Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 62

Discussie: Observaties van een buitenstaander

Gebruiker

Standaard

Nee man, gewoon á la diego costa je plek opeisen en de eerste tikken uitdelen om te laten weten dat je er bent
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    En hou berichten kort en beknopt. Scoor je ook meer punten. :P
    Dan kan jeook meer berichten doen

Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding

Standaard

lijkt erop dat dit topic net zo'n topic is geworden wat de TS niet graag ziet
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

Gebruiker haye's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiziewizard Bekijk bericht
    Inderdaad.
    De meeste mensen weten dat ze de wereld niet kunnen veranderen, maar alleen met andere ogen naar kunnen kijken om het voor zichzelf dragelijker te maken.
    En dan heb je nog een klein groepje mensen die vinden dat de wereld zich moet aanpassen aan hun.
    Laatst gewijzigd door Mod_Dominique : 27-09-2014 om 22:16 Reden: Is niet nodig om over medische termen te beginnen

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiziewizard Bekijk bericht
    Jij snapt het. Jammer dat mensen de gevolgen van hun eigen gedrag niet in zien. Want ik ben niet de enige die dit vindt.
    Er zijn twee zekerheden in het leven - je betaalt belasting en je gaat dood.

Gebruiker the-bart's schermafbeelding

Standaard

ach, heeft ook zijn voordelen, ik kijk haast nooit meer op het forum, dit was enige interessante discussie.

maar even helemaal on-topic, kijk eens naar server 3, daar post haast niemand meer dus.

denk dat ze volgende servers beter forum niet meer openen, behalve voor die paar die iedereen wegjagen

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Muah je bent een doorsnee denker. Je denkt in problemen en niet in oplossingen. Iedereen kan in problemen denken en deze naar voren brengen, mensen met het betere hersenwerk komen juist met de oplossingen.
    Want het is vrij simpel, als er hard wordt opgetreden tegen het moddergooien is dit forum nog voor 1 oktober dood.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Standaard

Ik denk dat het misschien anders om is, als er hard wordt opgetreden tegen persoonlijke aanvallen op het forum en tegen het taalgebruik, dan heeft het forum nog een kans

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Muah zodra je op de report knop klikt word er vrijwel altijd iets met t bericht gedaan. De lat om een berisping te krijgen is wat hoger gelegd en komt minder vaak voor, maar je krijgt vrij vaak wel een waarschuwing.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Standaard

Als je dat weet, zou er al ergens een belletje bij jou moeten gaan rinkelen.

Jij hebt vandaag een en ander op ts3 gepost, maar erg weinig reaktie gehad, misschien geeft dat aan waar starter dit topic op bedoelde.

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 43
    Laatste bericht: 24-02-2014, 15:51

Regels voor berichten