Weergegeven resultaten: 1 tot 3 van 3

Discussie: paar korte vragen

Gebruiker

Standaard paar korte vragen

Ik had een paar vragen over travian over uiteenlopende onderwerpen. ik zal ze maar gewoon stellen.

1. als de nieuwe helditems in het spel komen word dit aangekondigd? op een speedserver zouden ze na 25 dagen erin komen. is dit precies om 6 uur in de ochtend 25 dagen na de start van de server?
    2. heeft het nut op mijn avonturen op te sparen (84 uur van te voren) zodat mijn held dan misschien 1 van de nieuwe items kan meenemen (ik bedoel hiermee dus bijvoorbeeld mee een speer der phalanxen inplaats van een KLEINE speer der phalanxen).
    3. als je nog niet genoeg cultuurpunten hebt om een nieuw dorp te stichten of overnemen kan je wel de loyaliteit van een dorp omlaag brengen met een (onder) leider of senator? om bijvoorbeeld een alliantielid te helpen.

dit heb ik niet duidelijk kunnen vinden dus ik hoop dat jullie me er mee kunnen helpen. alvast bedankt!

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Hallo lange hijs,

1. als de nieuwe helditems in het spel komen word dit aangekondigd? op een speedserver zouden ze na 25 dagen erin komen. is dit precies om 6 uur in de ochtend 25 dagen na de start van de server?
    de vermelde dagen genoemd in http://t4.answers.travian.nl/?aid=323#go2answer zijn indicaties vanaf wanneer een verbeterd item KAN komen, exacte tijd wordt hieraan niet verbonden.
    ze worden ook niet apart aangekondigd

2. heeft het nut op mijn avonturen op te sparen (84 uur van te voren) zodat mijn held dan misschien 1 van de nieuwe items kan meenemen (ik bedoel hiermee dus bijvoorbeeld mee een speer der phalanxen inplaats van een KLEINE speer der phalanxen).
    zoals je zelf al zegt, misschien,het blijft random welke items je krijgt.
    3. als je nog niet genoeg cultuurpunten hebt om een nieuw dorp te stichten of overnemen kan je wel de loyaliteit van een dorp omlaag brengen met een (onder) leider of senator? om bijvoorbeeld een alliantielid te helpen.
    Zonder genoeg cultuurpunten kun je loyaliteit bij een ander niet verlagen, dat is alleen mogelijk op 1 van je eigen dorpen.

MVG
    sledge
    Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 12-09-2014 om 22:50

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

ik wilde dus ook weten of dat kan. maar ik dacht misschien is het mogelijk dat de avonturen die verschijnen voor de nieuwe items dat als je ze na de invoer van de nieuwe items doet het niet mogelijk is nieuwe items mee te nemen. ik snap dat het wel willekeurig blijft en de kans groot is dat ik helemaal geen items meeneem

Regels voor berichten