Pagina 1 van 34 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 332

Discussie: 2045

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard 2045

2045

Verbaas jezelf over de technologieën die er gaan uitkomen...

Wat vinden jullie van dit alles?

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Leuke site! Zal hem dit weekend ff wat beter bekijken maar iig interessant.
    Zag laatst ook een artikel over een professor hoe wij in 2010 zouden leven. Hij zat er echt enorm dichtbij! Benieuwd of wij (=mensen op aarde) dit ook zo kunnen voorspellen.

In 2045 zal iig dit gebeurd zijn:
    - WW3
    - Bitcoin veel belangrijker/meer waard
    - Nieuwe wereldmunt
    - Net zoveel 'originele europeanen' als islamieten in europa (rond 2045-2050)
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik denk niet dat de toekomst echt beter gaat worden, ik geloof dat we bijna op het toppunt zitten van wat wij als mens maximaal kunnen bereiken van beschaving. Ze kunnen nu wel goed bezig zijn met nieuwe technologieën te ontwikkelen, maar daarnaast is er nog steeds geen wereldvrede, oplossing voor hongersnood enz. Ik denk dat wij misschien nog gebruik kunnen maken van die nieuwigheden, maar alleen omdat wij tot de hogere klasse behoren (in vergelijking met andere, armere streken).
    Ik geloof echter dat binnen zoveel jaren de economie helemaal instort (kijk naar de problemen zoals overbevolking die zullen ontstaan), ik kijk ook niet echt naar de toekomst uit, want het mag nog lang wegblijven voor mij.
    Laatst gewijzigd door Legioen : 20-12-2014 om 23:45 Reden: *geen_reden*
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me vooral af wat het verschil in de Avatar B en C is...

Je hersenen zijn toch juist wat jou, jou maakt?
    Een persoonlijkheid kan je kopiëren, dus die persoon zal dan niet voortleven.
    Als je de hersenen werkend kunt transplanteren, dan zal een persoon pas echt voortleven.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Het is idd een beetje hetzelfde proces als bij Star Trek Muchacho. Daar gebruiken ze van die beam me up dingen, die iemand in feite kopiëren en niet transporteren.

Het gaat nu echt hard met de technologische vooruitgang. Als je alleen al kijkt naar wat we de laatste tien jaar erbij hebben gekregen qua iphones & ipads etc. das echt onvoorstelbaar. Zelfrijdende auto's staan voor de deur, en mini-drones gaan pakketjes bezorgen.

The Surrogates en Avatar de technologieën die je daar ziet gaan dus binnenkort echt uitkomen...!

Standaard

Zeker mee eens! Wat ik het meest zorgwekkend vind, is dat de mensheid steeds minder nodig is.
    Pakket/postbezorgers, kassamiepen, chauffeurs, etc.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Trouwens een van mijn lievelingsnummers in de OP... waarom?
    Omdat ik écht zit te wachten op een technologie waarbij doodgaan slechts een keuze wordt, en niet iets wat je gewoon overkomt.
    Fontein van de eeuwige jeugd, Highlander, Robocop, Avatar, Nemo Nobody... allemaal interessante concepten/films voor mij.
    (In Nemo Nobody is er in één van zijn tijdlijnen een middel gevonden voor eeuwige jeugd: stamcellen van varkens die je lichaam repareert)
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Doodgaan zal je blijven 'overkomen', de mensheid zal nooit, maar dan ook echt nooit, in staat zijn om de dood te overwinnen, d.w.z. dat er sprake is van een eeuwige jeugd oid.

BTW: wat is de kans dat de mensheid uberhaupt het jaar 2045 haalt? Ik denk dat de kans zeer aanzienlijk is dat tegen die tijd de aarde helemaal opgerookt is, vanwege kernenergie of andere schadelijke middelen.
    Laatst gewijzigd door Praeses : 21-12-2014 om 22:21
    Server 5: Speedy Gonzales (Omertà)

Standaard

Nee joh Praeses, dat is allemaal bangmakerij. Mensheid haalt zeker dat jaar wel! Alleen de vraag is met hoeveel mensen..

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

9 miljard?
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Regels voor berichten