Pagina 146 van 184 EersteEerste ... 4696136144145146147148156 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.451 tot 1.460 van 1835

Discussie: Omertà s5 2014-2015

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Vino wauw meaui

voor het eerst dat je volledige post leuk is met een woordgrap en je grote voorbeeld doch leider verbeteren. Repje komt eraan!
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Vino wauw meaui

voor het eerst dat je volledige post leuk is met een woordgrap en je grote voorbeeld doch leider verbeteren. Repje komt eraan!
    Ik zie het eerder als het aanvullen van mijn grootste, legendarische doch 'mastodont' van een leider.

NL7 Ms&Mrs Tourette - Gesticht! || NL6 Xentus - Omertà || NL1 Borderline - Lab(i)el || NL5 Ben de Biel - Omertà
    NL1 V-power - Disney || NL5 Pallas Athena - Olympus || NL1 Escape - Het Toetsenbord! || Huidig: NL5 'The Purge'

Gebruiker helfire's schermafbeelding

Standaard

100% was het S7. Tues was zeker niet de enige, Svenie en nog vele anderen van het Gesticht en consorten werd zonder enige redelijke aanleiding verrot gescholden door 2 duals op Simsa.

iedereen scheld toch op Svenie (was pesten niet liefde vragen, Lucky Svenie)
    met deze beschrijving is half s7 mogelijk dual bij simsa (als dat niet zo mocht zijn)
    kun je het beetje verduidelijken

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door helfire Bekijk bericht
    iedereen scheld toch op Svenie (was pesten niet liefde vragen, Lucky Svenie)
    met deze beschrijving is half s7 mogelijk dual bij simsa (als dat niet zo mocht zijn)
    kun je het beetje verduidelijken
    Wil niet eindeloos gaan lullen over vroeger, maar Vrienden, Hopeloos, Underdog, Rangers, Dik Gaan, Hectic, Worst en Feniks hebben zich gewoon gedragen. Asociaal gedrag kwam vanuit Instinct en daar komt natuurlijk reactie op van Gesticht. Nou Protanix, als je meer uitleg wil moet je maar een berichtjeingame sturen, je weet waar ik speel.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Standaard

Nou Protanix, als je meer uitleg wil moet je maar een berichtjeingame sturen, je weet waar ik speel.
    ik ben niet Protanix , ik ben zijn dual deze server (en nee ik bezie dat niet als zelfde)
    maar dat weten ondertussen toch de meeste spelers

acct helfire speelt niet nog enige van mijn normale sitters

Standaard

Denk dat mensen nu ook begrijpen waarom ik bijna elk mailtje moet vragen wat je precies bedoelt

Gebruiker Lexicon's schermafbeelding

Standaard

Tja, wat wil je? Als je je account naam al verkeerd kan spellen...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexicon Bekijk bericht
    Tja, wat wil je? Als je je account naam al verkeerd kan spellen...
    waarom denk jij aan spelfout
    account naam valt volgens mij niet onder regels van taal - het is nml geen vertaling maar een NAAM , of beweer je soms ook dat Kris verkeerd is geschreven want dat moet met CH
    dus nee die verpersoonlijking die jij als spelfout ziet geeft juist jouw rechtlijnig denken weer
    maar proficiat je kan eng en weet dat hell and fire combinded is not the same as helfire
    dat klopt naam komt ook niet daarvan
    -maar ik zal het uitleggen, gamenaam komt uit aot
    hel is mijn bijnaam (reden ligt aan mijn achternaam)
    fire bedoelt schieten niet vuur
    dus als je op lan door je micro het commando om te schieten hoort is je nick snel beslist

en breintje dat je mij niet verstaat is omdat je probeert letterlijk te lezen wat er staat
    maar tussen de lijntjes staat er ook nog iets meestal , ik begrijp dat dit verwarrend kan zijn maar ja
    als je niet weet dat 1+1 ook 1 kan zijn wie zijn probleem is dat
    niemand aangezien jij niet beter weet en ik het mij niet aantrek
    Laatst gewijzigd door helfire : 07-02-2015 om 12:23

Standaard

en breintje dat je mij niet verstaat is omdat je probeert letterlijk te lezen wat er staat
    maar tussen de lijntjes staat er ook nog iets meestal , ik begrijp dat dit verwarrend kan zijn maar ja
    Dat is het probleem. Op de lijntjes, tussen de lijntjes... door de bomen zie ik het bos niet meer en je veeg ook niet <---- tussen de lijntjes lezen!

Het is geen verwijt hoor, maar ik ben niet zo goed in puzzels

Gebruiker

Standaard

waarom denk jij aan spelfout
    account naam valt volgens mij niet onder regels van taal - het is nml geen vertaling maar een NAAM , of beweer je soms ook dat Kris verkeerd is geschreven want dat moet met CH
    dus nee die verpersoonlijking die jij als spelfout ziet geeft juist jouw rechtlijnig denken weer
    maar proficiat je kan eng en weet dat hell and fire combinded is not the same as helfire
    dat klopt naam komt ook niet daarvan
    -maar ik zal het uitleggen, gamenaam komt uit aot
    hel is mijn bijnaam (reden ligt aan mijn achternaam)
    fire bedoelt schieten niet vuur
    dus als je op lan door je micro het commando om te schieten hoort is je nick snel beslist

Dude trekt het zich niet aan maar neemt wel de moeite zo'n lange on interessante post te schrijven, Yeah tuurlijk

Normaliter is er geen touw aan je posts vast te knopen, dus dat hierdoor de link word gelegd naar een spelfout is voor mij met zoiets als jouw 1+1 verhaaltje.

HAP HAP hap

Thanks you come again
    Dirty!
    Disney!
    Sublime
    Heroes!

Pagina 146 van 184 EersteEerste ... 4696136144145146147148156 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 20
    Laatste bericht: 01-09-2015, 09:51
  2. Wereldvrede Travian 2014 - 2015
    By CM_Tovenaar in forum Aankondigingen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 15-12-2014, 16:19

Regels voor berichten