Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 18

Discussie: Mogelijke verbeterpunten: Handleidingcontest en betere locatie voor AF-handleidingen

Gebruiker vinicio's schermafbeelding

Standaard Mogelijke verbeterpunten: Handleidingcontest en betere locatie voor AF-handleidingen

Hey,

ik zat op het forum van .com te struinen en ik zag het volgende topic. Het leek mij een leuk idee om zoiets ook hier te organiseren, net zoals met de andere contesten is gedaan.

Verder is het huidige handleidingentopic niet echt toegankelijk voor nieuwe spelers en worden verschillende handleidingen in verschillende topics geplaatst. Is het een mogelijkheid deze een betere locatie te geven? Op korte termijn zal dit misschien niet heel erg effectief zijn, maar ik denk dat het op lange termijn niet alleen het aantal travianners verhoogt, maar het ook gemakkelijker maakt voor de crew aangezien zij minder vragen zullen krijgen.

Ik ben benieuwd.

Met vriendelijke groet,

Vinicio
    s6 2013: Het Reuzenwratje | Speed eind 2013: Gargoylish| Speed begin 2014: I am THE DEMON WOLF! | S1 2014: Vaerminos

Gebruiker

Standaard

ik ben hier zeker voorstander van!
    Server 5: Speedy Gonzales (Omertà)

Gebruiker tasjesdief's schermafbeelding

Standaard

ik ben voor
    x3 Loes Willis (2007) -------------- x3 Hef (2010)
    x3 Fam. Bundy (2008) ----------- s7 Arminius (2013-2014)
    x5 BierBrouwers (2010) ---------- s4 City Wok (2013-2014)
    s1 Hillary Clinton (2014)---------- s3 Baconnodig (2014)

Gebruiker

Standaard

Misschien is een korte reactie wel handig: we gaan dit binnenkort bespreken.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

T4.4 guids maken paar maanden voor t5 uitkomt... Kan je beter een groep tot een T5 test server toe laten en dat ze daar dan guides over moeten schrijven fzo

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    T4.4 guides maken paar maanden voor t5 uitkomt... Kan je beter een groep tot een T5 test server toelaten en dat ze daar dan guides over moeten schrijven ofzo
    Je kan een dergelijk systeem ook doortrekken, mr. Negative.. Het begin van iets moois.
    s6 2013: Het Reuzenwratje | Speed eind 2013: Gargoylish| Speed begin 2014: I am THE DEMON WOLF! | S1 2014: Vaerminos

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinicio Bekijk bericht
    Je kan een dergelijk systeem ook doortrekken, mr. Negative.. Het begin van iets moois.
    Mja oases worden anders, artes waarschijnlijk anders. Dorpen moet je door de verandering in oases anders stichten. Enige wat tot nog toe nog redelijk hetzelfde lijkt te blijven is de gebouwen die je in een AD of defdorp moet hebben Beetje nutteloos om dan ineens 30 guides over t4.4 te schrijven.

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Standaard

Mja oases worden anders, artes waarschijnlijk anders. Dorpen moet je door de verandering in oases anders stichten. Enige wat tot nog toe nog redelijk hetzelfde lijkt te blijven is de gebouwen die je in een AD of defdorp moet hebben Beetje nutteloos om dan ineens 30 guides over t4.4 te schrijven.
    doelde meer op het feit dat je later ook zoiets kan doorvoeren om een handleiding van t5 te maken. Travian blijft toch wel updaten naar nieuwe versies, alle handleidingen op het forum zijn outdated en op deze manier kunnen er weer recente handleidingen ontstaan, ook voor volgende versies.

Maar inderdaad, er zullen een aantal dingen veranderen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinicio Bekijk bericht
    doelde meer op het feit dat je later ook zoiets kan doorvoeren om een handleiding van t5 te maken. Travian blijft toch wel updaten naar nieuwe versies, alle handleidingen op het forum zijn outdated en op deze manier kunnen er weer recente handleidingen ontstaan, ook voor volgende versies.

Maar inderdaad, er zullen een aantal dingen veranderen.
    Vandaar ook mijn opmerking om gegadigden toe te laten op een t5 test server, zodat die voor de officiële release een guide kunnen schrijven, zodat mensen gelijk weet hebben van hoe het ongeveer gaat.

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Vandaar ook mijn opmerking om gegadigden toe te laten op een t5 test server, zodat die voor de officiële release een guide kunnen schrijven, zodat mensen gelijk weet hebben van hoe het ongeveer gaat.
    Beste BlaxXx,

Hartelijk dank voor je feedback, zoals jullie wellicht al weten zijn er registratie codes verzonden om de alpha versie van Travian 5 te spelen/proberen. De registratie codes zijn random verzonden aan actieve spelers wereldwijd en spelers die evaluaties/enquêtes invulde.

Zodra de T5 uitkomt zal er uiteraard voldoende informatie beschikbaar zijn.

- Tovenaar
    Laatst gewijzigd door CM_Tovenaar : 23-07-2014 om 03:35

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Soortgelijke discussies

1. betere kaart
    By ben4433 in forum Ideeën
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 04-02-2011, 13:56

Regels voor berichten