Weergegeven resultaten: 1 tot 2 van 2

Discussie: Prijswinnaars server 1 travian.nl

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard Prijswinnaars server 1 travian.nl

Winnaars TRAVIAN 1

T4.4 - 26 October 2014

Beste spelers,

Lang geleden, op 17.02.14, werd rond 06:00 de eerste steen gelegd in 00 WW Village door de Natars. Sindsdien zijn ze bezig geweest met de voorbereiding van het bouwen van iets geweldigs en 26.10.14 in de ochtend was het dan eindelijk zo ver.
    Omstreeks 04:00 bereikte het WereldWonder niveau 100 en kon de wereld het prachtwerk aanschouwen dat waarschijnlijk het grootste en meest formidabele gebouw dat gebouwd is in de gehele Travian geschiedenis sinds het vallen van het Natariaanse rijk.

Samen met de alliantie # Kaas was Onedayfly de eerste die het bouwproject kon afronden door miljoenen grondstoffen te spenderen en het te beschermen met honderdduizenden legers tegen de vele kwaadwillende legers. Ze hebben daarom terecht de titel "Winnaar van de server" verdiend.

Uiteindelijk was SuperStuntwerk toch wel diegene die over de meest verbluffende hoeveelheid inwoners heerste, gevolgd door Olympus op de tweede plek en op de derde plek staat mohawk.

De machtigste en meest angstaanjagende generaal was Onedayfly,
    gevolgd door Bipolair en Hypnos.
    Onedayfly was de meest genadeloze verdediger die de vijandelijke troepen slachtte bij de poorten van zijn/haar dorpen.
    Hij of zij wordt gevolgd door De Baas en zuigtablet die mooie tweede en derde plaatsen bezetten.

Wij van de Travian.nl crew willen jullie allen bedanken die tot het eind volhielden en tevens bedanken voor alle leuke momenten die we met elkaar hebben meegemaakt.

Met vriendelijke groet,
    Jouw TRAVIAN Team

Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 28-10-2014 om 21:29

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Belangrijk :Bericht van Team Onedayfly (# Kaas) winnaar server 1 2014:

Beste Spelers & Speelsters van Travian Server 1 2014.

Aan alles komt één eind. De server is afgelopen, de rust zal terug keren.
    We willen allereerst een groot dank doen aan alle tegenstanders van # Kaas & Brutal & Alpha. Zonder jullie was dit alles natuurlijk niet mogelijk geweest. Het was een hele heftige server. # Kaas begon ooit onder de naam Google en dit is de 4de server achter elkaar die we spelen. Een hoop is er veranderd in de spelersgroep. Wederom hebben we een ( zoals in elke server ) hele hectische maar leuke server gehad.
    In deze server zat alles, maar dan ook echt alles. We hebben een erg goede start gehad, maar vervolgens een behoorlijke backstab tegen ons gekregen. Om vervolgens te strijden tegen 80 % van de server. We zijn erna goed terug gekomen en hebben de backstabbers naar 0 geschoten. Het eindspel gestart en wederom besloten Dirty, Labiel, Later, tegen ons te lopen. Nogmaals goed stand gehouden en een mooi eindspel gespeeld, die we dus nu gewonnen hebben. Uiteraard zijn dit de verdiensten van onze supporters. Dit was even in het kort de server voor ons.

Nu is het tijd voor de bedankjes!

- Alle supporters.

Zonder supporters geen kans. Ik heb zelden zulke goed support gezien. Wellicht was dit wel het beste ooit. We hebben dankzij jullie echt amper graandoden gehad en altijd 24/7 door kunnen bouwen. Daarnaast is er voor mij een record deff aantal gehaald. ( Moment van schrijven 3,5 miljoen graanpunten. ) Deze overwinning is dan ook echt van jullie. Dankzij jullie hebben we de server gewonnen, jullie waren top nogmaals dank!

- # Kaas.

Uiteraard # Kaas, we hebben moeilijke tijden gehad veel respect voor alle doorzetters.

- Brutal.

Van vijand naar vriend, dat kost tijd en vertrouwen dit is aan elkaar gegeven jullie waren een belangrijke bondgenoot en zeker belangrijk voor de overwinning.

- Alpha.

In de stilte een leuke groep spelers die ons veel support hebben gegeven. Ook jullie bedankt voor het vertrouwen.
    - Sol@ris.

Na een lastige oorlog onderverdeeld in # Kaas & Brutal en prima herpakt. Dankjewel!

Nogmaals iedereen was heel erg belangrijk, maar er zijn altijd wat mensen die het gewoon verdienen om extra in het zonnentje gezet te worden. In willekeurige volgorde dan ook de volgende bedankjes.

Allereerst mijn dual Marjan, ze was er vanaf het begin bij en was de motor op het account. Zonder haar hadden we de artefacten niet eens gehaald. Ik was er erg weinig af en toe en alles werd moeiteloos opgepakt. Je weet zelf hoe belangrijk je voor ons was. Dankjewel!

Mijn andere dual Klaas. Servers geleden al vaker met hem gespeeld en ik wist wat voor topper hij was. Binnen no time heeft hij een account ( Oppersup ) opgebouwd en als heel nuttig account gemaakt voor ons. Daarnaast was hij onze sitter en zagen wij hem als onze dual. Klaas was de versterking die wij nodig hadden. Ook was Klaas het mannnentje van het wonder. Dankjewel jongen!

Mijn persoonlijke deffers, die in alle tijden hun eigen belang opzij schoven. Rome, Turbo, Emor, Blackhawk, Mrweasel.

Sitters Menithel & The Grims & Nero, tevens rechterhanden van mij.. ontzettend veel steun van gehad over de hele server gezien. Jullie hebben veel dingen opgevangen zowel voor de alliantie als ons account.

Trouwe spelers van # Kaas, deze spelers spelen al tijden met ons mee en verdienen dan ook een extra bedankje. Het gaat om de volgende accounts : The Grims , Nero , Menithel , Mr.Civilbridge , Koen1999 , Drieopeen , Batiatus , Vogeltjes , Zatte Nonkel , Ariekanarie , Caligula , Mrweasel , Queen Ilse , Blackhawk.

Account The Legend voor het goede samenwerken tussen de alliantie's.

Indien ik iemand vergeten ben, mijn excuses. Iedereen weet zelf hoe belangrijk hij was!

Het was een hectische server, een server waar niemand echt een stempel op kon drukken maar uiteindelijk als nummer één alliantie zowel pop aanval als deffence, en het eindspel gewonnen kunnen we toch spreken als een geslaagde server. En dat als meest gehaatte alliantie van deze server. Iedereen nogmaals dank vriend & vijand het is tijd om af te sluiten.

Geniet van jullie rust.

- Team Onedayfly.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Soortgelijke discussies

1. Prijswinnaars nl2
    By Tosha in forum Nieuwsarchief
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 21-04-2010, 21:06

Regels voor berichten