Pagina 7 van 67 EersteEerste ... 567891757 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 667

Discussie: Prelude vs C.S.

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mysterion Bekijk bericht
    Klop gekregen is misschien wat overdreven, maar het was zeker geen slecht nachtje voor ons. 2 (3) HD's en een veeg gepakt zonder grote verliezen, is toch nog wel een aardig resultaat. Inactiviteit en alcohol zijn natuurlijk gewoon slappe excuses die niet echt passen bij goden
    die van FU is altijd dronken.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielvloe Bekijk bericht
    Volgens mij til jij zwaar aan dat ik je vriendje Jesse "uitscheld"

Bedoelde je toen ik op delete stond Jesse? Cool.
    Bedoelde je die delete van 7 a 8 dagen? Waar je ook nog intern dorpen overname om slotjes vrij te maken?
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker Michielvloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    die van FU is altijd dronken.
    Niet zo erg als gister.

Ik moet zelfs wel online geweest zijn toen hij die TD veeg stuurde, niets opgemerkt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Bedoelde je die delete van 7 a 8 dagen? Waar je ook nog intern dorpen overname om slotjes vrij te maken?
    Was een of andere bug waardoor je niet delete, maar dat je op 0 dagen voor delete bleef staan. Toen was ik iig zeker niet bezig met slotjes vrij maken, daar ben ik te lui voor. Weet wel toen ik door had dat ik niet gedelete was door een fout van Travian, dat NSS er goed geprofiteerd van had.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edwin77 Bekijk bericht
    rapportjes voor de neutrale toeschouwer??? Naja neutraal.... zit wel met een klein prelude vlaggetje op de bank
    Rappo's volgen nog

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rivers Bekijk bericht
    1 HD van een speler die al maanden niet meer speelt En 1 veeg geruild met die van FU. Dat was wel gek hoor, moet haast wel een foutje van jullie geweest zijn (of mazzel). Desalniettemin goede schade gedaan, maar het viel allemaal wel mee vind ik.
    Het is maar precies wat je een veeg en wat je een ruil noemt Ja het zal wel mazzel geweest zijn, 1 scout en muur niveau 2 in avd

Voortaan zullen we wel eerst wel even een berichtje sturen naar de spelers die ingepland staan voor een HD lock of ze nog wel spelen, hoeven we nooit meer te achteraf teleurgesteld te worden dat de speler eigenlijk al inactief was. Als jullie het hier willen aangeven kan dat natuurlijk ook.

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Toen was ik iig zeker niet bezig met slotjes vrij maken, daar ben ik te lui voor.
    Net zoals die toetveeg duiken vannacht?
    Als ik hem maak kan die het beter hebben.

Gebruiker Michielvloe's schermafbeelding

Standaard

Rappo's volgen nog

Het is maar precies wat je een veeg en wat je een ruil noemt Ja het zal wel mazzel geweest zijn, 1 scout en muur niveau 2 in avd

Voortaan zullen we wel eerst wel even een berichtje sturen naar de spelers die ingepland staan voor een HD lock of ze nog wel spelen, hoeven we nooit meer te achteraf teleurgesteld te worden dat de speler eigenlijk al inactief was. Als jullie het hier willen aangeven kan dat natuurlijk ook.
    Muur was 2 dagen daarvoor door Joop gesloopt en was vergeten hem op te bouwen. Net zoals de scouts overigens.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij til jij zwaar aan dat ik je vriendje Jesse "uitscheld"
    Janee ik ga mensen aanschrijven

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edwin77 Bekijk bericht
    rapportjes voor de neutrale toeschouwer??? Naja neutraal.... zit wel met een klein prelude vlaggetje op de bank
    Retweet!
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Ik vond het een uitmuntende nacht! En wel hierom: ik, en met mij nog enkele Preluders, waren door de wekker heen was geslapen waardoor het avp werd geannuleerd. Wel werd besloten de fakes die op of rond de afgesproken tijd konden aankomen gewoon zouden worden verstuurd. Onze leider zou deze dag niet aanwezig zijn vanwege irl bezigheden. Laat in de middag was hij weer aanwezig en heeft er dit nog van kunnen brouwen! Chapeau Jip!
    Sim-sa-la-Sim »»» BAM! Dood gelopen
    S2 - BartZO
    S5 - JaWiBa

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartZO Bekijk bericht
    Ik vond het een uitmuntende nacht! En wel hierom: ik, en met mij nog enkele Preluders, waren door de wekker heen was geslapen waardoor het avp werd geannuleerd. Wel werd besloten de fakes die op of rond de afgesproken tijd konden aankomen gewoon zouden worden verstuurd. Onze leider zou deze dag niet aanwezig zijn vanwege irl bezigheden. Laat in de middag was hij weer aanwezig en heeft er dit nog van kunnen brouwen! Chapeau Jip!
    idd mooi gedaan jip
    Pluton S4 (SHD) 2014
    Sanyen2 S2 (Prelude) 2015
    Sanyen2 S5 (Walküre)

Gebruiker

Standaard

Bazen reactie, +1
    Er is altijd een baas boven baas.

Regels voor berichten