Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 74

Discussie: Travian V - Alpha

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij word er goed gebruik gemaakt van die alpha code
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Het punt is dat je als verdediger dus je heldje met spyglass langs elk dorp kunt sturen om even snel te bekijken wat echt is en wat niet. In feite wordt het adelaar-artefact hier bijna nutteloos door (tenzij mensen daadwerkelijk gaan faken met 70 knuppies per wagonnetje).

@Blaxxx: betekent dit nu dat je spelers niet meer kunt uitnodigen voor je kingdom (en niet kunt kicken)? Hoe werkt het als je een startdorp hebt in een kingdom (waar je dus koning dan wel gouverneur bent) en dit dorp wordt overgenomen? Als je geen dorp meer in het gebied van het kingdom hebt, verlies je dan je 'alliantie'. Stel je neemt een dorp over van iemand die enkel een startdorp in het gebied van zijn kingdom heeft, raakt hij zijn kingdom dan kwijt en kom jij automatisch in zijn kingdom?
    Dat zijn inderdaad dingen die ik mij ook afvraag. Het beeld dat ik nu heb zou inderdaad zo zijn dat een gouverneurs die alleen in jouw dorp 2 "kingdom" ligt met al zijn dorpen dat hij dan inderdaad bij de alliantie komt van de veroveraar.

Het kingdom principe is wel iets heel moois, maar dan zou het beter zijn dat er in plaats van artefact dorpen "koningsdorpen" zouden zijn, en dan ook gewoon de nodige over de hele map. De aanvaller pakt het dorp en zijn deffers of deffers van de ally gaan eromheen liggen of iets dergelijks.

Want in de huidige vorm is het heel moeilijk om een premade ally te maken. Je kan maximaal 9 koningen in je ally hebben, de rest moet als gouverneur van 1 van die koningen de ally inkomen. Wat dit inhoudt is dat de gouverneurs 95% van de tijd volledig zullen moeten verhuizen, zodat ze in de kingdom liggen van de ally. Mocht dit niet gebeuren worden spy's gestimuleerd. Zo van blijf maar in de kingdom van de tegenstander liggen, doe daar maar actief mee maar je deft ons.

Ik heb wel even rond gevraagd je kan mensen uit je kingdom krijgen door deze aantevallen. In geval van farms is er dus niet zoveel aan de hand. Maar op het moment dat het gaat om een actieve deffer heb je dus een probleem en zul je hem moeten vegen om hem weer uit je kingdom te krijgen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Maar een actieve deffer wil je toch juist in je Kingdom:P? Of ben ik nou dom? Daarnaast nog een leuke theoretische vraag: Stel je bent gouverneur bij een koning bij je startdorp. Dan sticht je een dorp in 'verweggistan' bij een andere koning. Welke koning krijgt 'jou'? Is dat misschien de Koning met de meeste invloed?
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker

Standaard

Ik vind het ook raar dat je ofwel gouverneur ofwel koning moet zijn. Waarom kan je niet gewoon een onafhankelijke speler zijn zonder bij een kingdom te horen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Maar een actieve deffer wil je toch juist in je Kingdom:P? Of ben ik nou dom? Daarnaast nog een leuke theoretische vraag: Stel je bent gouverneur bij een koning bij je startdorp. Dan sticht je een dorp in 'verweggistan' bij een andere koning. Welke koning krijgt 'jou'? Is dat misschien de Koning met de meeste invloed?
    Volgens mij gaat het om je HD.

Verder kan je weten dat het een p-deffer is van iemand/ally. Kan het iemand zijn en wie je een schijthekel hebt etc. etc.

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ik vind het ook raar dat je ofwel gouverneur ofwel koning moet zijn. Waarom kan je niet gewoon een onafhankelijke speler zijn zonder bij een kingdom te horen?
    Ik denk dat dat juist de kern raakt van de redenen achter het Kingdom-systeem. Ik vermoed dat developers vonden dat bij Travian T4 teveel spelers niet 'meespeelden' en dat teveel spelers snel farm gemaakt werden. Met dit nieuwe systeem verplicht je weliswaar iedereen 'iets' te zijn, maar voorkom je ook iemand 'niets' is. Door gouverneurs aantrekkelijker te maken dan farms, voorkomt Travian ook nog eens dat iedereen zomaar weggespeeld wordt. Ik denk daarom dat T5 wel goed is voor het behouden van het spelplezier van beginnende spelers.

Dankje Blaxxx. Ik hoop dat het echter niet zo is, aangezien je nooit veel croppers als HD voor alliantiegenoten bij elkaar gaat kunnen vinden.

Gebruiker

Standaard

Op de huidige NLservers speelt er toch maar 10% van de spelers echt mee. De rest zit er maar bij voor spek en bonen eigenlijk.
    Dat zal niet veranderen met het kingdomsysteem.

Maar ik snap nu nog niet goed hoe het gaat met een inactieve gouverneur dat je uit je kingdom wilt? Wordt hij dan wel 'kingdomloos' of wordt hij automatisch lid bij een ander kingdom?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Op de huidige NLservers speelt er toch maar 10% van de spelers echt mee. De rest zit er maar bij voor spek en bonen eigenlijk.
    Dat zal niet veranderen met het kingdomsysteem.

Maar ik snap nu nog niet goed hoe het gaat met een inactieve gouverneur dat je uit je kingdom wilt? Wordt hij dan wel 'kingdomloos' of wordt hij automatisch lid bij een ander kingdom?
    Mja in principe weer andere kingdom, maar als er geen andere kingdom ligt geen idee :P

Standaard

Dan krijg je een soort bounce-spelletje tussen kingdoms van de inactieve spelers. Kingdom x valt noob I aan. Noob I gaat naar Kingdom y. Kingdom y valt noob I aan. Noob I gaat naar Kingdom x. enz.

Standaard

Waarschijnlijk wel ja, vandaar ook mijn opmerking dat ze het hele kingdomsysteem opnieuw moeten uitwerken. Huidige vorm werkt niet.

Soortgelijke discussies

1. Travian V - Alpha
    By CM_Tovenaar in forum Aankondigingen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 27-07-2014, 19:22

Regels voor berichten