Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 19 van 19

Discussie: Dorp van de kaart

Gebruiker Eremita's schermafbeelding

Standaard

Er staat nergens startdorp, schat. Je voorstel was: "15 goudstukken betalen om een volledig dorp af te kunnen breken." Vervolgens haal je het startdorp erbij om aan te geven waarom dat handig kan zijn. Nergens wordt er gepraat over het enkel kunnen afbreken van een startdorp.

Echter, neem aan dat het alleen om een startdorp gaat, wat redelijk verrassend is, mocht de code dat toelaten, dan nog zijn er bezwaren.

Degene waar ik het bij laat: startdorp is AD, wat dan?
    Cynisch, onbetrouwbaar wicht sinds 1995

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Concentrix Bekijk bericht
    Ik zag dat je mits 5 goudstukjes betaling een gebouw weg kunt krijgen. In 1 keer.
    Waarom geen 15 goudstukken betalen om een volledig dorp af te breken. Je startdorp is zelden een superhit.
    As je verweg speelt kun je de vrijgekomen CP best gebruiken, en niet erg veel spelers willen het dorp overnemen. Vaak vallen ze aan om schuilplaatsen te vernietigen. In de hoop te farmen. Wat ijdele hoop is: startdorp wordt een soort bewoond bos...
    Heel dorp afbreken tegen betaling??;{)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Concentrix Bekijk bericht
    ja ok, niet aan gedacht dat er AVD in het spel kunnen zijn. Startdorp met goud mogen afbreken???
    Ik mag dan al niet duidelijk zijn, kritikasters moeten leren lezen.
    Het ging hem on topic over STARTDORP
    Misschien moet je dan in vervolg wat duidelijker formuleren wat je precies bedoelt.
    Je hebt het eerst over een volledig dorp en daarna pas over je startdorp.
    Het topic heet ook: Dorp van de kaart, niet Startdorp van de kaart.

Maar ik begrijp uit je opmerking dat je wilt dat je alleen je startdorp in 1x kunt laten verdwijnen.
    Ook hier zie ik het nut niet van in. Als je er zo graag vanaf wilt, dan zorg je toch gewoon dat het wel een aantrekkelijk overnametarget is?
    S1 Reborn Legends | SkiVinci

Gebruiker Michielvloe's schermafbeelding

Standaard

Of je laat het door je allygenoten wegschieten..

Dit topic is gewoon problemen bedenken die niet bestaan...

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielvloe Bekijk bericht
    Of je laat het door je allygenoten wegschieten..

Dit topic is gewoon problemen bedenken die niet bestaan...
    ^Dat, of je betaald de goud om de infra weg te halen en dan loop je met 300 kata's fzo om alle veldjes naar 0 te schieten... (als je al goud wilt betalen) Anders ally genoot of zelf kapot schieten...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Lexicon's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad, het is een kleine moeite wat treintjes te sturen toch?

Verder kan een startdorp best nog een functie hebben:
    - scoutdorp, omdat het vaak centraal op de map ligt ben je bijvoorbeeld redelijk snel in andere gewesten.
    - def, vanwege de looptijd ideaal om tussen te timen
    - cp, lekker nutteloze gebouwen voor de cp en feesten geven

Gebruiker Concentrix's schermafbeelding

Standaard

Je startdorp is zelden een superhit.
    I quote myself.
    Ik stop er hier mee. End of the line.
    Omdat ik nooit een hele alliantie meesleep naar de volgende server, om daar glorierijk te gamen, heb ik al vanalles meegemaakt met noob allianties en noob aanvallers. De noob allianties snappen het probleem niet, ze bouwen zelden aan hun CP die spelers. De noob aanvallers gaan je eens farmen, ma ze hebben geen overname gerief ( senatoren of zo) noch ervaring hoe je dat dan doet overnemen en zien ook niet het nut van overnemen, zelfs als je het hun vrijwillig aanbiedt. Dus schieten ze maar wat random. In de hoop eentje van de acht schuilplaatsen te raken. Mja...wie wil er dan nog een bos??? Selffulfilling non sense!
    Aangezien ik er hier niet meer op doorga: ook een bos kan CP generen en af en toe wat grstfn opsturen.
    Iedereen tevreden? Ik soms ook wel.
    Slot erop?

Gebruiker

Standaard

Het is gewoon een slecht idee,
    ten eerste is het aantal voorgestelde goud voor het direct verwijderen van het dorp veel te weinig in vergelijk
    met het aantal goud wat het verwijderen van 1 gebouw kost en ik begrijp al helemaal niet dat je juist iets wil wat ook weer extra goud kost terwijl de vaak gehoorde klacht is dat goudkopers toch al zoveel voordeel hebben.
    Daarbij is het populatie verlies te groot wat je enorm zal laten kelderen in ranking, iets wat gewoon niet zou moeten kunnen met een simpele klik met je muis.
    Denk hierbij aan moraalbonus bij een poging tot overname, het verschil in populatie tussen grotere/kleinere spelers, het gene wat je voorstelt zou te veel voordeel kunnen opleveren.

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

waarom niet een disaster optie die je voor een beetje goud aan kunt zetten....

dit hele idee neigt al naar simcity, dus waarom geen tornado's, crashes en andere ongein... Is tenminste nog geinig om te zien als je die optie op je eigen dorp aanklikt
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker

Standaard

Bij t5 proberen ze juist het verhuizen naar verweggistan tegen te gaan door de kaart maar langzaam vrij te geven. De mogelijkheid om een startdorp in één keer te slopen lijkt daar juist tegen in te gaan.

Regels voor berichten