Pagina 6 van 34 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 332

Discussie: 2045

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eremita Bekijk bericht
    Wat is het begin, is een betere vraag die je je kan stellen. Als we de wet van behoud van energie aanhouden, kan er niet zoiets zijn als een begin, namelijk. De leeftijd van het universum is daarom eigenlijk gewoon geklets. Het universum is het alles, per definitie. En als wij dus aannemen dat er geen energie uit het niets kan worden opgeroepen, waar alles op dit moment naar toe wijst, dan is er geen getal op de leeftijd te zetten.
    Gelukkig is natuurkunde giswerk. Je kan niet met zekerheid zeggen of deze wet correct. Alleen dat hij prima volstaat om veel verschijnselen te beschrijven.

Wellicht de vraag der vragen. Waarom is er iets.
    Daarom is de uitspraak "cogito ergo sum" ook z'n klassieker. Het is een fundament.

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Maargoed, terug naar de toekomst.
    Idd.

Er komen binnenkort vellen papier uit met ipad mogelijkheden er op, de Ipaper. Ook zal je in het verlengde van de GoogleGlass, de GoogleLens krijgen, die hetzelfde kan.

Je kan wel nagaan wat er allemaal mogelijk is tegen 2045 wanneer computers een miljard keer sterker zijn dan vandaag... Alles wat je nodig hebt is een klein legoblokje dat in je hersens geïmplanteerd wordt. Je kan dan vervolgens met je gedachten het legoblokje besturen.

Het blokje verbindt je vervolgens met een Cloud waardoor je je neocortex een biljoen keer kan upgraden..!

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

En dan een virus uploaden, BAM!
    "We are Borg! Prepare to be assimilated. Resistance is futile"
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Standaard

Dat is dus ook de reden dat we wss niet om een soort "God"-iets heen kunnen, die er voor zorgt dat alles soepeltjes verloopt.

Anders worden terroristen wel heel gevaarlijk.

Je krijgt dan dus zoiets:

The Emperor of Mankind

Gebruiker Eremita's schermafbeelding

Standaard

*kuch* ethische bezwaren *kuch*

Iedereen met ook maar een klein beetje verstand zal elektronische apparaten geïmplanteerd in hun hersens weigeren...

Maak het ze nog makkelijker dan ze het nu al hebben, ffs.

Verder is onze maatschappij zoals die nu is niet gereed voor een ultieme authoriteit in 1 orgaan. Wij zijn nog teveel gehecht aan onze illusie van vrijheid.
    Cynisch, onbetrouwbaar wicht sinds 1995

Standaard

Dat is ook waarom het onderzoek naar artificial intelligence een tijdlang verboden zal worden (door Terrans= denkers voor een behoudende oldscool leefwijze). Totdat duidelijk wordt dat de dreiging voor Artilect (mensen die pro-AI zijn) terroristen te groot wordt...

Er zal dan simpelweg geen andere mogelijkheid zijn.

Gebruiker Wankie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk bericht
    Interessant filmpje, ik moest denken aan het gamen, wat mij in te toekomst best tof lijkt

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Over 20 jaar gamen met je Oculus en Kinect! RL Call of Duty!

Ik las ook iets - ik ga wel de illuminati kant op - dat je over een paar jaar sws al gechipt bent. Met die chip kan je ook al je betalingen fixen, e.d. Kan heel handig zijn maar de controle van een groep op de mens wordt zo wel heel groot.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Dat wordt nu al gedaan hoor, ik had enkele weken geleden een artikel over dergelijke chips gelezen en de eerste prototypes zijn al klaar en in gebruik bij hun ontwikkelaars. Ik heb enkel het artikel weggegooid dus kan het niet meer raadplegen.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Eremita's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk bericht

Er zal dan simpelweg geen andere mogelijkheid zijn.
    Dit vind ik een leuke uitspraak. Je beweert dat de mensheid geen andere keuze zal hebben dan zich over te geven aan terroristen. Stel nu eens dat de samenleving besluit niet te vechten, wat mijn verwachting is, aangezien ik zie hoe we tegenwoordig met terroristen omgaan, maar dat ze schaaps die artilect-groepering gaan volgen. Wat stopt diezelfde samenleving om zich over te geven aan de anti-AI beweging die daarna aanslagen zal plegen, vechten voor vrijheid van gedachten?

Pasevski, als ik gechipt moet worden en ik weet dat, dan hang ik mijzelf op en elk weldenkend mens zal mij volgen. Ik prefereer old-school indoctrinatie, dank u.
    Cynisch, onbetrouwbaar wicht sinds 1995

Regels voor berichten