Pagina 67 van 67 EersteEerste ... 1757656667
Weergegeven resultaten: 661 tot 667 van 667

Discussie: Prelude vs C.S.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rieno Bekijk bericht
    DJHans wij hebben een andere optiek van wat simmen is. Als je met de helft van de server samenspeelt, dan ben je een simmer ongeacht van hoeveel oorlog je voert. Ik bedoelde hier dus niets mee in de zin qua oorlogvoeren.

Ik heb meegekregen hoe Tutor Yakuza verliet. En vond het nogal een trieste vertoning. Respect dat Hans de boel bij elkaar hield.
    Dank voor het compliment.
    Echter zonder inzet van de leden bereik je als leider bar weinig , de complimenten schuif ik door naar mijn leden.

We hebben inderdaad een andere opvatting over simmen , dat blijkt wel.
    In mijn ogen is simmen je troepen thuishouden , zoveel mogelijk je buiten de acties houden om tot een bepaald ogenblik (meestal rond het eind van de server) te kunnen pochen dat je het grootste leger van de server hebt en dan proberen wat levels van een WW weg te knallen.

Wat wij gedaan hebben is gewoon lopen met de troepen en niemand uit de weg gaan.
    Dat we daarbij meerdere spelers ingeschakeld hebben is een strategische zet. Dat dat niet in jou spelbeeld past , dat kan , maar simmen noem ik het niet.

Gebruiker

Standaard

Had vandaag wat andere dingen te doen dus een wat late reactie van mijn kant. Ik heb niet echt behoefte om nog in te gaan op bullshit propaganda en slecht verzonnen conspiracy theorieën, blijkbaar kunnen sommige spelers zelfs na het einde van de server enkel negatief blijven over hun tegenstanders, jammer.

De oorlog met CS is helaas misschien niet zo heel lang intensief geweest omdat wij vrij snel onze grootste vegen (deels)doodliepen en die van CS overnamen/blockten, ik vond het desondanks wel een leuke oorlog en ook nog van onze actie op de laatste dag heb ik plezier gehad. Heb nog een laatste collage gemaakt:
    http://i.imgur.com/hRNud1K.png?1

Dank voor de mooie server Preluders (en CS, zijn niet alleen maar haters gelukkig al lijkt het soms wel een beetje zo), was er voor mij een om nooit te vergeten

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Iemand is niet meteen triest als hij superieur aan jou is in diplomatie.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker Rieno's schermafbeelding

Standaard

Wat is er precies triest Tuutje? Ik sta nog steeds 100% achter dat bericht, hoewel het achteraf onnodig was omdat een deel van C.S. dat niet deed. Je snapt wel dat het plaatsen van dat bericht tegen de regels is?

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rieno Bekijk bericht
    - De onmacht van vrijwel elke alliantie om zelf iets van de server te maken. Letterlijk elke alliantie heeft bij mij aangeklopt met de vraag: ''Kunnen we samenwerken, kunnen wij helpen als jullie een WW gaan bouwen, willen jullie ons helpen om alliantie x te slopen?...'' Het is tekenend voor het niveau van deze server en .nl, dat geen enkele alliantie buiten C.S. zich in staat voelde om iets te bereiken op eigen houtje.
    Ik vind dan vooral deze quote wel passend bij Rieno. Het toont meteen aan dat we alles wat Rienotje zegt met een korreltje zout moeten nemen. Diplomatiek lullen kan ie misschien, echter heeft ie behoorlijk wat allianties uit zichzelf benaderd.

Gebruiker Rieno's schermafbeelding

Standaard

Zoals?...

Ik heb er geen geheim van gemaakt FAI de grootste faler van de server te vinden. En dat ik hierover contact heb gehad met Mysterion(wiens woord niks waard is) en DJHans evenmin.

Gebruiker

Standaard

Dan is het toch leuk te vermelden dat het HD van fai op 196 pop stond gistermorgen
    Gewoon omdat het kan haha
    S1/S2 Calimero
    "Nobody likes us, we don't care"
    S2 Joe Blow/ Waitabit
    "al is een veegje nog zo klein, alstie van Yakuza komt doettie altijd pijn"

Regels voor berichten