Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 tot 74 van 74

Discussie: Travian V - Alpha

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door helfire Bekijk bericht
    voor ons eindigt het bij t4, wij zullen niet meer spelen op t5
    dit heeft niets te maken met het spel travian zelf wel met de spelers en hoe er word gespeeld
    (degene die niet mee zijn heinz op server4 is een mooi vb)
    maar nog erger zijn de reacties
    vb
    grombaard heeft de fout gemaakt geen proxi server te gebruiken.
    nee de fout was "niet spelen volgens de regels"
    maar ja, als de sanctie is 50% pop. verlies dan doet hij nog winst en heeft hij door cheaten langer en meer kunnen genieten dan een faire speler
    geen ban volgende server, niets

neem je nu echt aan dat wij volgende server weer gaan spelen tegen een bende cheaters (die alleen maar groeien in aantal) die dan elke server tips krijgen hoe niet te worden betrapt

the gods are crazy
    De goden zijn inderdaad gek, maar t(h)or is de gekste nog niet ;-)

Gebruiker no chance's schermafbeelding

Standaard

Iemand toevallig nog een key over of een accountje waar ik even op kan mee kijken? Ben best benieuwd namelijk . Doe anders even een PB om eventueel te skypen.
    Mehxz NLx5 2010 - Stienuh NLx 2011 - Rhand Altor NLx 2011 -
    Sokkensnuivers NLx 2012Sokkensnuiver NL1 2012-2013 - Mehxz NLx 2013 - Maximum Luck 2013
    Flexibility NL6 2013 - Club Wolf NLx 2014 - Sokkensnuivers NLx 2014 - Sock Sniffers Finals - Alakazam 2014-Heden -

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Ik denk dat dat juist de kern raakt van de redenen achter het Kingdom-systeem. Ik vermoed dat developers vonden dat bij Travian T4 teveel spelers niet 'meespeelden' en dat teveel spelers snel farm gemaakt werden. Met dit nieuwe systeem verplicht je weliswaar iedereen 'iets' te zijn, maar voorkom je ook iemand 'niets' is. Door gouverneurs aantrekkelijker te maken dan farms, voorkomt Travian ook nog eens dat iedereen zomaar weggespeeld wordt. Ik denk daarom dat T5 wel goed is voor het behouden van het spelplezier van beginnende spelers.
    Ik heb het kingdom-systeem nog niet helemaal door (ik heb ook geen key), maar zover ik het nu begrijp kun er ervoor kiezen om gouverneur of koning te worden. De koning krijgt belasting van alle gouverneurs die onder hem vallen. Deze belasting kost kost de gouverneur niets en is het eerste wat gefarmd wordt. Dit leidt ertoe dat een koning er voordeel bij heeft als de gouverneurs goed groeien en niet gefarmd worden. Dit is op zich een goede zaak.

Waar ik me enigszins zorgen om maak is dat je als gouverneur wel heel erg afhankelijk bent van je koning en daar geen invloed op kan uitoefenen. Daardoor gaat een hele dimensie van het spel dan voor de gouverneurs verloren, omdat ze zodra ze onder een koning vallen op het diplomatieke vlak totaal geen rol meer kunnen spelen.
    Ik zou er voorstander van zijn als iemand zo vaak als hij wil kan wisselen tussen de rol van koning en gouverneur. Van gouverneur koning worden komt neer op rebelleren tegen je huidige koning en zorgt ervoor dat een gouverneur gedurende het hele spel aspiraties kan blijven houden en het moment afwachten tot zijn koning zwak staat. Van koning gouverneur worden komt neer op onderwerpen. Soms is een strijd tegen een sterkere koning onhoudbaar en op deze manier kun je toch een rol blijven spelen.
    Ook denk ik dat het goed is als gouverneurs op elk moment kunnen kiezen (mits uitgenodigd door de koning) tot welk koninkrijk ze willen behoren, zolang de invloedssfeer van dat koninkrijk groot genoeg is. Ik begreep dat de invloedssfeer van een koninkrijk groeit gedurende het spel. Dat zou betekenen dat de gouverneurs zich na verloop van tijd ook kunnen aansluiten bij koninkrijken die eerst nog te ver weg waren. Dit zou het mogelijk maken voor gouverneurs om over te lopen. Hierdoor zou bijvoorbeeld een hel grensstreek van koninkrijk kunnen wisselen bij een oorlog nog voordat er een aanval verstuurd is.
    Dit alles zou ervoor zorgen dat een koning er niet alleen voor veiligheid en rust moet zorgen voor zijn gouverneurs zodat die goed groeien, maar ook moet investeren in de persoonlijke band met zijn gouverneurs om te zorgen dat ze loyaal zijn. Op deze manier zouden gouverneurs meer dan opvulling zijn.

