Pagina 5 van 17 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 169

Discussie: Alliantie starten op Australische server (KLIK!)

Gebruiker Eremita's schermafbeelding

Standaard

En mij toch aangenomen, noob. Hoe kun je dan nog zeggen dat rare karakters geweigerd worden
    Cynisch, onbetrouwbaar wicht sinds 1995

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Uitzondering die de regel bevestigt!
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7up Bekijk bericht
    maargoed als mensen via AF elkaar vinden om op een Australische server te gaan spelen moeten ze dat toch gewoon doen, hoeft Wittekind niet over te oordelen.
    Verdomme Tim je bent veels te politiek correct. Laat je eens gaan en zeg gewoon dat dit een kut idee is en dat alle mensen die mee doen losers zijn!!
    Laatst gewijzigd door Doom : 05-12-2014 om 11:25
    Twee keer naar rechts is hetzelfde als achteruit

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Naja, het wordt niet zo afgespiegeld. Dat is jou interpretatie van de boodschap. Zit natuurlijk een groot verschil tussen. Het huidige team bestaat echt niet uit onbekenden en onervaren spelers die bij de eerste tegenslag weg zijn. De meesten zijn voor mij bekend en heb ik op verschillende servers ervaring mee gehad. Ook waak ik ervoor dat er duals genoeg zijn en wordt de boodschap van allybelang voorop en teamspirit uitgestraald. Om je misschien wat meer gerust te stellen, heb ook al genoeg mensen afgewezen die mij onervaren leken of rare karakters hebben.
    Aah okee, ik hoop ook dat het jullie lukt hoor. Of het nou bij een sport is of een spelletje: GO HOLLAND!/GO BELGIE! (als Nederland niet mee doet :P)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Doom Bekijk bericht
    Verdomme Tim je bent veels te politiek correct. Laat je eens gaat en zeg gewoon dat dit een kut idee is en dat alle mensen die mee doen losers zijn!!
    Je hebt gelijk Polle, het idee is eigenlijk gewoon kut. Waarom niet gewoon gaan vlammen als speler op de eerstvolgende normale server? Met verschillende groepen van 20-25 accounts op een server kun je een hele leuke server spelen
    Daarnaast Chris stopt toch halverwege vanwege 'studie' terwijl die enkel bier zuipt in Groningen -grapje-

Gebruiker

Standaard

Inderdaad zoals zovelen hierboven al zeggen, het is een K*T idee, maar ik doe mee.

Mijn instelling klopt, ik reageer alleen louter positief.

Mensen die het niet aanstaat hoeven hier helemaal niet te reageren, lijkt me niet dat we die mensen in ons team kunnen gebruiken.
    Dus laat de stomme mensen ' wij lekker dit idee uitvoeren ' Hopende op leuke gasten waar we dit mee kunnen gaan doen.
    De oproep is duidelijk volgens mij, lijkt je het een leuk idee join dan, vind je het geen leuk idee, blijf dan weg.

Gr,

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mailo Bekijk bericht
    Inderdaad zoals zovelen hierboven al zeggen, het is een K*T idee, maar ik doe mee.

Mensen die het niet aanstaat hoeven hier helemaal niet te reageren, lijkt me niet dat we die mensen in ons team kunnen gebruiken.
    Dus laat de stomme mensen ' wij lekker dit idee uitvoeren ' Hopende op leuke gasten waar we dit mee kunnen gaan doen.
    De oproep is duidelijk volgens mij, lijkt je het een leuk idee join dan, vind je het geen leuk idee, blijf dan weg.

Gr,

precies we gaan gewoon lekker knallen... heb er eigenlijk best erg veel zin an.....
    Hier nog eentje die niet opgeeft..... maar gewoon stug doorgaat voor de ally...... wat voel ik me stom zeg
    S1/S2 Calimero
    "Nobody likes us, we don't care"
    S2 Joe Blow/ Waitabit
    "al is een veegje nog zo klein, alstie van Yakuza komt doettie altijd pijn"

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mailo Bekijk bericht

Gr,
    Oeh iemand kan niet zo goed tegen kritiek.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij komt hij juist voor zijn keuze op, lijkt me niets mis mee. Maar nogmaals, indien je mee wilt doen post vooral. Anders niet. Beetje overzicht is hier zeer gewenst.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Meneer Bloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexie Bekijk bericht
    Maar inderdaad 95% van deze projecten faalt, met name omdat je een groep vanaf het forum samenstelt. Ik denk (lees denk ) dat het vooral faalt omdat er nog geen cohesie is.
    Dat hangt enkel van je leider af, maar diegene die het kunnen hoeven niet naar buitenlandse servers te verhuizen om toch nog maar degelijke stats te halen met hun ally.

Vind het eerder sneu dat je spelers van .nl weghaalt om een faal actie te proberen op een .au , we zijn al met zo weinig actieve spelers.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Meneer bloe is een god! Als hij straks zijn veeg ergens opsmijt komt door het gestamp van dit leger een aardbeving die iedereen uitroeit!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thevino Bekijk bericht
    Idd, kgeef je niet graag gelijk Bloe maar deze keer zit je er pal op

Regels voor berichten