Weergegeven resultaten: 1 tot 6 van 6

Discussie: Ingame meldingen

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard Ingame meldingen

Zat even op het forum rond te snuffelen en toen viel mijn oog op het volgende bericht.

Nu kijken volgens mij heel weinig mensen op het forum en verschijnt er bij de artefacten, blauwdrukken, wereldwonder en goudacties (!!) altijd zo'n berichtje. Is het niet handig om dat ook te doen bij serverdowntime?

Want volgens mij krijgen we in dit geval te maken met een downtime van 30 a 60 minuten waar 80% van de spelers niks van weet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Beste BlaxXx,

Hartelijk dank voor je feedback, specifieke gebeurtenissen als start van de artefacten, vrede of eindspel gebeurtenissen worden via de informatiebox(en) vermeld, ook goud promoties worden via deze weg kenbaar gemaakt. Gezien niet alle werkzaamheden aangekondigd worden kunnen we deze niet altijd vermelden in de informatieboxen.

Dit onderhoud zal natuurlijk wel kenbaar worden gemaakt op alle desbetreffende servers.

Hartelijk dank voor je feedback!

- Tovenaar

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Tovenaar Bekijk bericht
    Beste BlaxXx,

Hartelijk dank voor je feedback, specifieke gebeurtenissen als start van de artefacten, vrede of eindspel gebeurtenissen worden via de informatiebox(en) vermeld, ook goud promoties worden via deze weg kenbaar gemaakt. Gezien niet alle werkzaamheden aangekondigd worden kunnen we deze niet altijd vermelden in de informatieboxen.

Dit onderhoud zal natuurlijk wel kenbaar worden gemaakt op alle desbetreffende servers.

Hartelijk dank voor je feedback!

- Tovenaar
    Graag gedaan en bedankt voor het snelle invoeren!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Exuses voor de lelijke vorm van de melding in de infobox, het systeem geeft het niet weer zoals we graag zouden willen.
    We zoeken naar een oplossing om het wel juist te laten weergeven, tot die tijd kunnen we er helaas niets aan veranderen.

Forumregels | Spelregels

Gebruiker

Standaard

Op de nlx werd het onderhoud wel aangekondigd, op S2 niet. Heeft dit een specifieke reden?

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Denkstkoning Bekijk bericht
    Op de nlx werd het onderhoud wel aangekondigd, op S2 niet. Heeft dit een specifieke reden?
    Hallo Denkstkoning,

Hartelijk dank voor je feedback, ook de aankondiging was zichtbaar op de NL2, mogelijk heb je deze melding verwijderd of heeft een opzichter of dual dit verwijderd.

- Tovenaar

Forumregels | Spelregels

Soortgelijke discussies

1. Quote meldingen
    By Omerta in forum Ideeën
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 01-07-2011, 18:48

Regels voor berichten