Pagina 4 van 17 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 169

Discussie: Alliantie starten op Australische server (KLIK!)

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

nah, 80% die hier aan meedoet zijn waardeloze spelers. Degene met het initiatief ook :P

Als ik zoiets zou doen, dan enkel met geschikte spelers die niet via AF bij elkaar worden gebracht en van tevoren precies weten waar ze aan toe zijn
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    nah, 80% die hier aan meedoet zijn waardeloze spelers. Degene met het initiatief ook :P

Als ik zoiets zou doen, dan enkel met geschikte spelers die niet via AF bij elkaar worden gebracht en van tevoren precies weten waar ze aan toe zijn
    Oja, net zoals met DIRTY! zeker. Op een hele server misschien 10x in staat om het hele collectief aan vegen te laten lopen om dan minstens 3 150K vegen op 6 cropper HDs te smijten (die je dan 9 vd 10 keer niet eens wegschoot).

Nee hoor, jij bent echt de gene om de waarde van spelers te bekritiseren

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard

Of Dirty liep alles dood maargoed als mensen via AF elkaar vinden om op een Australische server te gaan spelen moeten ze dat toch gewoon doen, hoeft Wittekind niet over te oordelen.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Mja als je als groep gaat beginnen om op een gemakkelijke manier een buitenlandse server met een laag niveau te domineren, dan begin je al met de verkeerde insteek en wordt het al moeizaam. Just sayin
    Misschien moet jij je dan ff verdiepen in de Australische server Roelie. Doet weinig onder voor de hedendaagse servers op .nl. Daarbij zou ik niet weten waarom een groep niet goed samen zou kunnen werken op een server met laag niveau.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht

Zegt al genoeg over jouw capaciteiten dat jij zomaar oordeelt over spelers. Over mij mag je ook oordelen, ken je nog altijd niet maar je mag een mening hebben, zelfs een zonder fundering. Het ironische is dat een aantal Dirty`ers mee willen gaan doen. Maargoed, als jij dat waardeloze spelers vindt... ik vind iig van niet!

We gaan met een leuk team starten iig!
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mailo Bekijk bericht
    Daarom denk ik ook dat als Pasevski zoiets wilt leiden en er inderdaad genoeg animo voor is dat het een goede kans van slagen heeft. Tegenwoordig zijn we toch wel wat verder en meer kennis van het verleden, zodat we beter zo'n idee kunnen verwezenlijken.
    Heintje wou ook zoiets leiden maar bleek te weinig tijd te hebben.
    En ik merk nog zeer geregeld dat mensen wel willen leiden maar ofwel er niets van bakken ofwel te weinig tijd hebben.
    Voor een normaal mens is een goed solo account draaiende houden + solo een alliantie leiden enorm moeilijk.
    Met een goede dual en een goede medeleider is de situatie al helemaal anders.

Maar ik denk dat Pasevski wel een goede compagnon zal vinden.

edit; laatste stukje ging nog over ZA terwijl het nu .Au is.
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker

Standaard

Nee Chris, geen sollicitatie
    te druk met NL19.
    Maar als je men voormalige Aussie duals kan overtuigen om mee te doen dan gaat NL19 op delete en doe ik met alle plezier mee ja.
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Standaard

Heb je de skype namen van ze voor me?

ScooT ook vragen?
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Gebruiker

Standaard

Hoeveel spelers doen er ongeveer mee?

Daarnaast heb ik m'n bedenkingen over de switch naar Australie, als er gezegd wordt dat er daar ongeveer even veel kwaliteit is als hier in NL. Als we daar met een groep van 15/20 spelers aankomen, kunnen we zeker een leuke server gaan spelen, maar lang niet totale dominantie, wat wel het doel is volgens mij. Zeker omdat we elkaar nog nauwelijks kennen.
    Server 5: Speedy Gonzales (Omertà)

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Misschien moet jij je dan ff verdiepen in de Australische server Roelie. Doet weinig onder voor de hedendaagse servers op .nl. Daarbij zou ik niet weten waarom een groep niet goed samen zou kunnen werken op een server met laag niveau.
    Of de server waar jullie gaan spelen van een hoger of lager niveau is maakt mij niet uit. Het punt wat ik wil maken is dat het hier afgespiegeld wordt alsof het wel even gedaan gaat worden. Gewoon voor de grap even tussendoor. En dat je daardoor spelers aantrekt die snel gaan afhaken, bij de minste tegenslag al.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praeses Bekijk bericht
    Hoeveel spelers doen er ongeveer mee?

Daarnaast heb ik m'n bedenkingen over de switch naar Australie, als er gezegd wordt dat er daar ongeveer even veel kwaliteit is als hier in NL. Als we daar met een groep van 15/20 spelers aankomen, kunnen we zeker een leuke server gaan spelen, maar lang niet totale dominantie, wat wel het doel is volgens mij. Zeker omdat we elkaar nog nauwelijks kennen.

Denk dat we nu rond de 10-11 accounts zitten. Maar moet nog wachten op nieuws uit verschillende allianties dus verwacht zeker 20(-25?). Totale serverdominatie is ook niet nodig, we gaan zeker niet de MUG van .nl worden. Maar een gezellige server er van maken en proberen het eindspel te winnen is toch zeker een mooie uitdaging!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Of de server waar jullie gaan spelen van een hoger of lager niveau is maakt mij niet uit. Het punt wat ik wil maken is dat het hier afgespiegeld wordt alsof het wel even gedaan gaat worden. Gewoon voor de grap even tussendoor. En dat je daardoor spelers aantrekt die snel gaan afhaken, bij de minste tegenslag al.

Naja, het wordt niet zo afgespiegeld. Dat is jou interpretatie van de boodschap. Zit natuurlijk een groot verschil tussen. Het huidige team bestaat echt niet uit onbekenden en onervaren spelers die bij de eerste tegenslag weg zijn. De meesten zijn voor mij bekend en heb ik op verschillende servers ervaring mee gehad. Ook waak ik ervoor dat er duals genoeg zijn en wordt de boodschap van allybelang voorop en teamspirit uitgestraald. Om je misschien wat meer gerust te stellen, heb ook al genoeg mensen afgewezen die mij onervaren leken of rare karakters hebben.

Regels voor berichten