Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 50

Discussie: Illuminatie

Gebruiker Eremita's schermafbeelding

Standaard

Ik trek dit naar pm met jou, Lexi. Aangezien ik anders echt een treinwrak hiervan maak.
    Cynisch, onbetrouwbaar wicht sinds 1995

Gebruiker Thinky's schermafbeelding

Standaard

Grappig idee. Leuke theorieën. That's it. Of "de illuminati" moeten zo dom zijn om daadwerkelijk overal waar ze zijn geweest of alles "wat ze in handen hebben" een driehoekje met een oog erop te plakken. Op die manier wordt die geheime organisatie bekender en dat lijkt me nu niet helemaal de bedoeling van een geheime organisatie/groep mensen/13 families.

Logic.
    - Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Grappig idee. Leuke theorieën. That's it. Of "de illuminati" moeten zo dom zijn om daadwerkelijk overal waar ze zijn geweest of alles "wat ze in handen hebben" een driehoekje met een oog erop te plakken. Op die manier wordt die geheime organisatie bekender en dat lijkt me nu niet helemaal de bedoeling van een geheime organisatie/groep mensen/13 families.

Logic.
    Misschien is het juist om die reden dat ze het doen, je schept er immers de gedachte mee van: "Waarom zouden ze dat doen? Dan zullen ze zeker niet bestaan.", iets wat in deze mysterieuze wereld voor velen logisch lijkt, maar niet is.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

ach ja. natuurlijk.

[18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Gebruiker

Standaard

Logic.
    Ik denk niet dat het beperkt is tot 13 families hoor.
    Maar of dat driehoekje met oog daadwerkelijk hun teken is betwijfel ik toch ook.
    Het zijn echter wel de feiten die tellen; en dat er in de USA bij verschillende instanties 'geheime' dingen gebeuren lijkt me wel duidelijk.

Is echter niet alleen daar; zo zijn er verschillende documenten over allerlei zaken die door andere regeringen ook niet openbaar gemaakt worden.
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Wat mij opvalt is dat mensen die er serieus naar gekeken niet zomaar 'nah, onzin' zeggen en dat de mensen die - wat ik eruit haal - amper verder hebben gekeken het direct als onzin beschouwen. Natuurlijk eremita niet mee tellend. . Ben via mijn interesse in beleggen begonnen met het 'zien ontdekken' van de goud- en zilvermanipulatie. Is dit jaar ook nog (veel te laat & gaat alsnog vrolijk door) op het nieuws geweest. Zo ben ik erin gerold dat instellingen - al dan niet aangestuurd door de eliten - veel manipuleren. Zo me er steeds meer in verdiept en het verhaal legt zijn eigen fundament met de gevel als de wereld hoe de mensheid het ziet en achter de gevel wat er werkelijk gebeurd. Veel dingen zijn gewoon te bewijzen en maken de verdere complotten logischer. Zou mooi zijn als iemand eens een lijst van complottheorien die complotpraktijken werden zou bijhouden. Verrassend veel zijn het iig.

Mooie voorbeelden die in 2014 complotpraktijken werden zijn de Gulden/Duitse Mark in NL terug, klein stukje in de zaak Demmink, Total war binnen Amerika, MH17.
    Laatst gewijzigd door Pasevski : 18-12-2014 om 14:08
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Wat mij opvalt is dat mensen die er serieus naar gekeken niet zomaar 'nah, onzin' zeggen [...]
    Oh ik heb me er nog best wel in verdiept hoor. En er zijn zeker wel dingen die daadwerkelijk gebeuren. De goud manipulatie e.d. zul je mij niet zien ontkennen.

- al dan niet aangestuurd door de eliten -
    Dit is eigenlijk het gedeelte wat ik onzin vind. Het idee dat er allemaal 1 groep achter zit, bla bla. Tenminste, je noemt allerlei complotten op in een topic wat je gestart hebt over de Illuminati, dus mag ik dan aannemen dat je ook denkt dat zij daarachter zitten? Dat 1 groep zich hier mee bezig zou houden dat vind ik vergezocht en onlogisch.

Verder op Druid ingaand, ik denk ook wel dat er verschillende instanties zullen zijn waar vreemde dingen gebeuren (jij noemt het Amerikaanse instanties, ik denk dat bepaalde andere landen hier ook wel een aandeel in hebben).

Terugkomend op het Vaticaan - sorry, niet het hele topic gelezen voordat ik ging posten -, het is inderdaad heel erg vreemd dat deze organisatie nog steeds zo vrij wordt gelaten in zijn doen en laten. Daar komt nog bij dat er nog genoeg geheimen in het Vaticaan verborgen liggen die om bepaalde redenen niet met de rest wereld gedeeld worden.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Dit is eigenlijk het gedeelte wat ik onzin vind. Het idee dat er allemaal 1 groep achter zit, bla bla. Tenminste, je noemt allerlei complotten op in een topic wat je gestart hebt over de Illuminati, dus mag ik dan aannemen dat je ook denkt dat zij daarachter zitten? Dat 1 groep zich hier mee bezig zou houden dat vind ik vergezocht en onlogisch.

Terugkomend op het Vaticaan - sorry, niet het hele topic gelezen voordat ik ging posten -, het is inderdaad heel erg vreemd dat deze organisatie nog steeds zo vrij wordt gelaten in zijn doen en laten. Daar komt nog bij dat er nog genoeg geheimen in het Vaticaan verborgen liggen die om bepaalde redenen niet met de rest wereld gedeeld worden.
    Ik snap je redenatie, maar ik wilde persoonlijk geen verband leggen tussen de illuminati en de complotten. Had beter de titel 'complottheorien en complotpraktijken' kunnen noemen.

Over Vaticaan: inderdaad! Ik las laatst dat er 50 voetbalvelden aan geheime info onder het Vaticaan aanwezig was. Indien dit waar is, geeft het wel aan in wat voor zieke wereld we leven.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht

Over Vaticaan: inderdaad! Ik las laatst dat er 50 voetbalvelden aan geheime info onder het Vaticaan aanwezig was. Indien dit waar is, geeft het wel aan in wat voor zieke wereld we leven.
    Nee dat vind ik dus niet. Dat iets geheim betekend dat het niet openbaar toegankelijk is. Jij gooit er een mysterieus sausje overheen. En natuurlijk gebeurd het af en toe iets wat niet helemaal netjes is. Er zijn zat gevallen en voorbeelden van frauduleuze praktijken te bedenken. Maar op het moment dat je termen als "de elite" gebuikt haak ik volledig af.

En ook bedrijven en instelling hebben natuurlijk invloed. Het probleem is dat de grens van wat wel en niet mag heel schimmig is. Dat deze zoveel mogelijk opgerekt wordt om de winst te maximaliseren, zal naar ik aanneem, een niet bijster schokkende uitspraak zijn.

Zoals ik al eerder aangaf, ergens, heel ver weg zit er een een sprankje waarheid tussen alle verhalen. Maar dit wordt zo erg vervormd en compleet uit z'n verband getrokken, er wordt volledig op los gefantaseerd door de meest overtrokken conclusies te trekken, dat je veel van dit soort verhalen af mag doen als onzin.

En nee, ik heb mij absoluut niet verdiept in dit soort verhalen.
    Laatst gewijzigd door GGvdH : 19-12-2014 om 09:19

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Geheim = niet openbaar toegankelijk... DUS wordt het weggehouden bij het publiek.
    Dat is toch niet zomaar geheim? Daar zit toch iets achter?
    Wie weet wat daar zich allemaal bevindt: opgekochte ideeën om wereldvrede te garanderen? Hongersnood uit te roeien? Gratis (niet fossiele) energie voor de hele wereld... allemaal opgekocht door het Vaticaan in opdracht van de grote concerns?
    Wie zal het zeggen?
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Regels voor berichten