Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 50

Discussie: Illuminatie

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Je hebt je er niet in verdiept, maar je kan wel beweren dat er volledig op los wordt gefantaseerd?
    Nu zijn er zoveel bewijzen dat Al Qaida, ISIS, MH17, Grondstof- en beursmanipulatie, pedofiliezaken in UK en NL, enzovoort een dikke vette onzin is.

topinfopost.com is een goede site met onderbouwde argumentaties en leesbare engelstalige artikelen. Altijd leuk om eens 5min rond te snuffelen. Maar ook dichterbij huis is er mooie informatie over, wat tevens goed onderbouwd en weergeven is. Dit door een man die door de leugens van anderen (laten we het geen elite noemen dan) rijk is geworden.

Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    Geheim = niet openbaar toegankelijk... DUS wordt het weggehouden bij het publiek.
    Dat is toch niet zomaar geheim? Daar zit toch iets achter?
    Wie weet wat daar zich allemaal bevindt: opgekochte ideeën om wereldvrede te garanderen? Hongersnood uit te roeien? Gratis (niet fossiele) energie voor de hele wereld... allemaal opgekocht door het Vaticaan in opdracht van de grote concerns?
    Wie zal het zeggen?
    Lees- en kijkwerk wijst uit dat als instanties vaak dingen verborgen houden voor de plebs (=wij), dat meestal trachten omdat wij het niet mogen weten. Schijnt (ben de bron iig kwijt) dat er veel informatie ligt over de rol van het Vaticaan in WO II en over pedofilie.

Wereldvrede en hongersnood zijn op deze aarde grotendeels prima op te lossen. Sterker nog, hongersnood is gemakkelijk op te lossen! Waarom wordt het dan niet gedaan zal je dan denken. Maar spelen allemaal financiele belangen mee natuurlijk... Daarbij is Afrika bijv. helemaal niet zo arm als ons verteld wordt en zouden wij met al het eten dat wij in de eerste wereld weggooien direct de hongersnood op kunnen lossen. Om maar te zwijgen over een miljardair die dit kan..
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Standaard

Goed, dan nog maar een dubbelpost.

http://www.gewoon-nieuws.nl/2013/11/...lt/#.VJqYcsAKA

De familie Rothschild, kan de complete hongersnood op de wereld oplossen, kan de hele wereld zelfvoorzienend maken dus. Ook op het gebied van energie. Geen CO2 en dus geen hongerbuikjes. Dit kan deze familie doen, zonder ook maar te merken dat er iets van hun vermogen mist.

Mooi citaat vanuit dit stuk:
    ''Hierna hebben de nazaten van de Rothschild familie niet stilgezeten en zijn, samen met hun bancaire vriendjes, gestaag in het bezit gekomen van bijna alle centrale banken in de wereld, waaronder ook de Amerikaanse Federal Reserve System in 1913.''

Maar nee hoor, er zijn echt geen 13 families die de macht zouden kunnen hebben.

Of even hun desinteresse en kwade bedoelingen te weergeven:
    ''Voor de vele misdaden die de afgelopen decennia door de bankiers zijn gepleegd is er letterlijk niet één van in de gevangenis terechtgekomen. Zij zijn de grootste schuldeisers ter wereld en laten de bevolking van complete landen in armoede creperen. Ondertussen plunderen (bail in Cyprus, Griekenland) en frauderen (Libor) de bankiers en hun politieke lakeien er nog steeds naar hartenlust op los.''

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Goed, dan nog maar een dubbelpost.

De familie Rothschild, kan de complete hongersnood op de wereld oplossen, kan de hele wereld zelfvoorzienend maken dus. Ook op het gebied van energie. Geen CO2 en dus geen hongerbuikjes. Dit kan deze familie doen, zonder ook maar te merken dat er iets van hun vermogen mist.
    Kijk ik heb alleen de eerste alliana gelezen en ben daarna gelijk afgehaakt. Eerst beweren ze dat een familie een paar triljard heeft, genoeg om elke burger te voorzien van ~70 miljoen.
    Dan heb je geen flauw idee wat geld voorstelt, want het is simpel weg niet mogelijk dat er voor 70 miljoen kapitaal p.p. op de wereld is. Als je zoiets berekend hebt, moet er een belletje gaan rinkelen en zou je moeten inzien dat het simpel weg fysisch onmogelijk is ( indien we een normaal cq. huidig prijspeil aanhouden) en kan ik niet anders concluderen dat er een rekenfout in zit. En deze rekenfout zit hem waarschijnlijk, de meest voor de hand liggende verklaring, in het feit dat er louter gekeken wordt naar vermogen zonder de schulden te verheffen. Een andere optie is dat er toekomstig vermogen wordt berekend. Want geld is vooral afhankelijk van de waarde die het morgen heeft.

