Pagina 31 van 34 EersteEerste ... 212930313233 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 tot 310 van 332

Discussie: 2045

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Candice Bekijk bericht
    Dat heb je dus helemaal mis. Wie ben jij dat je kunt denken hoe ik me voel en wat ik denk of wil?
    Je slaat de plank compleet mis.

Om te beginnen laat jij je makkelijk provoceren, zoals ik aangaf ben je juist opzoek naar tegengas gezien je aardig fel van leer trekt. Je komt al met al niet overtuigend op mij over, alsof je een masker voorhoudt, van hoe de werkelijkheid voor jou is. Een façade die je hier gebruikt als dooddoener.

Maar laten we de discussie hierover goed voeren en eerst abstract verwoorden wat je bedoelt, proberen je stellening te analyseren en dan te kijken waar dit knelt met de andere visie. Want nu is je verhaal erg chaotisch.

Je geeft aan dat technologieën het leven niet nuttiger maken en jou niet gelukkiger. Hoe ver wil je deze stelling door strekken. Welke nieuwe technologie hoeft van jou niet en waarom. Wat zijn de nadelen en waar licht de grens. Waarom zijn de oud gadgets wel geschikt maar de nieuwe te nieuw? Is dit individueel over universeel. En in godsnaam jullie hebben allebij een ander beeld bij virtueel, geef eerst aan wat je hier mee bedoelt.

Trouwens je keuze verklaar jezelf, dus deze is wel degelijk verklaarbaar. Maar dat terzijde.

Met betrekking op de discussie, dit is zwaar overdreven allemaal. Ooit in Macedonië geweest? Daar gebruikt men op de het platteland geen paard, maar nog een os. Leuk speeltje maar zal het leven niet direct wezenlijk veranderen. En het eeuwige leven is absoluut nog niet aan de orde in dat artikel. Verwachting is geen zekerheid.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 23-04-2016 om 00:01
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Gebruiker Candice's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk bericht
    Het eeuwige leven begint vanaf 2029

Het volledige interview met Playboy vind je Hier

@Candice:
    En wat als ze iets uitvinden waarmee trauma's uit de hersenen gelaserd kunnen worden?

Wat definieer je als "moderne gadget"? Voor een aap is een stok dit namelijk al...
    Het zijn geen trauma's het is haat tegen dat spul.
    En dat heeft niks met mijn besluit te maken. Ik wil dat gewoon, dus doe ik het en meer niet.

@GGVDH:
    Je komt al met al niet overtuigend op mij over, alsof je een masker voorhoudt, van hoe de werkelijkheid voor jou is.
    Een façade die je hier gebruikt als dooddoener.

Of ik wel of niet overtuigend op jou of iemand anders overkom boeit mij totaal niet.
    Niet denken dat ik mezelf een masker voorhou, dan denk je wederom fout.
    Ik gebruik geen facades en mijn werkelijkheid is gewoon de normale werkelijkheid.
    Kijk je zal best wel een goede travianspeler zijn, maar ga niet denken dat je ook goed bent in mensen te begrijpen die
    je nooit kent en ook nooit zult leren kennen.

Dit was mijn slotreactie in deze discussie.
    Laatst gewijzigd door Candice : 23-04-2016 om 03:36

Gebruiker Heintje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GGvdH Bekijk bericht
    En in godsnaam jullie hebben allebij een ander beeld bij virtueel, geef eerst aan wat je hier mee bedoelt.
    Nullen en enen op een pc.

Het zijn geen trauma's het is haat tegen dat spul.
    Gadgets??

Ik had het over herinneringen. In de toekomst zijn die namelijk met een muisklik te veranderen. Wil je herinneringen van een leuke vakantie, dan kun je dat kopen. Trauma's over verkrachtingen. Knip een keer met je vingers, en die vervelende herinneringen zijn weg!

Denk je nu: "het moet toch niet veel gekker worden" besef dan dat een gemiddeld Afrikaans kind vandaag de dag onderhand meer luxe kent dan koningen uit de middeleeuwen. Besef dan eens dat als iemand jou als kind vertelde dat je op je 54e een klein apparaatje in je hand kon houden waar je mee kan praten, waar met een paar streken van de vingers zowat alle menselijke kennis te lezen is, waar alle muziek op staat... Dan zou je denken: "wat is dat voor gek?"

