Pagina 3 van 17 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 169

Discussie: Alliantie starten op Australische server (KLIK!)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Als ik toch niet welkom ben start ik misschien wel in een ander kamp, om jullie 10-15 accounts weg te spelen.
    dan wil ik graag mee doen^^

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexie Bekijk bericht
    Was op ZA niet ooit project Valkyron? Daar heb ik toen nog aan meegedaan met meerdere NL'ers
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Ja, dat was een groot fiasco! Zouden enorm veel spelers aan meedoen (ik ook), maar velen gingen niet of stopten zeer snel. Heintje had ook veel te veel functies/ranken ingesteld die nietszeggend waren. Beetje alsof we in het leger waren maar dat werkt niet in Travian. Was grotendeels mislukt dat project haha.

Overigens is besloten dat Australie moet gaan oppassen voor een groep Nederlanders!
    Mislukt?
    Oa ik en Alexie en anderen hebben er toen toch een leuke tijd gehad hoor.
    Zeker de oorlog met het Kroatische blokje was interessant (eventjes toch)

Australie was de laatste keer dat ik er speelde van vergelijkbaar niveau met de NL, maar dit soort projecten mislukken 95 % van de tijd hoor Pasevski.
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Nou, Valkery begon met 400 man ofzo. Zou 1 iemand allemaal gaan verdelen e.d. in teams, met daarbij allemaal vage en onnodige tussenrangen en dergelijke. Werkte gewoon niet als eenheid. Uberhaupt een dikke meta op een ZA server is zwaar overbodig. Denk dat jullie blockie dan de enige was die de boel overleeft heeft. Althans, een positief gevoel er aan over hield.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker alexie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDruid Bekijk bericht
    Mislukt?
    Oa ik en Alexie en anderen hebben er toen toch een leuke tijd gehad hoor.
    Zeker de oorlog met het Kroatische blokje was interessant (eventjes toch)

Australie was de laatste keer dat ik er speelde van vergelijkbaar niveau met de NL, maar dit soort projecten mislukken 95 % van de tijd hoor Pasevski.
    Mee eens op beide punten, heb me daar best vermaakt.
    Maar inderdaad 95% van deze projecten faalt, met name omdat je een groep vanaf het forum samenstelt. Ik denk (lees denk ) dat het vooral faalt omdat er nog geen cohesie is. Oftewel, beter met een groepje starten waar je al eerder in een ally hebt gezeten en toch ook een 2 tot 5 spelers van het land zelf aannemen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Nou, Valkery begon met 400 man ofzo. Zou 1 iemand allemaal gaan verdelen e.d. in teams, met daarbij allemaal vage en onnodige tussenrangen en dergelijke. Werkte gewoon niet als eenheid. Uberhaupt een dikke meta op een ZA server is zwaar overbodig. Denk dat jullie blockie dan de enige was die de boel overleeft heeft. Althans, een positief gevoel er aan over hield.
    Naja, blokje? :P
    Geloof dat we met 9 man overbleven waarvan 1 Zuid-Afrikaan. Maar inderdaad, die 400 man is nooit gestart en geloof dat er gewoon een gebrek was aan goede leiding.
    S4-Hans Hetzelfde
    S1-Bud

S1-Elsa
    S5-Meneer Pastoor
    Sons of Plunder

Gebruiker

Standaard

lijkt me ook wel grappig zo'n server.... count me in
    S1/S2 Calimero
    "Nobody likes us, we don't care"
    S2 Joe Blow/ Waitabit
    "al is een veegje nog zo klein, alstie van Yakuza komt doettie altijd pijn"

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexie Bekijk bericht
    Mee eens op beide punten, heb me daar best vermaakt.
    Maar inderdaad 95% van deze projecten faalt, met name omdat je een groep vanaf het forum samenstelt. Ik denk (lees denk ) dat het vooral faalt omdat er nog geen cohesie is. Oftewel, beter met een groepje starten waar je al eerder in een ally hebt gezeten en toch ook een 2 tot 5 spelers van het land zelf aannemen.

Naja, blokje? :P
    Geloof dat we met 9 man overbleven waarvan 1 Zuid-Afrikaan. Maar inderdaad, die 400 man is nooit gestart en geloof dat er gewoon een gebrek was aan goede leiding.
    Inderdaad met 9 accounts overgebleven, waarvan nu 1 tje naar het schijnt met Pasevski gaat meedoen.
    Alexie heeft wel een punt betreffende die cohesie, die was binnen ons groepje prima (een groot aantal spelers kende elkaar ofwel van travian ofwel ook IRL) en we distantieerden ons ook snel van dat grote blokje van Hein dat totaal niet werkte.

Als je trouwens op een buitenlandse server jezelf gelijk als NL groep wil profileren kan je best zien voor behoorlijk wat defensie. Je ziet soms ook dat er buitenlanders hier starten met dat idee, en de NL spelers zullen zich dan ook eerder groeperen daartegen. (is op buitenlandse servers dus ook zo)
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker

Standaard

Zoals hier al aangegeven wordt, het project valt of staat dus ook met de inzet van de individuele leden.
    Als deze leden zelf de uitdaging erin zien om 'Samen' iets leuks weg te zetten heeft het kans van slagen.

Als de leden er niet goed over nadenken en zomaar mee gaan doen, om mee te doen en zomaar mee te maken, kun je beter niet mee doen.

Daarom denk ik ook dat als Pasevski zoiets wilt leiden en er inderdaad genoeg animo voor is dat het een goede kans van slagen heeft. Tegenwoordig zijn we toch wel wat verder en meer kennis van het verleden, zodat we beter zo'n idee kunnen verwezenlijken.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Mja als je als groep gaat beginnen om op een gemakkelijke manier een buitenlandse server met een laag niveau te domineren, dan begin je al met de verkeerde insteek en wordt het al moeizaam. Just sayin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Mja als je als groep gaat beginnen om op een gemakkelijke manier een buitenlandse server met een laag niveau te domineren, dan begin je al met de verkeerde insteek en wordt het al moeizaam. Just sayin
    Dat is ook niet leuk. Als je met een groep start moet je een server zoeken die gewoon een vrij grote zoeken.

Mocht je een Spaanse server kiezen doe ik graag mee ( ben toch mijn spaans aan het verbeteren). Een groot voordeel is dat je dan veel Zuid Amerikanen eerder geneigd zijn met je samen te dualen.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GGvdH Bekijk bericht
    Dat is ook niet leuk. Als je met een groep start moet je een server zoeken die gewoon een vrij grote zoeken.

Mocht je een Spaanse server kiezen doe ik graag mee ( ben toch mijn spaans aan het verbeteren). Een groot voordeel is dat je dan veel Zuid Amerikanen eerder geneigd zijn met je samen te dualen.
    Je hoeft aan mij niet uit te leggen wat wel of niet leuk is, ik doe niet mee. Zeg alleen met de instelling zoals hier gesproken wordt je mensen aantrekt met een instelling van 0. En mocht het dan toch iets moeilijker zijn dan nu gezegd wordt dat het dan gelijk slepen wordt.
    Laatst gewijzigd door BlaxXx : 03-12-2014 om 22:10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Regels voor berichten