Pagina 60 van 92 EersteEerste ... 1050585960616270 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 591 tot 600 van 911

Discussie: NL Speed Talk

Gebruiker Eremita's schermafbeelding

Standaard

Oh, als je goed kijkt heb ik nergens commentaar op de kick. Lees mijn commentaar nog eens terug. Ik wijs er enkel op dat de ENIGE manier om je account op orde te brengen te simmen is.

Verder dat gefarmd worden geen reden voor een kick is.
    Cynisch, onbetrouwbaar wicht sinds 1995

Gebruiker David | Attention's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Keep going my dear.
    Ok vriend, ik zal stoppen
    Ex-crew, wegens prive redenen moeten stoppen.
    „To his will all flesh succumbs, from his kingdom chaos comes.”
    Handleiding: Hoe maak je een handleiding? || Opdrachten & Belonigen Travian 4.2 (4.4)
    Opdrachten & Beloningen T4 || Dagelijkse opdrachten

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David | Attention Bekijk bericht
    Ok vriend, ik zal stoppen
    Ik dacht dat er nog meer was.

Standaard

Ik ga niet in discussie voor zoiets heb het uitgelegd. Wilt men het niet begrijpen, pech maar wij binnen de alliantie weten exact wat er is gebeurd

Misschien dat ik volgende keer wel in discussie ga je weet maar nooit, kun je popcorn eten
    Handleiding: Hoe maak je een handleiding? || Opdrachten & Belonigen Travian 4.2 (4.4)

Gebruiker

Standaard

Dat er troepen van je zijn weggestuurd door iemand van je sitters weet ik niets van. Normaal gezien heb je ook een bericht gekregen met daar de redenen waarom je bent gekickt dat je hier op het forum niet plaatst.
    Je bent tientallen keren aangevallen en verloor altijd volle buitjes (36/36K).. Je bent in de ochtend tussen 9 en 10:00 10 keer aangevallen door spelers en je had geen troepen staan in het dorp etc.. Hoort gewoon niet. Je werdt gefarmd

kortom:
    die kick is ook best terecht, alleen het verloop met de sitters en troepen.. dat is niet mooi.
    Die aanvallen waren op een dorp die ik snachts had overgenomen die veel gefarmt werd toen ik hem over had genomen kwamen er nog 9 aanvallen binnen waaronder 6 van onze eigen mensen dus heb ik er geen def laten staan omdat ons als ally het zelf troepen kost.

Doe wat de leiders zeggen deed ik de helft van mijn def was onderweg om het artefact te beschermen en er waren nog 2 actie bezig waar troepen stonden de rest hebben jullie gesloopt

Silo's stonden niet vol maar redelijk vol omdat ik 5 uur ongeveer niet online was mensen moeten ook slapen dus dan is er niemand als je solo speeld

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Haha wat een dramatische kick dit. Echt geen reden tot kick, maar zoals ik al zei in het topic over 'het niveau moet omhoog' in het Algemene Forum: enkel de activiteit telt nog tegenwoordig.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker

Standaard

Mmh, als je sitters meer online zijn dan jij zelf, als je over 8 dorpen maar 10K troepen hebt, als je niet luistert wat leider vraagt terwijl iedereen dat wel dood, als je pakhuizen en silo constant overlopen en je er niks mee doet, als je soms iets aanzetten om te simmen, als je gefarmd wordt en niks vraagt of doet? Is dat genoeg of moet ik meer opsommen?
    Weet bij wie je kijkt ik heb maar 7 dorpen waarvan 1 net veroverd was en die 10 k qua troepen was er makkelijk
    Maar de mail van de leiding dat iedereen 20k aan troepen moest hebben afgelopen maandag vallen er nog wel tien af vandaag denk ik dan maar zo

Standaard

Ik schrijf dat gewoon zodat je iets weet. Werd allemaal gezegd door leiders en jou sitter in Skype

Gebruiker

Standaard

Kan je zien dat je niet alles moet geloven wat er gezegd worden

Gebruiker

Standaard

Ik schrijf dat gewoon zodat je iets weet. Werd allemaal gezegd door leiders en jou sitter in Skype
    David klaar.

Regels voor berichten