Pagina 5 van 34 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 332

Discussie: 2045

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Ken je ook de Black knight? Schijnt een zwarte satelliet te zijn die al jaaaaaaaaaaaaaaren bij onze planeet aanwezig is. Hij is niet van een land op aarde. Sommigen zeggen dat Aliens ons hiermee in de gaten houden.

https://www.youtube.com/watch?v=rzIiLp1TqYQ
    Kun je het filmpje misschien samenvatten, heb niet echt de fut op het moment om hem helemaal te kijken.

Ik ben sinds kort begonnen met het lezen van de Bijbel. Het is echt een geweldig mooi boek!

Denk dat God wel degelijk een sturende hand heeft gehad in de grootste wereldreligies. En van alle religies vind ik de theorieën van het Christendom toch wel het meest aannemelijk.

Zelfs als God als Almachtige nog niet bestaat, zal hij dit binnenkort wel doen. Dat wil niet zeggen dat er nog geen "Geest van God" aanwezig is, want die is duidelijk de sturende kracht achter de evolutie. Hoewel hij in het begin van het heelal misschien nog niet almachtig was, zal hij dit dus wel ooit zijn.
    .
    .
    Maar misschien nog aannemelijker is het Playstation 15 idee, daarin is hij weldegelijk vanaf de start van het universum almachtig.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk bericht
    Ik ben sinds kort begonnen met het lezen van de Bijbel. Het is echt een geweldig mooi boek!

Maar misschien nog aannemelijker is het Playstation 15 idee, daarin is hij weldegelijk vanaf de start van het universum almachtig.
    Als je de Bijbel goed leest, zie je dat daar staat dat God vanaf de start van het universum al almachtig is
    Server 5: Speedy Gonzales (Omertà)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praeses Bekijk bericht
    Als je de Bijbel goed leest, zie je dat daar staat dat God vanaf de start van het universum al almachtig is
    mmm... weet ik niet.

Waarom had hij dan 6 dagen nodig om alles te creëren?

Gebruiker

Standaard

Interessant vraagstuk.
    Misschien eens omdraaien: waarom zou God het eventueel sneller willen doen? Er was daarvoor toch 'niets', dus ook geen tijd.
    Server 5: Speedy Gonzales (Omertà)

Standaard

Goed argument!

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

“God” is een moeilijk begrip, als je een paar artikelen hebt gelezen op Niburu.co begrijp je het misschien beter.
    Met onder andere deze serie lees ik mee:

http://niburu.co/index.php?option=co...oden&Itemid=82
    (is nu al bij deel 55, dus voor de geïnteresseerden veel leesplezier!)

Om het kort samen te vatten (van alle delen samen, dus in deze link zal die informatie niet staan):
    God is een planeet (andere benamingen zijn Nibiru, Marduk, Planet X, Jezus, …), die de Aarde heeft gecreëerd door middel van een botsing met een andere planeet, de overblijfselen hiervan hebben de Aarde gevormd (of Gaia/Ki genoemd). Eén van de bewoners van God zijn de Anunnaki (de Goden dus, zoals iemand die in België woont een Belg is), waarvan één onder hen genaamd Enki de mens heeft gecreëerd door middel van genetische manipulatie.
    Bijbelverhalen zijn hier volledig op gebasseerd! De Bijbel heeft de namen veranderd en de verhalen wat verkromd, maar je herkent er veel van in! Maar ik zou hier verder niet op ingaan, omdat je in de illusie van hoger/lager komt, een illusie die het helder denken beheerst. Wij als mens zijn nu vrij en niet afhankelijk zoals velen denken en ons wordt aangeleerd (enkel van onze regering, maar dan kom je bij de Illuminati).
    Maar dit gaat niet meer over de toekomst, maar over ons mysterieuze verleden.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Kan ik mij volledig in vinden Legioen! Wat zitten wij toch over dit alles veel op 1 lijn.

Maar groter gedacht. Waarom komt het universum e.d. vandaan?
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Dat heb ik nog niet echt gevonden, ik wacht nog vooral op een nieuw deel dat over het universum gaat. Ik weet nu enkel van die serie dat het universum 25-30 miljard jaren oud is en dat er meerdere dimensies bestaan, maar ik weet niet ofdat iemand onder ons dat kan weten, wij waren er tenslotte niet bij (zelfs onze planeet niet, waar wij al onze bronnen vandaan halen)!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Zal idd zeer lang duren voordat we dat weten!

Naast Legioen zijn verhaal over religie en het ontstaan van de aarde, is dit miss ook een leuke docu om te kijken. Waarop het geloof en diens verhalen gebaseerd is.

Maargoed, terug naar de toekomst.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Eremita's schermafbeelding

Standaard

Wat is het begin, is een betere vraag die je je kan stellen. Als we de wet van behoud van energie aanhouden, kan er niet zoiets zijn als een begin, namelijk. De leeftijd van het universum is daarom eigenlijk gewoon geklets. Het universum is het alles, per definitie. En als wij dus aannemen dat er geen energie uit het niets kan worden opgeroepen, waar alles op dit moment naar toe wijst, dan is er geen getal op de leeftijd te zetten.
    Cynisch, onbetrouwbaar wicht sinds 1995

Regels voor berichten