Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 7151617
Weergegeven resultaten: 161 tot 169 van 169

Discussie: Alliantie starten op Australische server (KLIK!)

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Hahahaha, ik had je wel kunnen waarschuwen voor Rick als leider. Hij kan het goed uitleggen maar heeft het eigenlijk nog nooit echt gedaan.
    Harm, veelbelovende kerel (geweest) maar is z'n buskruit aan het verschieten op deze manier.

Het excuus tentamens had ik inderdaad nog nooit eerder gehoord van jou. Daarom dat je forumposts omlaag gaan... wait a minute

Als ik een post over jou maak is het stalken maar als jij een post over mij maakt is het dat niet?
    Stop eens met mij te stalken!
    Mwah, had dit juist van Harm verwacht en Rick niet. Maarja, zie mijn handtekening. Vanwaar je mening over Rick dan? Ook zo`n wrok van S5? Rick was ook al niet te spreken over jou.

Wat hebben forumposts te maken met tentamens? Hou je dat ook al in de gaten bij mij? Het lijkt wel een obsessie. IRL gaat iig gewoon voor Travian bij mij, lijkt me niet zo vreemd. Heb liever een diploma dan dat ik kan pronken met WW-winst/top 10 aanval/farmlintjes/enz, hoop dat dit overigens voor iedereen geldt.

Als ik een post over jou maar is als ter reactie op een post over jou. Als een gestalkte naar zijn/haar stalker schreeuwt dat die op moet rotten, zijn de rollen dan ineens omgedraaid?

*edit: stuk over handtekening, bedoelde de zin die er na kwam. ''maar eigenlijk is die net zoals ik en heeft die het druk of slaat de verveling toe bij een server''. (oid)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    meer kangoeroes als spelers daar ja, dus logisch dat die met elkaar gaan knokken
    hehe +1
    Laatst gewijzigd door Pasevski : 19-04-2015 om 07:22
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Mwah, had dit juist van Harm verwacht en Rick niet. Maarja, zie mijn handtekening. Vanwaar je mening over Rick dan? Ook zo`n wrok van S5? Rick was ook al niet te spreken over jou.
    Me Gusta, Mephobia, nu die ally op australische server.
    Grootse woorden heeft hij wel voor een juristje.

Gebruiker Baelemeister's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Dan pas? Wat let je?
    Er zijn wel her en der enkele gecoördineerde aanvallen, maar er wordt nergens zot gedaan tot de artefacten, denk dat dit bij de meesten zo is :P We doen een 2-tal offensieve acties per week en tot nu toe allemaal met succes uitgevoerd dus we gaan dat proberen volhouden Tot nu toe al een leuke server met genoeg actie!
    PAST: fietsbel - Templars (nlx '11)/Baelemeister - URGent (nl3 '11-'12)/Fade - Sons (nl1 '11-'12)/Baelemeister - BR (nlx '14-'15)

PRESENT: JP Coen - VOC (au1 '15)

Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    KOM DAN

ja dit is hoe kangoeroes in Australië vechten.
    U W0T M8?

COME AT ME BR0 U LUCKY CUZ OF THA FENCE MOITE!
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

Gebruiker

Standaard

Pas maar op voor die kangaroe's en koala's in de oases.
    BeeeH

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schaap Bekijk bericht
    Pas maar op voor die kangaroe's en koala's in de oases.
    Bedankt voor de tip, zullen we zeker doen!
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Standaard

Artefacten zijn er, ben benieuwd naar wat het brengt.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Hoe gaat t daar?
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Standaard

Best goed eigenlijk na wat tegenslagen.
    -We hebben oorlog met de Portugezen (ze hadden 2 spies in onze ally die ons direct 3 artefacten armer hadden gemaakt, dat was voor mij genoeg om hen de oorlog te verklaren).
    -Onze voormalige medeleider Economy bleek een verrader te zijn, nadat we dit hadden ontdekt hebben we zijn account via sitterschap volledig vernietigd. Hierdoor werden we door ongeveer iedereen zwartgemaakt, maar ik was blij dat we onze wraak genomen haden.
    -Bijna elke Nederlander is gestopt, er wordt meer Italiaans dan Nederlands gesproken precies.
    -BEM (een andere ally waar we wat met samenwerken) heeft ook WW genomen maar werd door de Portugezen direct naar 0 geknald (een verrader in hun ally had hun aankomsttijd doorgegeven en ze stuurden direct er treintjes achter).
    -We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor het WW, ik had er zelf geen ambitie voor maar onze nieuwe Italiaanse medeleider had me uiteindelijk toch overtuigd.

Tot nu toe moet ik zeggen dat deze server echt niet saai is en dat ik na vele tegenslagen er echt wel van geniet!

Regels voor berichten