Pagina 31 van 47 EersteEerste ... 21293031323341 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 tot 310 van 470

Discussie: Die Walküre

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Bekijk bericht
    Niet door drank alleszins. Aan zijn posts te zien zijn het eerder hallucinerende paddo's.
    Je moet reputatie toekennen aan andere gebruikers voordat je dat opnieuw kunt doen aan Don.

gvd joh, ik geef te veel repjes laatste tijd
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Die komt enkel met de aanvalsplannen van andere allianties..
    Rene en vrouwlief doen ook uiterst geheimzinnig over waar ze spelen dus het kan niet anders dan dat ze hiermee bezig zijn.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twintig procent cooler Bekijk bericht
    het bestaan van een enkele PD is nooit ontkent. het bestaan van defallianties wel.
    Die PD'ers zitten ook wel in een ally,
    Weeral volgens de meeste Walküre en Panic spelers is de regel: zit er 1Symphatisant van de ally in een andere ally hoort die er zoiezo bij. (bv bij mij en StrongH, terwijl die nog geen vinger hebben uitgestoken )

Zo zie je maar dat consequent blijven bijkbaar moeilijk is, De regels veranderen wanneer het je goed uitkomt is niet de bedoeling!
    S3: Obscurity - S4: Mr.Levenstein
    Grootste spammer award 2016 | 4de Zinvolste forumgebruiker award
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ave Glesto, het plebs groet u.

Gebruiker

Standaard

Meeste deffers gaan ook geen vegenhunten of voorvegen, dat zijn gewoon sletjes die ze niet in de ally willen hebben maar wel gebruiken.

Mja zo heb je meer van die Omerta-praktijken^^
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker helfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twintig procent cooler Bekijk bericht
    het bestaan van een enkele PD is nooit ontkent. het bestaan van defallianties wel. deze pds genieten overigens geen immuniteit en in t verleden zijn er dorpen van PDers overgenomen door andere walküreleden. pders waren er niet blij mee maar t mag volgens de walkure regels. een PD die het waard is kan zichzelf verdedigen tegen een walkuriaan.

leg mij dan eens uit wat oa "sew" is of doe gewoon geen moeite we geloven al lang elk woord

Gebruiker jacksonteller's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door helfire Bekijk bericht
    leg mij dan eens uit wat oa "sew" is of doe gewoon geen moeite we geloven al lang elk woord
    Dat zijn pd'ers van een speler en niet van een alliantie, als ik het zou willen mag ik gewoon een dorpje van ze overnemen
    S4 - Lucky Luke / .Heinz (2013-2014)
    S5 - Meneer Pastoor / Walküre ( 2014-2015)

Gebruiker helfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacksonteller Bekijk bericht
    Dat zijn pd'ers van een speler en niet van een alliantie, als ik het zou willen mag ik gewoon een dorpje van ze overnemen
    dus zelfde geld dan ook voor ons , of ga je toch herformuleren

Gebruiker Frank33's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The eagle Bekijk bericht
    Is geen bommetje. Gezien er niet gelopen werd door beide partijen en door de goede relatie met W had men wel al door dat er iets van een gentleman's agreement was afgesloten. Wij hadden besloten om elkaar uit respect enkele dagen op voorhand te verwittigen mocht er een oorlog komen. bla bla bla
    Je had zeker vorige server ook zon goede relatie met Rene?

Achteraf hebben ze waarschijnlijk puur en alleen willen wachten tot Panic Vs Omertà zodat ze dus zo'n move konden uithalen. Beetje jammer.
    Hoezo jammer?

Dus nogmaals. Ik heb geen probleem dat Walküre loopt.
    Maak er dan ook geen probleem van.

Dus mooie actie!, geen probleem dat er gelopen wordt maar het is misschien typerend voor dit Walküre. Lopen op een partij in oorlog en het doen wanneer ze er hun woord mee kunnen breken. Men kan veel over mij/Omertà zeggen maar als ik mijn woord geef (en dat is zelden), dan respecteer ik dit ook volledig.
    Echt Michiel..... ik begrijp echt niet hoe jij andere spelers de maat durft te nemen op breken van hun woord. Jij als leider van Omerta, doortrapt in het manipuleren (zie hierboven... de een veren in de kont, de andere afkraken en hpocriet wegzetten) van, schenden van afspraken, achterbakse activiteiten... bah!

En verder wens ik alle deelnemers succes en veel spelplezier !!

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glesto Bekijk bericht
    Die PD'ers zitten ook wel in een ally,
    Weeral volgens de meeste Walküre en Panic spelers is de regel: zit er 1Symphatisant van de ally in een andere ally hoort die er zoiezo bij. (bv bij mij en StrongH, terwijl die nog geen vinger hebben uitgestoken )

Zo zie je maar dat consequent blijven bijkbaar moeilijk is, De regels veranderen wanneer het je goed uitkomt is niet de bedoeling!
    Je wil nog steeds ontkennen dat er in StrongH. maar 1 speler zit die bij Omerta hoort? Grappig!
    Waarom hoor je niemand roepen dat de ally V een defally van Omerta is? Omdat daar geen bewijs voor is, maar wel dat Feestgangers bij Omerta hoort. Je post wordt dus al door je eigen blokkie ontkracht.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door helfire Bekijk bericht
    Een alliantie. Als je elke post leest weet je wat ik er over zei.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacksonteller Bekijk bericht
    Net zo onwetend blijkbaar.. had meer van een allygenoot verwacht! Sew is een gevalletje offensieve hulp en wat in het allyprofiel staat moest van mij.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker zuipsmurf's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frank33 Bekijk bericht
    Je had zeker vorige server ook zon goede relatie met Rene?

Met wie??!!

Regels voor berichten