem naar marckie.

Gebruiker

Standaard

Tollie & aaa_naamloos

Tollie, ik vind het heel vervelend dat je direct pijlen op mij richt. Ik ben een paar keer vroeg doodgegaan, maar niet altijd in de eerste nacht. En van de keren dat ik vroeg doodging, was ik ook niet altijd burger. "Je leeft nog, dus je zal wel wolf zijn", een argument wat voor iedere levende gebruikt kan worden. En als je dat argument gaat gebruiken voor iedere actieve speler die vaak slachtoffer is, dan jaag je ook de actieve spelers weg. Dan houd je een groep meeschapers over. Lijkt me niet wat je wil hebben, tenzij je wolf bent.
    Laatst gewijzigd door Dominique87 : 05-01-2015 om 21:55

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    Wat een onzin, random stemmen in de eerste ronde is beter dan met een groep besluiten zomaar een target te pakken (wat dus ook random is!). Nu wordt er wederom onder het mom van een groepje (welke totaal niet bij elkaar bewezen zijn) een random target gepakt. Als iedereen random stemt valt er tenminste nog wat af te lezen aan de eerste lynch, wat zeer bruikbaar kan zijn in latere dagen. Nu kan net zo goed weer door wolven bepaald worden wie er gelynched gaat worden. Als er jullie niet met een betere reden op de proppen komen zijn jullie bij deze voor mij verdachte nummer 1 tot zo ver er nog geen andere informatie is. Je denkt toch echt niet dat de burgers er nogmaals in gaan trappen na vorig potje? (Toen ik dit overigens ook al zei). Voorlopig gaat mijn stem naar marckie.
    Dit ben ik dus totaal niet met je eens, maar ieder zijn eigen manier van spelen. Ik wil hier wel aan toevoegen dat als iedereen schaapt zoals vorig potje je helemaal gelijk hebt, maar op het moment dat iedereen actief is, heb je echt ongelijk want dan vallen in zo'n groepje meteen de wolven die elkaar indekken door de mand. Maar het staat of valt inderdaad wel met de activiteit van iedereen die buiten " een groepje " valt.

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Ach, het vorige potje werd in het begin ook nog niet echt geschaapt. Totdat de meest actieve mensen werden gelynched/opgegeten.

Een eerste lynch zonder informatie is altijd een groot risico op een dode burger. Maar je kunt er vaak later wel uit aflezen wie met wie de lynch heeft beïnvloed waardoor je een aantal wolven kan pakken. Dat is dus het risico als wolven de lynch willen beïnvloeden. En momenteel zijn jullie diegene die de lynch beïnvloeden. En daarmee voor mij de grootste verdachten. Vooral omdat het zonder echte reden is. Ik snap ook niet helemaal waar de selectie van deze groep vandaan komt, waarom juist deze spelers? Ik heb geen vraag of berichtje gezien.

Gebruiker

Standaard

Met de cruciale lynchen vorige potje (jij tegen mij) (pasevski tegen germania) waren er nog genoeg burgers die schaapten. Als die lynchen de andere kant op waren gevallen had je meteen meerdere wolven kunnen pakken. Dus dat is dan denk ik een verschillende manier van spelen.

Wat betreffende het mailtje dat jij niet hebt gekregen, dat weet ik niet, wellicht dat de initiator van een eventuele lynch op icefire, niks staat nog vast, hier meer over kan vertellen. Als ik daar zelf een invulling aan mag geven, is het misschien wel omdat de initiator dacht dat jij geen voorstander was/bent van groepjes maken en claimwolven en dacht dat ik wel daar wel een voorstander van was.

Gebruiker BobDeBouwer's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marckie Bekijk bericht
    Met de cruciale lynchen vorige potje (jij tegen mij) (pasevski tegen germania) waren er nog genoeg burgers die schaapten. Als die lynchen de andere kant op waren gevallen had je meteen meerdere wolven kunnen pakken. Dus dat is dan denk ik een verschillende manier van spelen.

Wat betreffende het mailtje dat jij niet hebt gekregen, dat weet ik niet, wellicht dat de initiator van een eventuele lynch op icefire, niks staat nog vast, hier meer over kan vertellen. Als ik daar zelf een invulling aan mag geven, is het misschien wel omdat de initiator dacht dat jij geen voorstander was/bent van groepjes maken en claimwolven en dacht dat ik wel daar wel een voorstander van was.
    Claimwolven is een synoniem voor Pasevski toch?
    Prins Pils - Chico de Lama - Doofenshmirtz.

Beste Nieuwkomer Award (2013/2014): Bob de bouwer

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominique87 Bekijk bericht
    Tollie & aaa_naamloos

Tollie, ik vind het heel vervelend dat je direct pijlen op mij richt. Ik ben een paar keer vroeg doodgegaan, maar niet altijd in de eerste nacht. En van de keren dat ik vroeg doodging, was ik ook niet altijd burger. "Je leeft nog, dus je zal wel wolf zijn", een argument wat voor iedere levende gebruikt kan worden. En als je dat argument gaat gebruiken voor iedere actieve speler die vaak slachtoffer is, dan jaag je ook de actieve spelers weg. Dan houd je een groep meeschapers over. Lijkt me niet wat je wil hebben, tenzij je wolf bent.
    Pijlen richten is een beetje overdreven. Ik geef de situatie aan, er is een bepaald patroon ontstaan. Wat voor meer "actieve" spelers wel eens zo geweest is. Dat je hierin kwaad ziet moet jezelf weten. Hoe vervelend het ook is - ja dat beaam ik - is de kans gewoon groter dat actieve spelers wolven zijn als ze de 1e nacht overleven. Dit omdat de wolven vaak niet random eten. Actievere spelers hebben een grotere kans gegeten te worden, en als ze dus nacht 1 overleven een grotere kans wolf te zijn. Voor die persoon inderdaad vervelend, maar kansrekening technisch wel het geval

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tollie Bekijk bericht
    Pijlen richten is een beetje overdreven. Ik geef de situatie aan, er is een bepaald patroon ontstaan. Wat voor meer "actieve" spelers wel eens zo geweest is. Dat je hierin kwaad ziet moet jezelf weten. Hoe vervelend het ook is - ja dat beaam ik - is de kans gewoon groter dat actieve spelers wolven zijn als ze de 1e nacht overleven. Dit omdat de wolven vaak niet random eten. Actievere spelers hebben een grotere kans gegeten te worden, en als ze dus nacht 1 overleven een grotere kans wolf te zijn. Voor die persoon inderdaad vervelend, maar kansrekening technisch wel het geval

Dat is zeker niet overdreven. Je noemt expliciet mijn naam, terwijl er wel meer actieve spelers zijn.
    En wat jij nu doet, zal dat patroon alleen nog maar versterken en de actieve spelers uit het spel jagen/mensen aanmoedigen inactief te zijn.
    Jouw "kansberekening" klopt niet. Alsof een actieve speler een grotere kans heeft wolf te zijn.
    En je wilt dus iedereen die actief is lynchen, want dan is de kans groter wolven te vinden? Je beseft toch wel dat er dan geen nadenkende burger meer overblijft he?

Gebruiker IceFire's schermafbeelding

Standaard

dit slaat basicly nergens op, in het begin is er geen info, en kiest uiteindelijk de burgemeester wie er gelynched word

Als ik gelynched word, wat dus ik afgesproken met een paar man, krijgen de wolven een extra nacht, en gaat er een burger uit ipv een wolf. Ik kan me daarentegen niet bewijzen want mijn rol doet iets als ik doodga, het is nu aan jullie of jullie lynchestem veranderen

Pagina 5 van 29 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten