Oh, als je goed kijkt heb ik nergens commentaar op de kick. Lees mijn commentaar nog eens terug. Ik wijs er enkel op dat de ENIGE manier om je account op orde te brengen te simmen is.
Verder dat gefarmd worden geen reden voor een kick is.
Oh, als je goed kijkt heb ik nergens commentaar op de kick. Lees mijn commentaar nog eens terug. Ik wijs er enkel op dat de ENIGE manier om je account op orde te brengen te simmen is.
Verder dat gefarmd worden geen reden voor een kick is.
Cynisch, onbetrouwbaar wicht sinds 1995
Ex-crew, wegens prive redenen moeten stoppen.
„To his will all flesh succumbs, from his kingdom chaos comes.”
Handleiding: Hoe maak je een handleiding? || Opdrachten & Belonigen Travian 4.2 (4.4)
Opdrachten & Beloningen T4 || Dagelijkse opdrachten
Ik ga niet in discussie voor zoiets heb het uitgelegd. Wilt men het niet begrijpen, pech maar wij binnen de alliantie weten exact wat er is gebeurd
Misschien dat ik volgende keer wel in discussie ga je weet maar nooit, kun je popcorn eten![]()
Handleiding: Hoe maak je een handleiding? || Opdrachten & Belonigen Travian 4.2 (4.4)
Die aanvallen waren op een dorp die ik snachts had overgenomen die veel gefarmt werd toen ik hem over had genomen kwamen er nog 9 aanvallen binnen waaronder 6 van onze eigen mensen dus heb ik er geen def laten staan omdat ons als ally het zelf troepen kost.
Doe wat de leiders zeggen deed ik de helft van mijn def was onderweg om het artefact te beschermen en er waren nog 2 actie bezig waar troepen stonden de rest hebben jullie gesloopt
Silo's stonden niet vol maar redelijk vol omdat ik 5 uur ongeveer niet online was mensen moeten ook slapen dus dan is er niemand als je solo speeld
Haha wat een dramatische kick dit. Echt geen reden tot kick, maar zoals ik al zei in het topic over 'het niveau moet omhoog' in het Algemene Forum: enkel de activiteit telt nog tegenwoordig.
Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.
Weet bij wie je kijkt ik heb maar 7 dorpen waarvan 1 net veroverd was en die 10 k qua troepen was er makkelijk
Maar de mail van de leiding dat iedereen 20k aan troepen moest hebben afgelopen maandag vallen er nog wel tien af vandaag denk ik dan maar zo
Ik schrijf dat gewoon zodat je iets weet. Werd allemaal gezegd door leiders en jou sitter in Skype![]()
Kan je zien dat je niet alles moet geloven wat er gezegd worden