Het kan zijn dat de ideeën die ik nu voorstel al in het spel zitten. Zoals al gezegd heb ik geen key van t5.
    Laatst gewijzigd door renegulikers : 08-09-2014 om 12:55 Reden: quote goed zichtbaar gemaakt

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door renegulikers Bekijk bericht
    Waar ik me enigszins zorgen om maak is dat je als gouverneur wel heel erg afhankelijk bent van je koning en daar geen invloed op kan uitoefenen. Daardoor gaat een hele dimensie van het spel dan voor de gouverneurs verloren, omdat ze zodra ze onder een koning vallen op het diplomatieke vlak totaal geen rol meer kunnen spelen.
    Ik zou er voorstander van zijn als iemand zo vaak als hij wil kan wisselen tussen de rol van koning en gouverneur. Van gouverneur koning worden komt neer op rebelleren tegen je huidige koning en zorgt ervoor dat een gouverneur gedurende het hele spel aspiraties kan blijven houden en het moment afwachten tot zijn koning zwak staat. Van koning gouverneur worden komt neer op onderwerpen. Soms is een strijd tegen een sterkere koning onhoudbaar en op deze manier kun je toch een rol blijven spelen.
    Ook denk ik dat het goed is als gouverneurs op elk moment kunnen kiezen (mits uitgenodigd door de koning) tot welk koninkrijk ze willen behoren, zolang de invloedssfeer van dat koninkrijk groot genoeg is. Ik begreep dat de invloedssfeer van een koninkrijk groeit gedurende het spel. Dat zou betekenen dat de gouverneurs zich na verloop van tijd ook kunnen aansluiten bij koninkrijken die eerst nog te ver weg waren. Dit zou het mogelijk maken voor gouverneurs om over te lopen. Hierdoor zou bijvoorbeeld een hel grensstreek van koninkrijk kunnen wisselen bij een oorlog nog voordat er een aanval verstuurd is.
    Dit alles zou ervoor zorgen dat een koning er niet alleen voor veiligheid en rust moet zorgen voor zijn gouverneurs zodat die goed groeien, maar ook moet investeren in de persoonlijke band met zijn gouverneurs om te zorgen dat ze loyaal zijn. Op deze manier zouden gouverneurs meer dan opvulling zijn.

Het kan zijn dat de ideeën die ik nu voorstel al in het spel zitten. Zoals al gezegd heb ik geen key van t5.
    Het is inderdaad al in het spel opgenomen, je kunt jezelf weer tot koning benoemen en als koning kun je ook voor een andere alliantie kiezen waardoor je gezamenlijk een gebied kunt gaan domineren.Zelf speel ik als gouverneur en heb al een paar keer van kingdom gewisseld(bleef wel in dezelfde alliantie)wanneer dit gunstiger voor me was ivm oases.Beide koningen zijn actieve spelers die dmv de ingame alliantie chat goed aanspreekbaar zijn en onderling goede afspraken maken zodat de verschillende kingdoms
    goed samenwerken.
    Ben je als koning niet actief zullen spelers vanzelf de kingdom verlaten.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Soortgelijke discussies

1. Travian V - Alpha
    By CM_Tovenaar in forum Aankondigingen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 27-07-2014, 19:22

Regels voor berichten