Pagina 7 van 34 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 332

Discussie: 2045

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eremita Bekijk bericht
    Pasevski, als ik gechipt moet worden en ik weet dat, dan hang ik mijzelf op en elk weldenkend mens zal mij volgen. Ik prefereer old-school indoctrinatie, dank u.
    Welkom op aarde, we planeet waar mensen niet hoeven te denken. Tegenwoordig wordt er voor jou gedacht.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat het meer ligt aan onze menselijkheid, dan aan onze planeet. Wij (als gehele mensheid) hebben zelf dit systeem bedacht door ons karakter, de mens is gewoon gemaakt voor het systeem van hoger/lager enz.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Pasevski, als ik gechipt moet worden en ik weet dat, dan hang ik mijzelf op en elk weldenkend mens zal mij volgen. Ik prefereer old-school indoctrinatie, dank u.
    Bewijs dat ik weldenkend ben.

Gebruiker Eremita's schermafbeelding

Standaard

Schat, er wordt niet voor ons gedacht als we dit niet toestaan. Dat is de schoonheid van het alles. Op het moment dat we geen verantwoordelijkheid willen nemen kan de blik op oneindig en kunnen we schaapachtig retards in pakken volgen en op het moment dat we besluiten dat we willen nadenken is dit ons vrij om te doen (nog wel).

En als genoeg mensen (denk dat het getal op 3% van de populatie ligt) het met een besluit oneens is en er tegenin gaat liggen, zal de mening van de massa hervormd worden.

Maar dit alles is niet echt het onderwerp hier, dus tja...
    Cynisch, onbetrouwbaar wicht sinds 1995

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Dit vind ik een leuke uitspraak. Je beweert dat de mensheid geen andere keuze zal hebben dan zich over te geven aan terroristen. Stel nu eens dat de samenleving besluit niet te vechten, wat mijn verwachting is, aangezien ik zie hoe we tegenwoordig met terroristen omgaan, maar dat ze schaaps die artilect-groepering gaan volgen. Wat stopt diezelfde samenleving om zich over te geven aan de anti-AI beweging die daarna aanslagen zal plegen, vechten voor vrijheid van gedachten?

Tsja hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik denk dat er een soort rem zal komen op nieuwe technologieën. Een nieuwe Middeleeuwen zou weleens aanstaande kunnen zijn.

Standaard

Maar is een rem op nieuwe technologie een slecht iets? Wij lopen al 20 jaar met ons hoofd omlaag heel hard recht vooruit. Misschien is het tijd voor een paar decennia aan verbeteren wat we hebben? De technieken en technologie die we nu hebben worden namelijk verre van optimaal gebruikt.

Dat is echter gewoon mijn natte droom. Ik weet niet wat ik moet verwachten van de toekomst, de mensheid is een te grote variabele.

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Waarom zou je niet met alleen een leesbare chip gechipt willen worden?

Eentje die je voor een lezer houdt, en er alleen een 24-cijferig nummer (of hexadecimaal nummer van 24 cijfers) verschijnt.

En afhankelijk van welk systeem de lezer aan gekoppeld is, zien ze je paspoort gegevens, ISBN, evt. rijbewijzen, banksaldo, kan je betalen (wordt dan van je bankrekening afgeschreven), etc.

Totaal niet hack-gevoeliger dan de huidige systemen, noch gevoelig voor indoctrine, daar de chip alleen maar uit te lezen is, en niet te programmeren.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Standaard

Omdat ik niet zo achterlijk ben om te geloven dat iedereen de waarheid spreekt, schat. Ja, de meeste samenzweerderstheoriën moeten worden afgedaan als onzin, vanwege de complexiteit ervan, maar ik vertrouw andere mensen niet toe tot de heiligdom van mijn gedachten, laat ze zich er maar in forceren met woorden.

In andere woorden: Mensen vertrouwen wanneer het op je eigen persoon aankomt is de eerste en laatste fout die je ooit maakt.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

...maar ik vertrouw andere mensen niet toe tot de heiligdom van mijn gedachten...
    Waar ze met een lees-chip met slechts een nummer niet in kunnen komen...
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Regels voor berichten