Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 14

Discussie: aanvallen zelfde seconden

Gebruiker

Standaard aanvallen zelfde seconden

Ik vroeg me af wat er gebeurd als er 2 aanvallen/overvallen op exact dezelfde seconde aankomen. welke komt dan eerder aan? ik had ergens gehoord dat er dan gekeken word naar wat als eerste verstuurd was. weet iemand of dit waar is? ik wil graag een dorp overnemen en wil zoveel mogelijk op dezelfde seconde hebben.

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Beste lange hijs,

De als eerste verzonden aanval met aankomst op de seconde zal ook als eerste landen in het dorp.

MVG
    sledge

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Hoe zit het dan met tussentimen? Ik lees vaak dat mensen moeten tussentimen bij kata's . Maar als de aanvallen allemaal op dezelfde seconde vallen, hoe kan je dan tussentimen?

Of is dit voor de aanvallen die niet in de eerste, maar in de volgende golf vallen? (vierde seconde dacht ik)

Gebruiker Lexicon's schermafbeelding

Standaard

Bij langere treintjes dan 4, of slecht getimede treintjes kun je tussentimen. Je timed dan def op de seconde voordat de volgende wave komt

Voorbeeld:

00:01:01 4x
    00:01:02 4x

De timed dan op 00:01:01 je def, want dit komt altijd NA de aanvallen, zo blok je de volgende wave van de tegenstander. (Of er moet een tussenveeg bij zitten, maar dat terzijde)

Gebruiker

Standaard

Ik heb wellicht nog een vraag die hier op voortborduurt.

Ik heb voor het laatste de T3.5 versie gespeeld, en daar bestond voor zover als ik mij kan herinneren de vluchtoptie nog niet in de verzamelplaats. Ik weet niet de exacte hoeveelheid seconden uit mn hoofd die de troepen wegblijven na de aanval, maar is counteren nu dan nog een mogelijkheid?

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lmao Bekijk bericht

Ik heb voor het laatste de T3.5 versie gespeeld, en daar bestond voor zover als ik mij kan herinneren de vluchtoptie nog niet in de verzamelplaats. Ik weet niet de exacte hoeveelheid seconden uit mn hoofd die de troepen wegblijven na de aanval, maar is counteren nu dan nog een mogelijkheid?
    Ik geloof dat ze 90 seconden weg zijn, maar als je dan weer op die seconde timed zijn ze gewoon weer 90 seconden weg

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lmao Bekijk bericht

Ja counteren is wel een mogelijkheid. Als troepen terugkomen in het dorp werkt de vluchtoptie voor 10 seconden niet, wat de tijd geeft om te counteren.
    Hans Hetzelfde - SHD
    Drankorgel - NoDoubt!
    Meneer Pastoor - Die Walküre
    Elsa - Disney
    Hades - Olympus

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ???? Bekijk bericht
    Ja counteren is wel een mogelijkheid. Als troepen terugkomen in het dorp werkt de vluchtoptie voor 10 seconden niet, wat de tijd geeft om te counteren.
    Volgens mij was dat alleen bij T4, niet meer bij T4.2/4

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Is nog steeds

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verzamelplaats
    De troepen zullen NIET weggaan indien er andere troepen terugkomen in de 10 seconden voor de aanval, met uitzondering van troepen die terugkeren na het eerder ontvluchten van een aanval.
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bekijk bericht
    Is nog steeds
    Oww ja exact op die manier counteren inderdaad wel. Ik dacht de vluchtfunctie zelf counteren.

Regels voor berichten