Laatste nieuws:
    De rijken gaan al telepatisch communiceren

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Herinneringen verwijderen zou wel leuk zijn denk ik, maar enkel als het om persoonlijke herinneringen gaat (bijvoorbeeld als je eens per ongeluk een spoiler tegenkomt van een boek of film en die graag wilt vergeten), maar als je een herinnering hebt die ook andere personen hebben dan zou eigenlijk iedereen die herinnering moeten verwijderen. Anders heeft het toch weinig zin als ze erover praten, dan krijg je gewoon die herinnering terug.
    Herinneringen creëren lijkt me toch wel ingewikkeld. Een herinnering is redelijk complex, hoeveel details zijn er wel niet in een herinnering? Daarnaast zou je dan ook nog eens de herinnering van het moment dat je die herinnering creëerde moeten verwijderen, anders ga je het gewoon als nep beschouwen.
    Herinneringen zijn juist mooi door de grote hoeveelheid van details. Als je al die details zelf moet bepalen van een 'kunstmatige' herinnering kan je denk ik beter de activiteit zelf beleven, dat scheelt redelijk wat tijd.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

Hee das idd verrektes handig tegen spoilers! Daar had ik niet eens aan gedacht.

Gebruiker

Standaard

@ candice ik ben erg benieuwd wat je nu bedoelt met die engelse (jaren 70 alles verprutst?)
    07/08 S2 De beste aanvallers 3. Schranz-ajax 5641 8 515809
    08/09 S3 De beste aanvallers 2. Hadjememaar 29444 35 1276870
    15/15 S2 De beste aanvallers 2. Hadjeonsmaar 19323 31 1777856

Standaard

Standaard

Op afstand bestuurbare robot duiker

Vet!

Wanneer je de laatste twee video's combineert krijg je letterlijk het scenario uit de Avatar film. De 2045 website denkt dat dit er 2015-2020 zal zijn, ben benieuwd! Ik moet het nog zien, maar hoe dan ook lijken ze er vooralsnog niet ver naast te zitten.

Wat ik trouwens opvallend vind: waarom heeft het Amerikaanse leger niet allang avatar-robots? Het leger loopt hopeloos achter bij de laatste ontwikkelingen...
    Laatst gewijzigd door Heintje : 30-04-2016 om 12:48

Gebruiker

Standaard

Dit was mijn slotreactie in deze discussie.
    Jammer want in zekere zin was ik het met je eens omtrend dit onderwerp, ik denk niet dat het virtuele onze allerdaagse behoeftes snel zal vervangen. Ook denk ik dat het allemaal zn vaart niet zal lopen, kijk naar onderontwikkelde gebieden waar de men nog in 19de eeuwse settingsneing (macedonie oid), het is hooguit weggelegd voor een enkeling op de tijdschaal hier geschetst. Alleen je verhaal vond ik wat minder. En nee, ik geloof niet dat je geheel achter je eigen verhaal staat omdat nuance ontbreekt. Ik neem aan dat iedereen een ideaalbeeld heeft van een senario dat niet perse realistisch hoeft te zijn. Je gaf zelf al aan dat je waarde hecht aann ruige ongerepte natuur. Al is het de lente zon, je hebt altijd wel een verlange of behoefte wat je drijft in het leven en waarde aanhecht. Iemand die aangeeft nergens meer naar te verlangen en geen ideaalen meer heeft hecht geen waarde aan het leven zelf en zijn naasten. Dat is iets heel anders dan niet oud willen worden. ( waar gevoels matig ook implicaties aanvast zitten, bijvoorbeeld een aversie tegen afhankelijkheid )
    Gebruik jolijt wanneer gij zijt in uwe jonge jaren

Standaard

Chips in je lijf

Ik verwacht dat het net als vaccinaties, "gewoon" zal worden, zeker ook voor baby's!

Laatst gewijzigd door Heintje : 18-06-2016 om 19:22

Regels voor berichten