Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 30

Discussie: Dreiging/Afpersing

Gebruiker

Standaard

Voor mijn begrip.

Het is absoluut duidelijk dat bedreigingen die betrekking hebben op real life absoluut niet mogen. En daar is lijkt me ook geen discussie over mogelijk.

Echter over dreigingen die betrekking hebben op het spel staat niets in de spelregels. En als niet in de spelregels staat dat het niet mag en niet voor ieder redelijk mens duidelijk is dat het toch niet mag, dan mag het wel.
    Het dreigement "als ik je oase niet mag hebben dan schiet ik al je dorpen kapot" gaat niet over real-life en mag dus.

Klopt dit? Ik zie zoveel mensen met allemaal vreemde formuleringen om maar geen dreigement te uiten, wat ik niet snap als dreigementen gewoon mogen zolang ze betrekking hebben op het spel en absoluut niet het echte leven er in betrekken.

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Travian doet eigenlijk praktisch niks tegen mensen die doodswensen of zelfs -bedreigingen IGM-en. Ook niet bij herhaling. Dus ga je gang 20% cooler
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Niet netjes Koen, iemand aanzetten tot het overtreden van de regels
    Omdat wij ook wel beseffen dat ons handelen tegen doodverwensingen, bedreigingen en wat zo meer niet voldoende was,
    zowel op forum als ingame, is dit een paar weken geleden ook besproken tijdens een vergadering van de SCM's.
    Ik kan jullie dus ook verzekeren dat hier nieuwe regels en straffen voor zullen komen die op alle domeinen en fora van
    TRAVIANGAMES zullen gaan gelden.
    Zodra dit volledig uitgewerkt is zullen jullie hier natuurlijk van op de hoogte worden gesteld.

MVG
    sledge

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Sledge Bekijk bericht
    Omdat wij ook wel beseffen dat ons handelen tegen doodverwensingen, bedreigingen en wat zo meer niet voldoende was,
    zowel op forum als ingame, is dit een paar weken geleden ook besproken tijdens een vergadering van de SCM's.
    Ik kan jullie dus ook verzekeren dat hier nieuwe regels en straffen voor zullen komen die op alle domeinen en fora van
    Zodra dit volledig uitgewerkt is zullen jullie hier natuurlijk van op de hoogte worden gesteld.

MVG
    sledge
    Even op de hoogte zoals we nog nooit op de hoogte gesteld werden?

Of wat bedoel je juist?

Heb namelijk nog nooit een samenvatting gezien van waarop en wat voor straffen er gegeven worden... officieel dan toch ;-)

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Oehh dus momenteel mag t nog!

Koen ik steel je hartje en eet em op. Lubyouuuu

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Standaard

http://forum.travian.nl/showthread.php?t=17104

Ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij zijn hier toch echt een opsomming van de straffen en de redenen waarom ze gegeven worden vermeld.

Forumregels | Spelregels

Gebruiker

Standaard

MVG
    sledge
    http://forum.travian.nl/showthread.php?t=17104

Ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij zijn hier toch echt een opsomming van de straffen en de redenen waarom ze gegeven worden vermeld.

Waar zijn die van het vet, cursief en onderstreepte woord?

Maar ik kan het verkeerd hebben ;-)

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Ingame is het een beetje natte-vinger-werk. Bij én door MH's...

Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bekijk bericht
    Ingame is het een beetje natte-vinger-werk. Bij én door MH's...
    Wat betreft ingame, regels kun je vinden in de algemene voorwaarden en spelregels,
    en alle MH hanteren dezelfde straffen, die zijn dan niet openbaar maar zover moeten jullie het ook niet laten komen

Forumregels | Spelregels

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Wat betreft ingame, regels kun je vinden in de algemene voorwaarden en spelregels,
    en alle MH hanteren dezelfde straffen, die zijn dan niet openbaar maar zover moeten jullie het ook niet laten komen
    Oww dus nu is het onze eigen schuld als we doodsbedreigingen krijgen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Regels voor berichten