Stel ik leen jou 10 euro. Dan is er volgens hun methode 10 euro bij mij als tegoed + 10 euro bij de geleende partij. Totaal vermogen volgens de site 20 euro, terwijl er in werkelijkheid maar 10 euro kan zijn.

Maar als ik zoiets lees dan klik ik het gewoon weg en doe ik het af als lariekoek.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 26-12-2014 om 16:02

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Ik dacht ook dat ze een rekenfout hadden begaan door foutieve vertaling van Engels naar Nederlands. Dus er zou dan 70.000 dollar per persoon zijn als hun familievermogen wordt verdeeld.
    Geld is tegenwoordig ook meer een abstract/virtueel begrip aan het worden, slechts een klein deel van al het geld bestaat echt.
    Als iets boven je denkvermogen/inbeeldingsvermogen gaat, wil niet zeggen dat het geen werkelijkheid is.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

Heb even onderaan gelezen daar, het is idd 70.000 per persoon. Maargoed, geld heeft tegenwoordig helemaal geen waarde. Of wacht, jawel, de intrinsieke waarde. Die is nul.
    Om de rest niet serieus te nemen door een vertaalfout, tsja.. niet iedereen is overal perfect in en dat neem je diegene wel heel erg kwalijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GGvdH Bekijk bericht

Stel ik leen jou 10 euro. Dan is er volgens hun methode 10 euro bij mij als tegoed + 10 euro bij de geleende partij. Totaal vermogen volgens de site 20 euro, terwijl er in werkelijkheid maar 10 euro kan zijn.

Maar als ik zoiets lees dan klik ik het gewoon weg en doe ik het af als lariekoek.
    Klopt! Je geeft de huidige situatie qua geld geweldig weer! Geldcreatie vanuit niets. Vandaar waarde = nul. Vroeger stond er goud tegenover, nu enkel 'vertrouwen'. Maar de situatie die je nu geeft, gebeurt op zeer grote schaal met hypothecaire en andere leningen. Is totaal niet raar voor deze maatschappij.
    Laatst gewijzigd door Pasevski : 26-12-2014 om 19:39

Gebruiker

Standaard

Er wordt nergens geld gecreëerd uit het niets in mijn verhaal want er staat een schuld tegenover. Ik zie het probleem niet. Wat jij vertrouwen noemt is vraag en alles ontleend zijn waarde naar de vraag die ergens voor is.

Standaard

Prima, dan is jouw voorbeeld niet met de werkelijkheid verbonden.

Gebruiker lucas96's schermafbeelding

Standaard

Hmm, interessant om hier over te discussiëren, zelf verdiep ik me expres niet teveel in dit soort dingen want je maakt jezelf er alleen maar gek mee. En een groot deel van al die theorieën zijn ook onzin. Ik wil best geloven dat er een grootte geheime organisatie is die de macht over de wereld heeft. Maar ik heb zoiets van ik kan me wel eindeloos gaan verdiepen erin. Maar uiteindelijk kan je er toch niks mee. Die organisatie (als deze bestaat) is geheim en dat zal denk ik ook wel zo blijven. Plus het feit dat als je er eenmaal mee bezig bent je overal wel Illuminatie in gaat zien, zelfs als dat helemaal niet aan de orde is.
    NL7 Gio - Hectic 2013/2014
    NL3 Zezima - Vitamine 2014
    NL19 Savage - RC 2014/2015
    NL1 Mickey Mouse - Disney 2015
    NL2 Brian Boruma - Trojans 2015

Regels voor berichten