Pagina 5 van 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 74

Discussie: Travian V - Alpha

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Alle informatie en input die jullie gegeven hebben zijn weer verzameld, gedeeld en toegelicht.

Keep going!

- Tovenaar

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

argh, kan ik niet handmatig een Alpha code krijgen?
    Ik wil ook zien wat er mee gebeurt, maar als ik nu een eigen account maak op een server, dan krijg ik toch niet meteen een alpha code?
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muchacho NL Bekijk bericht
    argh, kan ik niet handmatig een Alpha code krijgen?
    Ik wil ook zien wat er mee gebeurt, maar als ik nu een eigen account maak op een server, dan krijg ik toch niet meteen een alpha code?
    ik wil ook es kijken

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Weet niet of het hier al gemeld is, maar de bouwmeester functie werkt ook helemaal anders nu op de alpha.

In de huidige versie kun je zo extra gebouwen aanklikken, die gebouwd worden zodra er klaar is met bouwen of grondstoffen beschikbaar voor is. Maar dit kost dan 1 goud per keer.

In de alpha versie op het moment echter heb je standaard een slotje voor de bouwmeester die steeds gebruikt kan worden zonder goud kosten. Voor 50 goud unlock je (permanent) een 2e slotje en daarna kan voor nog eens 100 goud het 3e slotje worden unlocked.
    Door deze functie kun je nu echt héél rustig simmen en eigelijk gewoon 's ochtends voor bijna de hele dag velden aanzetten via bouwmeester, zonder goud kosten
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenke Bekijk bericht
    Weet niet of het hier al gemeld is, maar de bouwmeester functie werkt ook helemaal anders nu op de alpha.

In de huidige versie kun je zo extra gebouwen aanklikken, die gebouwd worden zodra er klaar is met bouwen of grondstoffen beschikbaar voor is. Maar dit kost dan 1 goud per keer.

In de alpha versie op het moment echter heb je standaard een slotje voor de bouwmeester die steeds gebruikt kan worden zonder goud kosten. Voor 50 goud unlock je (permanent) een 2e slotje en daarna kan voor nog eens 100 goud het 3e slotje worden unlocked.
    Door deze functie kun je nu echt héél rustig simmen en eigelijk gewoon 's ochtends voor bijna de hele dag velden aanzetten via bouwmeester, zonder goud kosten
    Dit was er ook bij Grepolis denk ik. lijkt me vrij logisch dat ze daar het idee van gepikt hebben

Gebruiker the-bart's schermafbeelding

Standaard

ik denk dat dit dus het einde voor mij betekend bij travian.

Former Zeus AciD's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenke Bekijk bericht
    Dat klinkt alsof de aloude wachtrij uit de Plus! functie weer terug is, of zie ik dat verkeerd?
    Met pensioen - Vragen? Stuur een PM.

AciD locuta, causa finita

he who fights and runs away, can run away an other day

Gebruiker blackheart's schermafbeelding

Standaard

bij plus! was het toch maar 1 extra? zoals je nu al kan krijgen ook
    Slachtung, Slachtung, Slachtung Fiande!

Heerlijk Helder Je weet wel

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AciD Bekijk bericht
    Dat klinkt alsof de aloude wachtrij uit de Plus! functie weer terug is, of zie ik dat verkeerd?
    Mja bij het huidige T4(.4) betaal je 1 goud per bouwopdracht. Bij T5 betaal je éénmalig 50 goud voor 1, dan opnieuw 50 goud voor nog 1, en voor de 3e 100 goud.
    Dus in wezen zul je het 50+x moeten gebruiken om het "voordeliger" te hebben dan de huidige T4

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Met s ochtends 3 in 2 dorpen, en laat in de middag 3 in 2 dorpen haal je dat er zeker wel uit. En je hoeft egt gewoon alleen nog maar online te komen om te kijken voor aanvallen met zon gigantische bouwrij voor het simmen
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Soortgelijke discussies

1. Travian V - Alpha
    By CM_Tovenaar in forum Aankondigingen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 27-07-2014, 18:22

Regels voor berichten