Weergegeven resultaten: 1 tot 2 van 2

Discussie: oude sitter overvallen

Gebruiker

Standaard oude sitter overvallen

Hallo allen,

Ongeveer 6 dagen geleden heeft een vriend van me zich aangemeld op travian en ik ongeveer 9 dagen geleden. Op het begin zeiden we dat we rivalen zouden worden (niet hele competitieve spelers, meer voor de grap). We hebben even elkaar gesit ( meer om te kijken hoe dat precies werkte, en toen weer uitgezet ).

Nu heb ik besloten gisteravond na een avondje drinken dat ik hem zou gaan aanvallen. Dus ik heel vroeg opstaan, wetende dat hij niet wakker is etc etc maar ik kan helemaal niks jatten!

''Er is een limiet aan de hoeveelheid grondstoffen die je van een sitter of iemand met dezelfde PC kan stelen.''
    We zijn van elkaar een paar dagen geleden elkaar een paar minuten sitter geweest maar nu niet meer. Ook woont hij helemaal niet bij mij in de buurt ofzo. Kan zijn dat hij ooit is ingelogd op mobiele data in mijn huis = zelfde IP? (heel miss mijn wifi wel, geen idee maar denk het niet).

Kan ik hem dus nooit meer aanvallen? Want dan is de lol er voor mij een beetje af namelijk. Was toch het idee.....

Thanks als iemand het kan uitleggern

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Beste afcajax,

''Er is een limiet aan de hoeveelheid grondstoffen die je van een sitter of iemand met dezelfde PC kan stelen.''

Deze melding krijg je wanneer je sitter bent en tot 2 weken na het beeindigen van een sitterschap.
    In jou geval is het dus weer mogelijk om zonder beperking te kunnen roven als de 2 weken voorbij zijn.

MVG
    sledge

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Regels voor berichten