Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 11

Discussie: Spullen held

Gebruiker

Standaard Spullen held

Er kwam net toen ik met aanvallen bezig was een leuk nieuw idee in me naar boven en ben benieuwd hoe de crew hier in staat.

Ik zou het leuk vinden dat als je de held van iemand dood je ook de hele uitrusting van de held mee jat die hij op dat moment aan heeft.

Ik hoor graag hoe hier over gedacht word!

Groeten,

RedRats

Gebruiker

Standaard

Wel een grappig idee, maar helaas niet uitvoerbaar denk ik.

Als iemand z'n held doodloopt op jou met allemaal spullen waar hij echt geld voor neergelegd heeft zou het niet zo eerlijk zijn als jij dat zou krijgen .
    Hans Hetzelfde - SHD
    Drankorgel - NoDoubt!
    Meneer Pastoor - Die Walküre
    Elsa - Disney
    Hades - Olympus

Gebruiker

Standaard

Ik moest ook altijd mijn beste Yu-Gi-Oh kaart weggeven als ik verloor hoor
    Daar had ik ook voor betaald:O
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Ik moest ook altijd mijn beste Yu-Gi-Oh kaart weggeven als ik verloor hoor
    Daar had ik ook voor betaald:O
    Touchée
    Hans Hetzelfde - SHD
    Drankorgel - NoDoubt!
    Meneer Pastoor - Die Walküre
    Elsa - Disney
    Hades - Olympus

Gebruiker haye's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedRats Bekijk bericht
    Er kwam net toen ik met aanvallen bezig was een leuk nieuw idee in me naar boven en ben benieuwd hoe de crew hier in staat.

Ik zou het leuk vinden dat als je de held van iemand dood je ook de hele uitrusting van de held mee jat die hij op dat moment aan heeft.

Ik hoor graag hoe hier over gedacht word!

Groeten,

RedRats
    Goed idee, ik zeg meteen invoeren!

Gebruiker

Standaard

Leuk idee

Misschien niet alle items maar één item ofzo.
    Zorgt er ook voor dat later in het spel de items nog zilver blijven kosten op de veiling.
    Zilver = goud = geld => travian vindt je idee goed

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

wedden dat er dan weer malloten zijn die op 10 accounts items kopen en held op zichzelf doodgooien om maar aan die spulletjes te komen?
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ???? Bekijk bericht
    Wel een grappig idee, maar helaas niet uitvoerbaar denk ik.

Als iemand z'n held doodloopt op jou met allemaal spullen waar hij echt geld voor neergelegd heeft zou het niet zo eerlijk zijn als jij dat zou krijgen .
    Wat Jesse zegt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Leuk idee

Misschien niet alle items maar één item ofzo.
    Zorgt er ook voor dat later in het spel de items nog zilver blijven kosten op de veiling.
    Zilver = goud = geld => travian vindt je idee goed
    Helemaal mee eens. Dit houdt de veiling later ook nog actief, wat goed is voor mensen die met weinig of geen goud spelen (items blijven waarde hebben en dus goud voor hen opleveren). 1 Item te kiezen door de aanvaller, dat lijkt me een mooi idee.

Om dan op het punt van Wittekind terug te komen. Misschien is het dan een idee om in te voeren dat je 1x per 48 uur een item mag kiezen ofzo, zodat er geen nieuwe zwarte markt gecreeerd wordt.

TG kan bijvoorbeeld rechts in beeld (naast de dagelijkse beloningen) een knopje maken waar je alle items ziet waaruit je kunt kiezen, met een timer eronder wanneer die 48 uur af loopt. Je kunt dan bijvoorbeeld wachten tot 1 min voor tijd, omdat je dan uit alle items van alle helden die je in 48 uur verslagen hebt, kunt kiezen.
    Laatst gewijzigd door Denkstkoning : 05-10-2014 om 15:04

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Is Wittekind nu de enige die logisch nadenkt? Je maakt 30 push accounts en de kans op een cp helm is ineens 30x zo groot bij avontuur 11 a 15.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Het hoeft niet noodzakelijk te zijn dat je steeds iets vindt.
    Je kan het misschien zodanig regelen dat je kans hebt om een item te vinden dat de held bij zich draagt op dat moment, of gewoon niets of zilver of meer ervaring of ... eigenlijk een soort avontuur maar dan met kans op vinden wat de held draagt.

Misschien een ander idee dat hierop aansluit: "De Arena"

Je kan je held laten vechten tegen een andere (random) held. De winnaar krijgt een extra avontuur ofzo. Beperkt tot 1 gevecht per dag.
    Beide helden krijgen 10 zalfjes om hun wonden te verzorgen.

Je zou bijvoorbeeld nog de keuze kunnen geven tussen een gevecht op leven en dood of niet. Bij een gevecht op leven of dood krijg je twee extra avonturen als je wint, maar zal je held zwaarder gewond zijn achteraf (en zijn die 10 zalfjes dus minder waard). De verliezer krijgt een kooi of 6 hout. (om je held in op te bergen )

Stuur je je held naar de arena met te weinig levens zal hij trouwens ook sterven.

Over de winstkansen moet ik nog eens nadenken hoe je dat een beetje eerlijk kan laten verlopen.

Soortgelijke discussies

1. spullen ruilen
    By jakeej in forum Ideeën
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 07-03-2012, 20:15
  2. Reacties: 3
    Laatste bericht: 09-03-2011, 16:16
  3. Verwerking van Spullen
    By Pieter s3 in forum Ideeën
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 20-11-2009, 14:17

Regels voor berichten