Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 74

Discussie: Travian V - Alpha

Former Zeus AciD's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Mja bij het huidige T4(.4) betaal je 1 goud per bouwopdracht. Bij T5 betaal je éénmalig 50 goud voor 1, dan opnieuw 50 goud voor nog 1, en voor de 3e 100 goud.
    Dus in wezen zul je het 50+x moeten gebruiken om het "voordeliger" te hebben dan de huidige T4
    Als ik het bericht van Svenke goed begrijp betaal je voor het eerste slotje geen goud? Of kost de bouwmeester uberhaubt 50 goud? Want met Plus! vroeger moest je ook gewoon betalen, ging niet in goud, maar gratis was dat uiteraard ook niet en dan had je idd maar 1 slotje.
    Ik ben niet zo up-to-date wat betreft goud en T4+ dus vandaar mijn vraag
    Met pensioen - Vragen? Stuur een PM.

AciD locuta, causa finita

he who fights and runs away, can run away an other day

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AciD Bekijk bericht
    Als ik het bericht van Svenke goed begrijp betaal je voor het eerste slotje geen goud? Of kost de bouwmeester uberhaubt 50 goud? Want met Plus! vroeger moest je ook gewoon betalen, ging niet in goud, maar gratis was dat uiteraard ook niet en dan had je idd maar 1 slotje.
    Ik ben niet zo up-to-date wat betreft goud en T4+ dus vandaar mijn vraag
    Geloof dat eerste slotje ook 50 goud was toch Sven? :?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Geloof dat eerste slotje ook 50 goud was toch Sven? :?
    Ik heb er geen goud voor betaald en volgens mij was jij eerste die op t account kon bijna?
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Serieus, dat Spyglass-ding...

Verder neutraal. Erg goede dingen zoals bouwmeester-verandering en ook slechte zaken zoals verwijderen van IGM...
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bekijk bericht
    Serieus, dat Spyglass-ding...

Verder neutraal. Erg goede dingen zoals bouwmeester-verandering en ook slechte zaken zoals verwijderen van IGM...
    Mee eens,

Ik zie T5 zoiezo al niet zitten zoals ik de verhalen heb gelezen, vooral dat kingdom systeem
    Ex accounts onder meer, Lunatic, Azrael, USSR, Mastercard, Creditkaart, Sheep (x5), Sjaak Trekhaak, Kaaaskoppen, CFR, kick
    TT 2015 USSR
    http://i43.tinypic.com/2zyvqyt.jpg NLX Biggest Teutons army on T4.0!

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Kingdoms is inderdaad echt klote en niet over nagedacht. Onze buurman groeit namelijk vele male sneller, simpelweg omdat de leden van zijn kingdom allemaal actief zijn...
    Wij hebben er zojuist weer 2 farms van 10-20 pop bijgekregen waardoor nu 4/6 mensen uit ons kingdom farms zijn waar we niets aan hebben ;(
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Gebruiker Ammanurt's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenke Bekijk bericht
    Met s ochtends 3 in 2 dorpen, en laat in de middag 3 in 2 dorpen haal je dat er zeker wel uit. En je hoeft egt gewoon alleen nog maar online te komen om te kijken voor aanvallen met zon gigantische bouwrij voor het simmen
    Je kunt dus 3 gebouwen bovenop je normale wachtrij aanzetten per dorp? Gratis nadat je 150 goud hebt betaald? Dat is zwaar overpowered en zorgt ervoor dat mensen niet online hoeven te zijn iig in het begin. Niet goed voor teambuilding als niemand in je kingdom ooit online is om mee te chatten.
    Ammanurt, deimmerstonede, Asjemenou, Deadwood, Batsmuts. Mijn naam en dorpsnamen mogen altijd genoemd worden in rapportjes!

Met pensioen op het .nl domein vanwege T4.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ammanurt Bekijk bericht
    Je kunt dus 3 gebouwen bovenop je normale wachtrij aanzetten per dorp? Gratis nadat je 150 goud hebt betaald? Dat is zwaar overpowered en zorgt ervoor dat mensen niet online hoeven te zijn iig in het begin. Niet goed voor teambuilding als niemand in je kingdom ooit online is om mee te chatten.
    Jup dat is precies het idee ja. Ook de verandering met avontuur zorgt ervoor dat activiteit iets minder loont.

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Ook de verandering met avontuur zorgt ervoor dat activiteit iets minder loont.
    Die begrijp ik niet, wat bedoel je er mee?

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supp_sledge Bekijk bericht
    Die begrijp ik niet, wat bedoel je er mee?
    Had ik geloof ik al uitgelegd.
    Je kan korte avontuur doen die 1 avontuur punt kost en 1 opbrengst geeft. Of lange avontuur die langer duurt, 2 avontuur punten kost en 2 opbrengsten geeft. Hierdoor hoef je je held minder vaak op avontuur te klikken en dus ook minder online daarvoor te zijn met hetzelfde resultaat. Ik ken gevallen van t4 van mezelf op speed waar ik vrij inactief was en waar de avonturen dus sneller erbij kwamen dan dat ik ze deed. Door deze verandering is dat wel veel minder.

Soortgelijke discussies

1. Travian V - Alpha
    By CM_Tovenaar in forum Aankondigingen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 27-07-2014, 18:22

Regels voor berichten